Maksoiko miehenne teidän vihkisormuksen?
Mua on vaivannut, kun mies ei mun sormusta maksanut.. kaveripiirissä ei ole ketään, joka olis sormuksensa joutunut ite maksamaan. Jotenkin tuntuu, ettei mies pidä mua edes sormuksen arvoisena. :(
Maksoiko teille muille mies sormuksenne vai te itse?
Kommentit (50)
Halusin tavallista kalliimman joten maksoin itse.
Maksoi, koska olen työkyvytön ja minun tuloilla ei sormuksia ostella. Alapeukuttakaa nyt oikein olan takaa.
Mieheni maksoi minun sormukseni, kummallakaan ei kyllä edes käynyt mielessä jokin muu vaihtoehto. Mieheni ei halunnut erillistä vihkisormusta vaan kaiverrutettiin kihlasormukseen vaan toinenkin päivämäärä. Miehellä on isänsä vanha perintösormus.
Minä ostin omani ja mies osti omansa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:37"]Mua on vaivannut, kun mies ei mun sormusta maksanut.. kaveripiirissä ei ole ketään, joka olis sormuksensa joutunut ite maksamaan. Jotenkin tuntuu, ettei mies pidä mua edes sormuksen arvoisena. :(
[/quote]
Tai sitten miehesi näkee sinut tasa-arvoisena henkilönä jota arvostaa, jota ei tarvitse lahjoa. Voi tietenkin olla että olen väärässä, ja haluat tuntea olisi eriarvoiseksi, etkä arvosta miestäsi sellaisena kuin hän on.
hah hah hah hah hah kun naurattaa nämä säälittävät reppanat jotka eläävät avoliitossa vuosikausia(ilmaisena kotipiikana), ja sitten....MIES EI EDES OSTA ITSE TEILLE VIHKISORMUSTA!!! HAH HAH HAH! Tulipa tehtyä huonot kaupat!
Enpä itse suostuisi ikimaailmassa tuohon!! En harrasta avoliittoa juuri tuosta syystä että voi tulla ikäviä yllätyksiä, mies ei suostu avioitumaan ikinä, tai pakotaa avioehtoon kieroilla omlla säännöillään, tai haluaa jopa vihkisormukset maksattaa morsiammellaan kun kerran on jo "yhteiset rahat"!! Paska jätkiä ja te joudutte nielemään kaiken vaan!
Ja tässä tollolle tiedoksi: MIES MAKSAA morsiamen vihki ja kihlasormukset! EI MORSIAN ITSE!! ootte loosereita! säälittävää!!
Mies maksoi molempien kihlasormukset, alle 2000 oli yhteishinta kun joku alennus oli. Ei naisen kuulu maksaa sormuksista!! Olen miettinyt vihkisormukseksi 5-10 tuhatta maksavaa missä olisi yksi isompi timantti :)
Kyllä miehen velvollisuus on kosia ja maksaa sormukset, älkää naiset alentuko kynnysmatoiksi! Vaatikaa kunnioitusta! Eikä alunperinkään kannata ruveta köyhäilijän kanssa yhteen, vink vink
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:36"]
hah hah hah hah hah kun naurattaa nämä säälittävät reppanat jotka eläävät avoliitossa vuosikausia(ilmaisena kotipiikana), ja sitten....MIES EI EDES OSTA ITSE TEILLE VIHKISORMUSTA!!! HAH HAH HAH! Tulipa tehtyä huonot kaupat!
Enpä itse suostuisi ikimaailmassa tuohon!! En harrasta avoliittoa juuri tuosta syystä että voi tulla ikäviä yllätyksiä, mies ei suostu avioitumaan ikinä, tai pakotaa avioehtoon kieroilla omlla säännöillään, tai haluaa jopa vihkisormukset maksattaa morsiammellaan kun kerran on jo "yhteiset rahat"!! Paska jätkiä ja te joudutte nielemään kaiken vaan!
