Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoiko miehenne teidän vihkisormuksen?

Vierailija
31.07.2015 |

Mua on vaivannut, kun mies ei mun sormusta maksanut.. kaveripiirissä ei ole ketään, joka olis sormuksensa joutunut ite maksamaan. Jotenkin tuntuu, ettei mies pidä mua edes sormuksen arvoisena. :(

Maksoiko teille muille mies sormuksenne vai te itse?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin osti toisilleen

Vierailija
2/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin. Mies oli juuri maksanut yhtiövastikkeen, lainanlyhennyksen ja pari muuta laskua niin tili näytti aika tyhjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksoi. Vuosi oli -80 ja kulta silloin kallista. En edes älynnyt kysyä kuinka maksetaan.

Vierailija
4/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:38"]Kumpikin osti toisilleen
[/quote]
Tää

Vierailija
5/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat eli silloin kai yhdessä maksettiin

Vierailija
6/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksoi. En halunnut kallista sormusta.

Vierailija
7/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain miehen suvun vanhan perintösormuksen. 

Vierailija
8/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin sormukseni. Halusin tietyn ja varaa oli ja halusin panostaa siihen. En ns kehdannut pyytää kallista ku tiesin ettei tuolla ole paljoa säästössä. Kyllä muakin harmitti toisaalta ettei mies sitä ostanut kunnes taas ajattelin että kävin ite ostamassa sanomatta. Ja tälle rakkaalle nä monet perinteet ja tavat ihan vierasta maata eli mun olis pitäny sanoa sille ennen että hänen hommansa olis ostaa sormus.

Vierailija
9/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän kyllä että olen sille kaiken arvoinen, sitä ei tarvii koskaan miettiä hetkeäkään. Tunnen sen joka hetki. Eikä sekään enää käy ajatuksissa että ite sormuksen ostin... On vaan maailman kaunein vihkisormus. Olen kyllä näiden vuosien aikana saanut monesti sormuksen hinnan edestä muina merkkipäivinä koruja. Olettaisin ettei mun siipalle käynyt mielessäkään ikinä että mun sormuksen osto olis ollu jotenki hänen hommansa :) -9

Vierailija
10/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on onneksi samankaltaiset ajatukset miehen kanssa, eli kaikki laitetaan puoliksi - niin kotityöt kuin sormuslaskutkin."

ja miehesi imettää vauvannekin, vai? Herää yölläkin "tisuttelemaan" ja jää hoitovapaalle että saa tisutella vauvan kanssa...oooooiii miten söpöä!!!!

Vierailija
11/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi. Olin juuri valmistunut enkä ollut vielä löytänyt työpaikkaa. Tulot 0 € miehen tulojen vuoksi. Taisi sormuskin maksaa 1600 mk silloin 19 vuotta sitten. Se oli paljon silloin se.

Vierailija
12/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse ostoksilla ja maksoin kauppaan sormuksen. Olin valmis maksamaan sen itse (että voin varmasti ottaa sen minkä haluan eikä tarvitse miettiä että kehtaako näin kallista ottaa), mutta mies halusi maksaa sormuksen joten maksoi minulle sen hinnan jälkikäteen.

Vierailija
13/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies maksoi. Sormus oli hopeaa ja 85e kaiverruksineen. Hääpuku oli elloksen alennusmyynnistä. 3 vuotta sitten. Olisi muuten kohta 3v hääpäivä jos olisi naimisissa..enää. vaihdoin miestä lennosta. Ikinä en naimisiin enää suostu. Painostamalla tuohonkin jouduin. Onneksi nykyinen on sen verta monesti ollut naimisissa että tietää itsekin olevan koko instituution jotain mitä pitäisi tuhota.

Vierailija
14/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovittiin, ettei oteta sormuksia, koska oltiin opiskelijoita ja raha oli tiukassa. Löysin kuitenkin halvalla aivan täydellisen sormuksen ja maksoin sen itse.

Vierailija
15/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus oli ilmainen, anopin suvun perintöä. Minä maksoin mieheni vihkisormuksen. Entä sinä, ap? Maksoitko miehesi sormuksen? 

Laita mielestäsi tuollaiset arvostamis- ja kelpaamisasiat. Arvostaminen näkyy arjen teoissa, ei korukaupan kassalla. 

Vierailija
16/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin itse

Vierailija
17/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin itse, että sain sellaisen kun halusin. Ei ongelmaa :) mieshän oli kuitenkin jo kihlasormuksen joutunut ostamaan.

Vierailija
18/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki (vähät) rahat on yhteisiä.

Vierailija
19/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlat maksoimme ristiin. Minä miehen ja mies minun. Mies kuitenkin maksaa kuulemma vihkisormuksen. Olisin maksanut miehen vihkisormuksen, mutta hän halusi pitäytyä yhdessä sormuksessa.

Vierailija
20/50 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa vielä, mutta kaveripiirissäni on eräs lääkäri, joka osti itselleen timanttisormuksen ja maksoi sen. Mies matalapalkkaisella alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan