Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoiko miehenne teidän vihkisormuksen?

Vierailija
31.07.2015 |

Mua on vaivannut, kun mies ei mun sormusta maksanut.. kaveripiirissä ei ole ketään, joka olis sormuksensa joutunut ite maksamaan. Jotenkin tuntuu, ettei mies pidä mua edes sormuksen arvoisena. :(

Maksoiko teille muille mies sormuksenne vai te itse?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset rahat, ja en nyt muista kumman tililtä lasku maksettiin. Saimme miehen vanhemmilta romukultaa, ja itse tein sormukset joten säästettiin muutama tonni.

Vierailija
42/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin molempien, tietenkin, kun itse olin se joka naimisiiin vänkäsi.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kosin ja koska oli kuun loppu, miehellä ei ollut rahaa joten maksoin molempien kihlasormukset. Ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa kinuta mieheltä rahaa vihkisormukseen, vaan todellakin ostan itselleni juuri sellaisen kuin haluan. Eihän se mies muitakaan mun juttuja maksa. Tuo mies maksaa -perinne on varmaan siltä ajalta, kun naisilla ei ollut omaa rahaa. 

Vierailija
44/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on menty. Ja sitten ihmetellään että suomalaiset naiset haluavat ulkomaalaisen oikean miehen.

Vierailija
45/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme yhdessä koska rahat olivat yhteisiä. Mun sormus maksoi hurjat 40 euroa ja miehen 120€.

Vanhoillisten järkyttämiseksi kerron että minä muuten oli se joka kosi.

Vierailija
46/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:01"]

Tietysti maksoi. Mä olen sen verran vanhanaikainen, että en olis varmaan edes mennyt kihloihin enkä naimisiin, jos mies ei olisi halunnut maksaa sormuksia. Se meinaa kertoo todella paljon miehestä itsestään.

[/quote]

Oletko muutenkin vanhanaikainen eli palvelet alttiisti miestäsi kotona? Siitähän tuo on lähtenyt että mies elättää vaimon ja vaimo hoitaa mukisematta kodin ja lapset. 

Toki jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä eli kukin tehköön kuten parhaaksi näkee, mutta minua ärsyttää suunnattomasti tuttavapiirissänikin naukuvat naiset, jotka valittavat kun ilkeä ja paha mies ei maksanutkaan treffeillä tai ostanut kallista kihlasormusta, mutta kuitenkin haluavat modernin yhteiskunnan edut itselleen, eli kotityöt on puolitettava, naisen on oltava itsenäinen ja saatava keskittyä omaan uraan.

Meillä on onneksi samankaltaiset ajatukset miehen kanssa, eli kaikki laitetaan puoliksi - niin kotityöt kuin sormuslaskutkin.

Vierailija
47/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kosi ja osti sormukset, tietenkin. Ei mulla käynyt edes mielessä että maksaisin.

Ps asuuko tuo "lompakkoloinen" täällä palstalla vai jaksaako pojat päivystysvuorot keskenään?

Vierailija
48/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:01"]

Tietysti maksoi. Mä olen sen verran vanhanaikainen, että en olis varmaan edes mennyt kihloihin enkä naimisiin, jos mies ei olisi halunnut maksaa sormuksia. Se meinaa kertoo todella paljon miehestä itsestään.

[/quote]

Oletko muutenkin vanhanaikainen eli palvelet alttiisti miestäsi kotona? Siitähän tuo on lähtenyt että mies elättää vaimon ja vaimo hoitaa mukisematta kodin ja lapset. 

Toki jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä eli kukin tehköön kuten parhaaksi näkee, mutta minua ärsyttää suunnattomasti tuttavapiirissänikin naukuvat naiset, jotka valittavat kun ilkeä ja paha mies ei maksanutkaan treffeillä tai ostanut kallista kihlasormusta, mutta kuitenkin haluavat modernin yhteiskunnan edut itselleen, eli kotityöt on puolitettava, naisen on oltava itsenäinen ja saatava keskittyä omaan uraan.

Meillä on onneksi samankaltaiset ajatukset miehen kanssa, eli kaikki laitetaan puoliksi - niin kotityöt kuin sormuslaskutkin.

[/quote]

Rikkaammat miehet saavatkin ne paremmat naiset itselleen.

Normaalisti nainen tykkää tehdä kotitöitä, se on kunnia-asia pitää koti siistinä. Toki saa olla oma ura, mutta on se vaan tosiasia ettei miehet osaa esimerkiksi imuroida yhtä hyvin kuin naiset. Ei niitä vaan kiinnosta miten siistiä kotona on. Minulla menee helposti 3-4 tuntia kotitöihin työpäivän jälkeen. Teen vaativaa työtä ja olen huomattavasti korkeammin koulutettu kuin mieheni, mutta ei se tähän asiaan vaikuta.

Olen perfektionisti jota on vaikea miellyttää, siksi teen itse kotityöt ja annan miehen maksaa enemmän laskuista. Meille molemmille tämä sopii mainiosti!

Vierailija
49/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksoi enkä edes huomannut ajatella muita vaihtoehtoja ja tuskinpa mieskään. Yhdessä olimme olleet silloin neljä vuotta ja ensimmäinen lapsi syntyi kolme kuukautta naimisiin menon jälkeen. On mies ostanut minulle sormusten jälkeenkin kaikkea ihan mielellään ja pyytämättä ja yhdessä olemme olleet pian 20 onnellista vuotta.

Vierailija
50/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin molempien sormukset!Mä päätin että on aika mennä naimisiin ja lupasin maksaa viulut.Yhdessä yli 10vuotta ja kolme lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän