Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ystävä" joka ei koskaan "pääse" juhliini.

Vierailija
30.07.2015 |

Laskujen mukaan niitä on jo 7 niitä juhlia joihin hän ei pääse. Sen sijaan jos hän ehdottaa että mennään vaikka kahville, hän järjestää mielettömän teatterin että pääsenkö minä varmasti ja kyseenalaistaa kaikki esteet mitä mulla voisi olla. Toki yleensä aina lähden hänen kanssaan ja järjestän että pääsen hänen tärkeisiin juhliin. Kuitenkin ohareita on nyt tullut niin paljon että täytyy myöntää ), olen loukkaantunut. Hän on menossa uuden miehensä kanssa naimisiin ja minut kutsuttiin polttareihin. Olen kai lapsellinen mutta ei tekisi mieleni "päästä" polttareihin.

Itse ajattelen että ystävyyteen kuuluu myös toisen tärkeiden päivien jakaminen mutta jos se on vain toispuoleista niin taidan jättää polttarit ja miksei häätkin väliin. Hänkin jätti ainoat ja ensimmäiset hääni väliin harrastusleirinsä vuoksi. Häistä tiesi jo liki vuotta ennen. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jännittää vieraita ihmisiä? 

Vierailija
2/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuo kaikki tuollaiset ovat olleet yli varojensa eläviä. Sitten ei olekaan rahaa tulla ja tehdään oharit. Aika harvaa asiaa inhoan niin paljon kuin ohareita.

Ei mulle tarvii sanoa "sori kun shoppailin kaikki rahat". Riittäisi kun vaan sanoisi "ei valitettavasti päästä tulemaan, onnea sankarille ja kivoja juhlia!"

Nyt olen jo karsinut kaikki tuollaiset "ystävät" pois elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juhlissasi mahdollisesti joku henkilö, jota ystäväsi ei syystä tai toisesta halua tavata?

Vierailija
4/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:16"]

Onko juhlissasi mahdollisesti joku henkilö, jota ystäväsi ei syystä tai toisesta halua tavata?

[/quote]

Jep. AP. 

Vierailija
5/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut ainoissakaan juhlissa, joissa on enemmän kuin 50 % minulle tuntemattomia tai puolituttuja henkilöitä. Jos puolet porukasta on minulle läheisiä ystäviä, niin saatan tulla.

Vierailija
6/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä huomenna pakolliset juhlat ja vatuttaa mennä!!
Vieraat ihmiset ahdistaa ja tuttuja en halua nähdä kun näytän niin hirveältä!
Nyt en pysty nukahtamaan kun niin ahdistaa!

Vierailija
7/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "elämä täynnä". Eli koko ajan on jotain menoa. Työ vaatisi enemmän paukkuja mitä voin antaa, lapsista yksi on vielä taaperoiässä, mutta vanhemmat jo sen ikäisiä, että on harrastuksia velvollisuuksineen, vanhemmat siinä kunnossa, että haluan viettää aikaa jne.

Siispä esim. erittäin läheisen ystävän hääkutsuun totesin, että vietän sen päivän siskoni kanssa. Se oli kesän ainoa päivä, jolloin pystyimme näkemään kahdestaan ja puhumaan ilman miesten tai lasten korvia.

En siinä hötäkässä edes tajunnut, että ystävä loukkaantuu. Ajattelin aidosti että hänellä on siellä 149 muutakin vierasta.

Jos yhtään helpottaa, niin itsellä on naru kaulassa kun aika ei riitä.

Vierailija
8/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:16"]

[/quote]

Jep. AP. 
[/quote]

No sitten ymmärrän täysin. Ystävä säästää itsensä ja Sinut siltä jännitteeltä kuinka paskan olon exän/ ex-ystävän näkeminen saa aikaan. Ymmärrän.

Vierailija
9/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan pääsisi polttareihin ja en ehkä häihinkään. Voi olla joku harrastus itsellänikin silloin.... Minäkin olen siivonnut tuollaiset kaverit pois elämästäni ja täytyy sanoa että en kadu hetkeäkään. Kaikenlainen turha vitutus on jäänyt pois.

Vierailija
10/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:16"]

[/quote]

Jep. AP. 

[/quote]

Tämä ei ollut ap. Kai nyt ymmärtäisin jos olisi näin selkeä syy.

Ap

Vierailija
11/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:15"]

Mulla nuo kaikki tuollaiset ovat olleet yli varojensa eläviä. Sitten ei olekaan rahaa tulla ja tehdään oharit. Aika harvaa asiaa inhoan niin paljon kuin ohareita.

Ei mulle tarvii sanoa "sori kun shoppailin kaikki rahat". Riittäisi kun vaan sanoisi "ei valitettavasti päästä tulemaan, onnea sankarille ja kivoja juhlia!"

Nyt olen jo karsinut kaikki tuollaiset "ystävät" pois elämästäni.

[/quote]

Hehän karsiutuivat jo pois sun elämästä..

Vierailija
12/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:16"] Onko juhlissasi mahdollisesti joku henkilö, jota ystäväsi ei syystä tai toisesta halua tavata? [/quote] Jep. AP.  [/quote] No sitten ymmärrän täysin. Ystävä säästää itsensä ja Sinut siltä jännitteeltä kuinka paskan olon exän/ ex-ystävän näkeminen saa aikaan. Ymmärrän.

[/quote]

Hän tarkoitti, että juhlien ei-toivottu henkilö on Ap...

Vierailija
13/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tommoset joilla on liuta lapsia ja jokaisen synttäreille/ rippijuhliin tms. Pitäs lahjan kanssa mennä. Tai pitäs koko ajan olla menossa yhdessä johonki tapahtumaan. Ihan niinku ei ois ihan sikana muutakin elämää. Ja sitten suututaan kun kaikki ei pyöri prinsessa kaverin ympärillä valmiina toimimaan heti milloin vain prinsessa pyytää. Joo mä karsiuduin tällasen prinsessan kaverilistalta eikä harmita.

Vierailija
14/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ääliö. Läheisen ystävän häät on sen verran tärkeä tapahtuma, että saa olla elämä aika sekaisin jos ei tajua että ne ovat tärkeä juttu ja jos ei aidosti halua olla tuota päivää todistamassa.

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"]

Mulla on "elämä täynnä". Eli koko ajan on jotain menoa. Työ vaatisi enemmän paukkuja mitä voin antaa, lapsista yksi on vielä taaperoiässä, mutta vanhemmat jo sen ikäisiä, että on harrastuksia velvollisuuksineen, vanhemmat siinä kunnossa, että haluan viettää aikaa jne. Siispä esim. erittäin läheisen ystävän hääkutsuun totesin, että vietän sen päivän siskoni kanssa. Se oli kesän ainoa päivä, jolloin pystyimme näkemään kahdestaan ja puhumaan ilman miesten tai lasten korvia. En siinä hötäkässä edes tajunnut, että ystävä loukkaantuu. Ajattelin aidosti että hänellä on siellä 149 muutakin vierasta. Jos yhtään helpottaa, niin itsellä on naru kaulassa kun aika ei riitä.

[/quote]

Vierailija
15/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:11"]Olet kyllä ääliö. Läheisen ystävän häät on sen verran tärkeä tapahtuma, että saa olla elämä aika sekaisin jos ei tajua että ne ovat tärkeä juttu ja jos ei aidosti halua olla tuota päivää todistamassa.

Mulla on "elämä täynnä". Eli koko ajan on jotain menoa. Työ vaatisi enemmän paukkuja mitä voin antaa, lapsista yksi on vielä taaperoiässä, mutta vanhemmat jo sen ikäisiä, että on harrastuksia velvollisuuksineen, vanhemmat siinä kunnossa, että haluan viettää aikaa jne. Siispä esim. erittäin läheisen ystävän hääkutsuun totesin, että vietän sen päivän siskoni kanssa. Se oli kesän ainoa päivä, jolloin pystyimme näkemään kahdestaan ja puhumaan ilman miesten tai lasten korvia. En siinä hötäkässä edes tajunnut, että ystävä loukkaantuu. Ajattelin aidosti että hänellä on siellä 149 muutakin vierasta. Jos yhtään helpottaa, niin itsellä on naru kaulassa kun aika ei riitä.

[/quote]

Mulla on kans yks tollanen kaveri joka ei osaa priorisoida. Vuosien varrella siltä on lähes kaikki kaverit kadonneet. Musta se on hieman asperger piirteinen. Itsekään en ota paineita hänen tapaamisestaan koska niin monta kertaa sain huomata ettei mulla oo väliä hälle
[/quote]

Vierailija
16/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:11"]Olet kyllä ääliö. Läheisen ystävän häät on sen verran tärkeä tapahtuma, että saa olla elämä aika sekaisin jos ei tajua että ne ovat tärkeä juttu ja jos ei aidosti halua olla tuota päivää todistamassa.

