Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käytät karvanpoistoon?

Vierailija
31.07.2015 |

Jos ylipäätään poistat karvoja. Sheivaatko höylällä, käytätkö jotain epilaattoria/ladyshaveria vai käytkö esim. sokeroinnissa? Kerro tapa, jonka olet kokenut parhaaksi!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin sääret ja bikinirajan, sheivaan kainalot ja alapään.

Vierailija
2/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin ja höylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:44"]

Epiloin sääret ja bikinirajan, sheivaan kainalot ja alapään.

[/quote]

Kuinka paljon epilointi sattuu? Olen joskus pohtinut sijoittavani hyvään epilaattoriin, mutta pelkään että se jäisi käyttämättä kivun takia. ap

Vierailija
4/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerivahaa

Vierailija
5/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilointi sattuu aluksi, mutta jos aina epiloi eikä höylää välillä, karvojen juuret jäävät jotenkin löysemmin kiinni, tai siltä se ainakin tuntuu. Ekan kerran perusteella ei kannata tehdä johtopäätöstä. Kun epiloi ensimmäisiä kertoja, kannattaa epiloitavaa aluetta lämmittää vaikka kuumavesipullolla ennen käsittelyä.

Vierailija
6/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinppi pinseteillä, muut paikat sheivaan. 

Vierailija
7/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi!!!!!

Vierailija
8/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerointi kosmetologilla joka toinen kuukausi. Ja kaikki aina pois. 

Vierailija
9/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin sääret ja käsivarret, nypin pinseteillä bikinirajan ja loput höylällä. Höylään kainalot.

Vierailija
10/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaupan Veet-karvanpoistoaineella poistan kerran viikossa kesällä, talvella harvemmin. Höylääminen ei käy minulle, saan siitä pieniä tulehduksia.

Vierailija
11/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epiloin vuosia itse, mutta sitten ihoon alkoi tulemaan mustelmia sen seurauksena, niin lopetin. Kokeilin vahausta itse ja siitä vasta mustelmat tulikin. Nykyään käyn vahauttamassa säännöllisesti sääret. Kainalot kerta viikkoon höylällä. Haluaisin vahauttaa bikinirajankin, mutta en kehtaa, joten höylään sitäkin. Kokeilin Veetin vahaliuskoja myös, mutta karvat eivät lähteneet. Pakotin miehen käyttämään niitä ja lähti paremmin, mutta ei todellakaan sileäksi.

Vierailija
12/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot epiloin, viikset nypin pinseteillä, sääret joko sheivasin tai epiloin (jos kiire, sheivaan). Alapää on nyt ollut siistimättä jo pitkän aikaa, koska vahaaminen, sheivaus tai epilointi ei sovi alapään iholle. Sheivaamisesta tulee ihottumaa, epiloinnista/vahauksesta sisään kasvaneita karvoja ja paiseita, ja tulehtuneita karvatuppia. Onko kellään neuvoja tähän? Haluaisin ne karvat kuitenkin pois... Oon kokeillut hellää kuorintaa ja alueen desinfioimista, mutta mikään ei auta. :/

Vierailija
13/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorilla sääret sekä kainalot. Aluksi sattuu ja paljon, varsinkin jos karva on päässyt pitkäksi. Mitä lyhempi karva sen vähemmän sattuu. Kaikkeen tottuu. Välillä myös otan höylällä.

Vierailija
14/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:06"]Kainalot epiloin, viikset nypin pinseteillä, sääret joko sheivasin tai epiloin (jos kiire, sheivaan). Alapää on nyt ollut siistimättä jo pitkän aikaa, koska vahaaminen, sheivaus tai epilointi ei sovi alapään iholle. Sheivaamisesta tulee ihottumaa, epiloinnista/vahauksesta sisään kasvaneita karvoja ja paiseita, ja tulehtuneita karvatuppia. Onko kellään neuvoja tähän? Haluaisin ne karvat kuitenkin pois... Oon kokeillut hellää kuorintaa ja alueen desinfioimista, mutta mikään ei auta. :/
[/quote]

Osta Ladyshaver? Siitä ei pitäisi tulla sisäänpäin kasvaneita karvoja.

Vierailija
15/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan. Nopeinta ja halvinta, varsinkin kun mulla on nopea karvankasvu ja vahvat karvat.

Vierailija
16/16 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:06"]

Kainalot epiloin, viikset nypin pinseteillä, sääret joko sheivasin tai epiloin (jos kiire, sheivaan). Alapää on nyt ollut siistimättä jo pitkän aikaa, koska vahaaminen, sheivaus tai epilointi ei sovi alapään iholle. Sheivaamisesta tulee ihottumaa, epiloinnista/vahauksesta sisään kasvaneita karvoja ja paiseita, ja tulehtuneita karvatuppia. Onko kellään neuvoja tähän? Haluaisin ne karvat kuitenkin pois... Oon kokeillut hellää kuorintaa ja alueen desinfioimista, mutta mikään ei auta. :/

[/quote]

Höyläyksen jälkeen desinfioi alkoholilla ja laita sen jälkeen bacibactia, ja jatka bacibactin laittoa usean päivän ajan pesun jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi