Kuinka monta kertaa harrastit seksiä heinäkuussa?
Itse ennoo pysynyt laskuissa mukana mutta varmaankin 20-30
Kommentit (106)
Viimeksi toukokuussa :/ pitäisi vielä yrittää pysyä pöksyissä pari kuukautta. kaukosuhde.
N25
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:13"]
En ole laskenut:D. Arvelen että 6-8
[/quote]
Luulen että vaimoni vastaus olisi sama kuin sinulla. Todellisuudessa olemme harrastaneet seksiä kerran.
t.mies
[/quote]Koko kuukauden saldoa en tosiaan osaa sanoa, mutta seksiä ollut tällä viikolla kahdesti ja tuntuu aika normiviikolta siinäkin suhteessa.
Jotenkin en ole enää yhtään huolissani seksielämästämme, kun lueskelen näitä vastauksia :).
Kaksi kertaa. Tämäkin toki luksusta sinkkumiehelle.
Noin 10 kertaa. Hauska ajatella näin jälkeenpäin, kun luulin etten tulisi saamaan kuin pari kertaa. Kesän ansiota :)
Varmaan 40 kertaa viiden eri tyton kanssa. Kaksi anto pyllya, kaksi otti loppuun asti suihin.
mies31
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:10"]
Yhden kerran. :D
[/quote] Sama juttu kerran mieheni kanssa, ja hän sai kaksi orkkua, minun jäädessä ilman, ei vaan sitten natsannutkaan kuten yleensä, mutta ensi kuussa sitten taas. Saan aina yleensä, mutta joskus vaan on helpotettava mieheni tilaa, ettei pallit poksahda ja miehestä tulee vähäksi aikaa leppoisampikin, kun saa tyhjennettyä kassinsa.
Kaksi kertaa ja molemmat vielä humalassa. Ei miestä enää kiinnosta vaikka kuinka yrittää, alan jo harkita avioeroa :( N25/M27
En myöskään oo laskenut, mutta ihan vitusti... Ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:05"]
Itse ennoo pysynyt laskuissa mukana mutta varmaankin 20-30
[/quote]
en kertaakaa!
Pari kertaa. Olisi ollut kiva enemmänkin, mutta miestä ei kiinnosta. Kaipa hankittava rakastaja. Lapset kyllä tappaa kaiken seksin parisuhteesta ja avioliitto myös.
Nolla. Eikä edea harmita tai tunnu pahalta.
m22
Aina kun nähtiin miehen kanssa niin pari kolme kertaa päivässä.. eli jotain 20.
Nuorin viidestä lapsestamme syntyi 1998. Sen jälkeen kahden vuoden aikana kaksi kertaa ja vuoden 2000 jälkeen en kertaakaan, kun ei vaimo halua.
Mutta sitten yhden kerran v. 2009 vieraan naisen kanssa.
Pyöreä nolla kertaa.