Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Michael Korsin valikoimassa sopivaa laukkua lukio-opiskelijalle?

Vierailija
31.07.2015 |

Tarvitsisi olla sen verran kookas, jotta saisi muistiinpanot, muutama kirja sekä tabletin mahdutettua sinne.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin pyytänyt aikoinani vanhemmilta tuollaista monen sadan euron arvoista kassia, niin olisivat nauraneet paskaista naurua ja sanoneet että osta itse sitten kun menet töihin, jos vielä silloin haluat semmoista.

Vierailija
2/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun Suomessa MK on nyt joku pissismerkki mutta jenkkilässä niitä on ihan kaiken ikäisillä ja ovat todella suosittuja jos katukuvasta mitään voi päätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:36"]

Huvittavaa, kun Suomessa MK on nyt joku pissismerkki mutta jenkkilässä niitä on ihan kaiken ikäisillä ja ovat todella suosittuja jos katukuvasta mitään voi päätellä.

[/quote]

Nimenomaan näin :) Jenkit ostavat sitä paitsi niitä MK-laukkuja entistä enemmän, koska haluavat tukea kotimaista merkkiään.

Vierailija
4/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten kukaan kehtaa käyttää niin mautonta laukkua. Ihan venäläismeininkiä. Bling bling, pääasia että merkki näkyy. Yök. Ja vielä lukiolainen, jolla tasan varmasti ei ole varaa ostaa sitä omilla rahoillaan. 

Vierailija
5/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betalar pappa?

Vierailija
6/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt vittu vaikka Marimekolle edes mieluummin.

Vierailija
7/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jet Set tote -olkalaukku sopii kaiken ikäisille. Niitä näki paljon New York Cityssä 15-75-vuotiailla naisilla, niin opiskelijoilla kuin uraohjuksilla.

Minä kuljetan pientä läppäriä, meikkipussia, kahta kännykkää, sateenvarjoa ja aurinkolaseja omassa Jet Set totessani. Olen 34-vuotias rahoitusalalla toimiva päällikkö, ennenkuin joku alkaa väittää aikuispissikseksi :)

Vierailija
8/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö reppu olisi lukiolaiselle käytännölisempi (ja edullisempi) vaihtoehto? 

Vierailija
9/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael by Michael Korsilla suurin osa laukuista nahkaa, samaa italialaista suojapinnoitettua saffianonahkaa kuin esim. Prada ja Furla käyttävät myös laukuissaan.

Vertailun vuoksi esimerkiksi Vuittonin logolaukut eivät ole edes nahkaa vaan hartsattua kangasta eli kanvasta, ainoastaan kahvat ovat viimeistelemätöntä valjasnahkaa ja siksi ne likaantuvat helposti. Maksavat silti 2 tai 3 kertaa enemmän kuin Korsit jotka ovat sentään aitoa nahkaa.

Korsin laukut ovat mielestäni siistimpiä kuin tanttamaiset mummotapettikuosi-Vuittonit.

Vierailija
10/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK-laukuissa on kyllä tosi kivoja värejä, se oranssi varsinkin on upea luonnossa :-) Samoin se tummansininen ja se MKn laukkujen perusruskea värikään ei ole mikään ruma kakkaväri kuten LV-laukuissa (ruskea mattakakka sekoitettuna logoihin jotka sinapinväristä vauvankakkaa).

Vierailija
11/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:08"]

En tajua, miten kukaan kehtaa käyttää niin mautonta laukkua. Ihan venäläismeininkiä. Bling bling, pääasia että merkki näkyy. Yök. Ja vielä lukiolainen, jolla tasan varmasti ei ole varaa ostaa sitä omilla rahoillaan. 

[/quote]

Itse asiassa venäläiset suosivat italialaismerkkejä joissa näkyy logot: Versace, Fendi, Gucci, Prada ja Dolce&Gabbana ovat heidän himotuksiaan.

Vierailija
12/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä, kun Korsin laukkuun tungetaan hikiset jumppavehkeet. Tosi käytännöllinen! Nauran itseni kipeiksi, kun näen teineillä koululaukkuina tällaisiä. T. Ope

Vierailija
13/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat selkäsi kantamalla koulukurjat yms. laukussa. Osta ennemmin mieleinen reppu tai edes laukku, jonka saat tukevasti olkapäälle ja kädet vapaaksi. Itse kannoin koko lukioajan kirjoja juurikin MK-tyyppisessä laukussa ja nyt on olkapäät eritasossa ja ryhti "kiero". 

Vierailija
14/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:13"]

Jet Set tote -olkalaukku sopii kaiken ikäisille. Niitä näki paljon New York Cityssä 15-75-vuotiailla naisilla, niin opiskelijoilla kuin uraohjuksilla.

Minä kuljetan pientä läppäriä, meikkipussia, kahta kännykkää, sateenvarjoa ja aurinkolaseja omassa Jet Set totessani. Olen 34-vuotias rahoitusalalla toimiva päällikkö, ennenkuin joku alkaa väittää aikuispissikseksi :)

[/quote]

no kyllähän tuo aikuispissiskriteerit täyttää...

Vierailija
15/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:25"]

Mä haluan nähdä, kun Korsin laukkuun tungetaan hikiset jumppavehkeet. Tosi käytännöllinen! Nauran itseni kipeiksi, kun näen teineillä koululaukkuina tällaisiä. T. Ope

[/quote]

halvat on sullakin huvit, katkerankateellinen "opettaja".

Vierailija
16/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsisin jonkun kestävän laukun opiskelu- ja käsilaukuksi. Olen siis opiskelija, ja joudun usein kantamaan mukanani myös joitakin kirjoja tai kansioita. Tahtoisin kestävän ja mielellään kauniin laukun, joka kelpaisi sekä kirjankantolaukuksi että kaupungilla käsilaukuksi. Löytyykö joltakin näistä vähän tunnetummilta merkeiltä tämmöistä kestävää laukkua? Halpislaukut virttyvät ja vetoketjut hajoilevat.

-opeopiskelija

Vierailija
17/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:13"]

[/quote]

no kyllähän tuo aikuispissiskriteerit täyttää...

[/quote]

Toisaalta ei, koska tiedän oman äitini kautta että rahoituksen ym alalla menisi maine jos kantaisi jotain laukkua jossa kissankokoiset logot tai logoja yltä päältä.

Vierailija
18/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu olisi parempi kouluun, Kors-laukku parempi vapaa-ajalle.

Vierailija
19/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:25"]

[/quote]

Ei meillä ainakaan kukaan jumppavehkeitä tunge samaan laukkuun kirjojen yms kanssa vaan suurimmalla osalla on ihan oma pussi niille ja monilla vielä erillinen laukku liikkakamoille. Eikä kyllä itselläni ainakaan ole aikaa nauraa itseäni kipeiksi teinien laukuille mutta huvinsa kullakin. T. toinen ope

Vierailija
20/27 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furlalla on kivan mallisia laukkuja, erilaisilla kantokahvoilla, hihnoilla, eri kokoisina versioina ja ne on laadukasta italialaista nahkaa eivätkä huuda liikaa merkkilogoa. Niitä voi ostaa netistä tai Furlan liikkeestä Helsingistä.