Ja tässä tollolle tiedoksi: MIES MAKSAA morsiamen vihki ja kihlasormukset! EI MORSIAN ITSE!! ootte loosereita! säälittävää!!
[/quote]
Eh, vaikka siellä provoilet, niin vastaan silti.
Ostin itse sormukseni, koska haluamani sormus oli todella arvokas. Miehellä ei oleisi ollut siihen varaa ja tämä oli oma valintani. Ja koska itse ostin omani, niin mies halusi sitten ostaa omansa tasapuolisuuden nimissä, vaikka se paljon halvempi olikin. Ostin kihlasormuksenikin itse. Se oli yhtä arvokas, kun vihkisormukseni. Meillä ei ole yhteiset rahat.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:53"]
[/quote]
Eh, vaikka siellä provoilet, niin vastaan silti.
Ostin itse sormukseni, koska haluamani sormus oli todella arvokas. Miehellä ei oleisi ollut siihen varaa ja tämä oli oma valintani. Ja koska itse ostin omani, niin mies halusi sitten ostaa omansa tasapuolisuuden nimissä, vaikka se paljon halvempi olikin. Ostin kihlasormuksenikin itse. Se oli yhtä arvokas, kun vihkisormukseni. Meillä ei ole yhteiset rahat.
[/quote]
Yli kymppitonnin sormuksia? En itse näe järkeä ostaa noin kallista vaikka rahaa olisikin. 2-8 tonnia riittää hyvin mulle
Mies osti, samoin kuin osti huomenlahjankin. Tietty, en edes ajatellut, että mun ois kuulunut ostaa/maksaa. Naimisissa ja melkein 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:37"]
Mua on vaivannut, kun mies ei mun sormusta maksanut.. kaveripiirissä ei ole ketään, joka olis sormuksensa joutunut ite maksamaan. Jotenkin tuntuu, ettei mies pidä mua edes sormuksen arvoisena. :(
[/quote] EKalla kertaa maksoi mies, tokalla ei sormuksia hankittu.
En ymmärrä mitä väliä sillä on. avioliittoon kun mennään niin talouskin toki muuttuu yhteiseksi - ja usein jo ennemmin.
Tietysti maksoi. Mä olen sen verran vanhanaikainen, että en olis varmaan edes mennyt kihloihin enkä naimisiin, jos mies ei olisi halunnut maksaa sormuksia. Se meinaa kertoo todella paljon miehestä itsestään.
[/quote]
No ei sullakaan tunnu olevan kaikki muumit laaksossa että siinä mielessä tosiaan parempi sitouttaa se mies ensin kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:36"]hah hah hah hah hah kun naurattaa nämä säälittävät reppanat jotka eläävät avoliitossa vuosikausia(ilmaisena kotipiikana), ja sitten....MIES EI EDES OSTA ITSE TEILLE VIHKISORMUSTA!!! HAH HAH HAH! Tulipa tehtyä huonot kaupat!
[/quote]
Juuri näin!!! Se on isännän homma maksaa. Mies on perheen maksumies! Huh huh mitä tasa-arvoisia rekkalesboja olette. Antakaa miehen ostaa! !!
Minun vihki tulee maksamaan n. 6 tonnia. Se riittää aivan hyvin minulle. En tarvitse kallimpaa.
Mies toki maksaa sen ja oletankin niin. Olemme ns. "vanhanainen/perinteinen" pari.
-N24 ja M25
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:09"]Minun vihki tulee maksamaan n. 6 tonnia. Se riittää aivan hyvin minulle. En tarvitse kallimpaa.
Mies toki maksaa sen ja oletankin niin. Olemme ns. "vanhanainen/perinteinen" pari.
-N24 ja M25
[/quote]
****vanhanaikainen tarkoitin. Kiitos puhelin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:41"]Kaikki (vähät) rahat on yhteisiä.
[/quote]
Näin meilläkin. Eli molemmat maksoivat.