Jyväskylän päiväkodit
Millaisia ovat Jyväskylän päiväkodit kantakaupungin alueella? Kokemuksia olen vailla erityisesti Honkaharjun, Mäki-Matin ja Mattilanpellolla olevista yksityisistä päiväkodeista.
Kommentit (33)
Onko tämä nyt se uusi siellä Hannikaisenkadulla. Ihana talo siellä <3?
Henkilökohtaisesti en suosittele. Lapsemme oli siellä. Pettymys oli moneltakin kantilta. Alkuun tuntui kivalta ja lupaukset/suunnitelmat hienoja, mutta lapsimäärän kasvaessa ja henkilökunnan jatkuvasti vaihtuessa paikka kävi liian levottomaksi. Ilmeisimmin myös henkilöstön sisäisiä ongelmia ollut, joka tietysti vaikuttaa myös lapsiin. Jatkuvasti useat vanhemmat kyllä antoivat asiasta asiallista palautetta. Voihan olla että nyt syksyllä/talvella tilanne parempi. Ollaan kyllä onnellisia että ei enää olla heidän asiakkainaan.
Kuulin Kulmiksen tilanteesta että siellä entinen esimies hoiti hommat huonosti. Joutuikin sitten pian pois enkä yhtään ihmettele.
ehhehe... aina kun on uutta niin jengi intoilee. Sama koskee kaikkia keskustelu- ja kommentointipalstoja. Onpas kiva kun meitä on niin moneen ,kiva paikka. Veisinkö lapseni uudelleen niin yes I would, thank you!
Työntekijät olivat sangen mukavia ja ammattimaisia. He huomioivat meitä, jotta meidän olisi helppo aloittaa asiakkaina. Suosittelemme Kulmakartanoa hoitopaikkana kaikin puolin!
Kuka idiootti pistää lapsensa johonkin taidetarhaan?
Vaikea sanoa, mutta aika moni normaali ihminen kyllä.
Päiväkoti Lammastarhasta on erittäin positiivisia kokemuksia. Tosin kyllä parin vuoden takaa. Silloin ainakin oli ihanat ja sydämelliset hoitajat. Päiväkoti ei ole mitenkään kovin iso ja on siis kristillinen päiväkoti. Sijaitsee Tellervonkadulla, siinä päiväkodin takana on ihan kiva pieni leikkipuisto.
Nisula on umpihomeessa - ei sinne! Mäkimatti ja Honkaharju taitaa molemmat olla ihan okei, mutta Honkaharju on väistötiloissa tämän lukuvuoden. Ns. oikealla sijainnillaan Honkaharjulla on mielettömän ihana piha, ja muutenkin rauhallista aluetta. Mäkimatista taas helppo osallistua lähialueen tapahtumiin (Yliopisto, Konsa, Uimahalli, Hippos..).
Kulmakartanosta olen kuullut myös ihan hyvää palautetta. Keskustassa Puistokoulun yhteydessä oleva Päivärinteen pk on ihana: melko uusi rakennus, kivat tilat ja mahtavaa henkilökuntaa.
Onko kellään kokemusta Lutakossa sijaitsevasta päiväkoti Sateenkaaresta?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta Lutakossa sijaitsevasta päiväkoti Sateenkaaresta?
Minä myös kiinnostunut kuulemaan!
Mielelläni kuulisin lisää mm.Kulmakartanon nykytilanteesta ja Cygnaeuksen ja Mäki-Matin päiväkodeista. Kenelläkään uutta tietoa?
Minäkin olen ihmetellyt tuon päiväkodin sijaintia. Vaasankatua alas ajavat autot usein kiihdyttävät niihin Sohwin valoihin ja risteys ruuhka-aikaan tukkeutuukin. Ajan tuosta päivittäin vähintään kahdesti.
Muuta kokemusta ei päiväkodista ole ja tuntuvat kyllä liikkuvan aktiivisesti ja aina hyvin organisoidun oloisesti. Huomioliivit ja lapset ketjuna hyppynarua pidellen. Sinänsähän siitä on lyhyt matka moneen kivaan paikkaan ja ilmeisesti käyvät usein Toivolan Vanhalla Pihalla ja Lounaispuistossa - ainakin sinne suuntaan kulkevat.