Kuka pitää muka rakennekynsistä?
Minusta ne on kauniit, mutta ei niillä mitään voi tehdä. Minulla oli puoli vuotta v. 2013 ja tuskastuin, kun ei persettään kunnolla saanut pyyhittyä. Erehdyin ottamaan viime syksynä jälleen pitkät kynnet ja huollatin niitä 4 kertaa, huollon välit 4 vkoa. Sitten meni hermot, kun talvella ei saanut auton ikkunoita raaputettua niiden saamarin kynsien takia. Kerran oli tankin luukku jäässä, ja oli pakko pyytää kaveria apuun, kun ei uskaltanut geelikynnellä kokeilla rapsuttaa jäitä pois. Poistatin karmeat tekokynnet ja geelilakkautin omat kynnet. Onpa helppoa mm. poimia mansikoita ja vadelmia. Sukkahousutkin saa vedettyä jalkaansa niin nopeasti. Kynsien kanssa se oli hankalaa.
Kommentit (33)
No ilmeisesti sinä olet pitänyt kynsistä. Huoh.
Kertoo jo sinusta ihan tarpeeksi, että pari kertaa olet moiset laitattanut.
Ne on ihan kauheita. Alakoulun opehuoneessa joka ämmällä jotkut turkoosit bilehileet. Kynsissä on kaksi pointtia: ne pitää olla a puhtaat b lyhyet.
No ei niillä geelilakatuilla omilla kynsilläkään mitään voi tehdä, jos on kovin pitkät.
Mulla geelilakkaus. Kynnet lyhyet ja siistit. Tykkään.
No jos on psoriasis eikä käytännössä ole kynsiä?
Mulla on luonnostaan niin pitkät kynnet etten tarvii rakennekynsiä❤
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:48"]No ei niillä geelilakatuilla omilla kynsilläkään mitään voi tehdä, jos on kovin pitkät.
[/quote]
Mä olen nähnyt vain lyhyissä aidoissa kynsissä geelilakkauksia. Harvalla omat edes kasvaa pitkiksi.
T. Kampaaja, liikkeessä tehdään rakennekynsiä
Minä otan aina ulkomailla rakennekynnet, viimeksi Varsovassa. Siellä maksaa kynsien laitto max. 40 €, kun Suomessa jopa satasen. Huollotkin on Suomessa järkyttävissä hinnoissa, 60 € ja sitä luokkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Minä otan aina ulkomailla rakennekynnet, viimeksi Varsovassa. Siellä maksaa kynsien laitto max. 40 €, kun Suomessa jopa satasen. Huollotkin on Suomessa järkyttävissä hinnoissa, 60 € ja sitä luokkaa.
[/quote]
Sun vastauksesta paistaa se, että olet rakennekynsien käyttäjä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Minä otan aina ulkomailla rakennekynnet, viimeksi Varsovassa. Siellä maksaa kynsien laitto max. 40 €, kun Suomessa jopa satasen. Huollotkin on Suomessa järkyttävissä hinnoissa, 60 € ja sitä luokkaa.
[/quote]
No joo, mut jos huolto kestää 60 min., niin se on euron per minuutti ja ne aineet on kalliita. Se massa maksaa yllättävän paljon ja laadukkaat geelilakat myös.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Minä otan aina ulkomailla rakennekynnet, viimeksi Varsovassa. Siellä maksaa kynsien laitto max. 40 €, kun Suomessa jopa satasen. Huollotkin on Suomessa järkyttävissä hinnoissa, 60 € ja sitä luokkaa.
[/quote]
[/quote]
Niin? Mitä sitten? Minusta ne on ihanat, mutta kalliit. En kai muuten matkustelisi mm. Varsovassa, jos olisin rikas? Minulla on myös hiuksissa pidennykset, nekin ulkomailla laitettu, kun omat hiukset ei kasva tuuheina.
Moni morsian laitattaa kynnet häihin. Juhlapäivän kunniaksi voikin satsata, mutta on niistä ehkä arjessa luovuttava.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Minä otan aina ulkomailla rakennekynnet, viimeksi Varsovassa. Siellä maksaa kynsien laitto max. 40 €, kun Suomessa jopa satasen. Huollotkin on Suomessa järkyttävissä hinnoissa, 60 € ja sitä luokkaa.
[/quote]
[/quote]
Niin? Mitä sitten? Minusta ne on ihanat, mutta kalliit. En kai muuten matkustelisi mm. Varsovassa, jos olisin rikas? Minulla on myös hiuksissa pidennykset, nekin ulkomailla laitettu, kun omat hiukset ei kasva tuuheina.
[/quote]
Ja tekotissit, feikkiripset, pakara- ja pohjeimplantit. Kulmakarvatupeet on hankinnassa. T. Sama
Käyttäiskö niitä geelilakkoja ja rakennekynsiä samat, jotka vouhottaa volyymiripsistä? Kaveri huollattaa kynsiä muutaman viikon välein (3-4 vkoa) ja ripsiä varmaan yhtä usein js istuu kampaajalla värjäyksessä 5 viikon välein. En jaksaisi itse! Huomenna menee pedikyyriin. Ihme tapaus, koko ajan jotain kauneudenhoitojuttuja.
Kynsillä voi tehdä ihan samat asiat kuin ilman niitäkin. Jos ei jotain pysty tekemään tasan samalla lailla kuin ennen, voi tehdä hieman eri lailla. Youtubesta löytyy videoita siitä, miten hyvin pitkät kynnet omaava tekee arkisia asioita.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:21"]Käyttäiskö niitä geelilakkoja ja rakennekynsiä samat, jotka vouhottaa volyymiripsistä? Kaveri huollattaa kynsiä muutaman viikon välein (3-4 vkoa) ja ripsiä varmaan yhtä usein js istuu kampaajalla värjäyksessä 5 viikon välein. En jaksaisi itse! Huomenna menee pedikyyriin. Ihme tapaus, koko ajan jotain kauneudenhoitojuttuja.
[/quo
Tyhjät tynnyrit eniten kolisevat.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Minä otan aina ulkomailla rakennekynnet, viimeksi Varsovassa. Siellä maksaa kynsien laitto max. 40 €, kun Suomessa jopa satasen. Huollotkin on Suomessa järkyttävissä hinnoissa, 60 € ja sitä luokkaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja tekotissit, feikkiripset, pakara- ja pohjeimplantit. Kulmakarvatupeet on hankinnassa. T. Sama
[/quote]
Ehehe. Joku taas on niin urpo. Kateusko iski? Ei oo silikonia eikä implantteja. Tissit on isot, ja niillä on 3 lasta syötetty. Ripset on joskus laitettu, nyt on ihan omat. Tykkään myös tekoripsistä. Sama kai se on, laittaako aamulla ripsiväriä vai ottaako tuuheat tekoripset.
Pakkoko ne on olla niin pitkät, ettei saa mitään tehtyä. Mulla on geelikynnet eikä mitään ongelmia. Joskus, jos huoltoväli venyy viiteen viikkoon niin pianonsoitto alkaa tuntua hankalalta.