Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haluat laihduttaa?

Vierailija
31.07.2015 |

Syömällä paljon huonoa ruokaa, vai syömällä vähän hyvää ruokaa?

Ts. Kumpi on tärkeämpää: määrä vai laatu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä ja liikkuminen. Salaattia ja salille. 6 on kadonnut. 6 jäljellä.

Vierailija
2/5 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on huono ruoka? Mun mielestä huonoa ruokaa on pizza pizza, hampurilaiset ym. rasvainen pikamättö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele huono ja hyvä ruoka.

Vierailija
4/5 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza ja hampurilaiset voivat olla osa hyvää ruokavaliota.

Porkkanat ja salaatinkerä voivat olla osa huonoa ruokavaliota.

Ei ole huonoja ruokia eikä hyvä ruokia paitsi jos keskustellaan subjektiivisista makukokemuksista.

Vierailija
5/5 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonpainon muutoksen suhteen merkitystä on lähinnä valittujen ruokien energiasisällöllä ja ruuan määrällä.

Kehonkoostmuksen muutoksen ja yleisen terveydentilan suhteen merkitystä on myös makroravinnejakaumalla ja mikroraviinepitoisuuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi