Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset syrjivät lyhyitä miehiä?

Vierailija
30.07.2015 |

Siksi vai kun ovat itse "isoja" naisia ja haluavat tuntea itsensä pieneksi ison körilään vierellä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lyhyt ja pippurinen. Entä jos on chiliä joka pippurissa?

Vierailija
22/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sentin minua pidempi, olemme molemmat vähän alle 170 senttisiä. Eli en syrji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 167-senttinen poikaystävä, kelpaa mulle. <3 Mulle merkkaa niin moni muu asia pituutta enemmän. Onneks oon itekki lyhyt, 160 cm.

Vierailija
24/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lyhyet miehet ovat yleensä luonnevikaisia. Se lyhyys on niille erittäin arka paikka.

Terv. Pitkä ja kaunis nainen

Vierailija
25/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:41"]No ovat niin epävarmoja että haluavat pönkitystä naiseudelleen siitä että voivat tuntea itsensä pienemmäksi miehensä rinnalla. Tiedän tämän koska olen jo itse kasvanut tuosta vaiheesta yli eikä miehen pituudella oo mulle enää mitään merkitystä.
[/quote]
Sellainen diagnoosi. Taitaa se epävarmuus kaikua sieltä, kun tarvitsee muiden valintoja arvostella.

Vierailija
26/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:16"]Ei ole syrjimistä se että jokainen valitsee sellaisen puolison kuin itselle sopii siitä valikoimasta joka itselle on tarjolla. Kysynnän ja tarjonnan laki.

Itse en halua lyhyttä miestä mutta läski ei mua vaivaa. Mieltymyksensä kullakin. Ei syrjimistä.
[/quote]

Niinpä. En minäkään ylipainoista tai pitkää naista huolisi.