[/quote]

Mulla on kans yks tollanen kaveri joka ei osaa priorisoida. Vuosien varrella siltä on lähes kaikki kaverit kadonneet. Musta se on hieman asperger piirteinen. Itsekään en ota paineita hänen tapaamisestaan koska niin monta kertaa sain huomata ettei mulla oo väliä hälle
[/quote]
[/quote]tai sit olit vaan liian vaativa ja kuluttava. Ei aikuisten ihmisten tarvi olla joka päivä tekemisissä ja nähdä jatkuvasti. Varsinki perheellisillä ihmisillä on niin paljon muutakinmenoa

Vierailija
17/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:49"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 07:11"]Olet kyllä ääliö. Läheisen ystävän häät on sen verran tärkeä tapahtuma, että saa olla elämä aika sekaisin jos ei tajua että ne ovat tärkeä juttu ja jos ei aidosti halua olla tuota päivää todistamassa.

[/quote]

[/quote]
[/quote]tai sit olit vaan liian vaativa ja kuluttava. Ei aikuisten ihmisten tarvi olla joka päivä tekemisissä ja nähdä jatkuvasti. Varsinki perheellisillä ihmisillä on niin paljon muutakinmenoa
[/quote]

Kyseessä on häät. Once in a lifetime experience (ainakin pitäisi olla). Ääliö jättää häät väliin vain siksi, että voi olla siskonsa kanssa. Tollanen lahopää lähtisi mun kavereista aika nopeasti, jos ei tajuaisi järjestellä elämäänsä vähän älykkäämmin. Mitä kaikkea muuta priorisoi tärkeämmäksi siitä 2 kk ennen ja jälkeen häitä ettei voi siskoaan nähdä silloin? Kamala ihminen tuo järjestelykyvytön tyyppi.

Vierailija
18/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muuhun, niin pakko minunkin olisi jättää harrastusleirin vuoksi häät väliin. Se leiri on silloin kun on. Ei sen aikaa yksi ihminen muuta.  Minun harrastukseni leiri on kerran kesässä ja ilmoittautuminen on monta kk aiemmin. Jos olen luvannut monille lapsille ja heidän vanhemmilleen, että minä olen siellä leirillä se tuttu tuki ja turva, niin olisi vähemmän kiva yllätys heidän saapua paikalle ja huomata ettei ketään tuttua ole paikalla. Vieraiden seurassa olisi pakko selvitä koko viikko. Tai joskus se leiri saattaa olla ulkomailla ja todellakin once of a lifetime kokemus myös, jo ihan hinnankin puolesta.

Vierailija
19/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:21"]Ottamatta kantaa muuhun, niin pakko minunkin olisi jättää harrastusleirin vuoksi häät väliin. Se leiri on silloin kun on. Ei sen aikaa yksi ihminen muuta.  Minun harrastukseni leiri on kerran kesässä ja ilmoittautuminen on monta kk aiemmin. Jos olen luvannut monille lapsille ja heidän vanhemmilleen, että minä olen siellä leirillä se tuttu tuki ja turva, niin olisi vähemmän kiva yllätys heidän saapua paikalle ja huomata ettei ketään tuttua ole paikalla. Vieraiden seurassa olisi pakko selvitä koko viikko. Tai joskus se leiri saattaa olla ulkomailla ja todellakin once of a lifetime kokemus myös, jo ihan hinnankin puolesta.
[/quote]

Huoh. SPR:läiset ja partiolaiset.

Vierailija
20/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös oli samanlainen ystävä kuin ap:n kuvailema. Pitkään vielä pidin häntä yhtenä tärkeimmistä ystävistäni, mutta lukuisat oharit kyllä muuttivat mieleni.

Useampien pienempien juhlien suunnittelua aloitti kanssani tosi innoissaan ja järjestin päivämäärät hänen mukaansa, vaikka monta muuta hyvää ystävää karsiutui sitten sillä pois, mutta kun olin jo sopinut päivän hänen kanssaan, niin pidin siitä kiinni. Sitten, kun juhlat koitti, hän ei tullutkaan.

Muutaman ekan kerran itkeskelin ja harmittelin, mutta sitten kun jätti meidän häät (joiden ajankohdan tiesi yli vuosi aiemmin ja merkitsi nähteni kalenteriinsa) väliin, koska juuri sinä päivänä piti poimia viinimarjat pensaista, tajusin ettei hän ollut sen arvoinen ihminen, jonka perään kannattaa surra. Etsikööt muita höynäytettäviä elämäänsä.