Kuka näistä miehistä on mielestäsi komein? Kuva
http://kuvapilvi.fi/k/yfC8.jpg
Naiset, kuka on komein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Miehet, kuka on komein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
KERRO MYÖS OLETKO MIES VAI NAINEN!
Kommentit (187)
Fyysisesti komein: 4. Sellainen-joka-kiinnostaisi-komein: 3. 3 on ainoa, jolla on lempeä katse.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:21"]
8. Marky Mark <3 kestosuosikki, 7. John Cena toimii ja 9. Jason Statham.
Nainen 43 v
[/quote]
Tiesitkö että ihku-Markisi on nuorena hakannut ihmisen pahaan kuntoon jostain mitättömästä syystä, muistaakseni istunut siitä vankilassakin? Ja haastatteluissa ei saa ikinä kysyä Marky Mark-ajoista ja musiikki"urasta", muuten ihku-Mark raivostuu. Että sellanen kuumakalle. Suhdemielessä ISO turn off. Mistäs sitä tietäis millon ja mistä syystä nykyään napsahtais raivo päälle. En voi oikein pitää hänestä, vaikka vaikuttaa välillä ihan mukavalta, tosin ei koskaan rennolta vaan aina vähän kireältä.
3 ehdoton ja sitten 4, nainen ja hieman kypsempää kauraa
No toi 7 ja kakkosvaihtoehtona 3, mutta ne on kyllä kumpikin liian vanhoja. No, tosta 5 haaveilisin, mutta en tiedä kehtaisinko mennä jutteleen. Toi 5 kyllä näyttää aika nuorelta. Jotenkin vaan tuntu siltä, et nää kaikki ole suunnattu joko 2-kymppisille tai sit 4-5-kymppisille. Eiks meille 3-kymppisille ole mitään. Paitsi toi 6, mut se ei ole mun tyyppiä vaikka söpö onkin.
2 kans kattelin, mut joku siinä on pielessä. Ja toi 4, no, liian nätti ja käyttäis laittautumiseen liian kauan aikaa.
1. komein, mutta 6. menisin juttelemaan, koska 1. on jo liian komea ja 6. enemmän tyyppiäni.
Ottaisin kolmannen, jos hänellä olisi kakkosen silmät! Komeinta en osaa sanoa. Mielelläni kaikkia jututtaisin!
Ykkönen ja vitonen ovat parhaimman näköiset, voisin ihailla kaukaa. Kutoselle voisin mennä juttelemaan. Yhdenkään kanssa en seurustelisi pelkän ulkonäön takia.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:17"]
http://kuvapilvi.fi/k/yfC8.jpg
Naiset, kuka on komein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Miehet, kuka on komein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
KERRO MYÖS OLETKO MIES VAI NAINEN!
[/quote]
Nelonen, olen nainen, yleensä perustelen vastauksenii, en jaksa enää tähän aikaan, nelonen vain miellyttää tällä hetkellä noista eniten.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:05"]Ykkönen ja vitonen ovat parhaimman näköiset, voisin ihailla kaukaa. Kutoselle voisin mennä juttelemaan. Yhdenkään kanssa en seurustelisi pelkän ulkonäön takia.
[/quote]
Ja siis 20v nainen olen. Se unohtui lopusta
Mun mieheni on aivan kuin tuo numero 3. Mulla oli joskus aikoja sitten, avioliiton aikana, lyhyt suhde mieheen, joka on aivan kuin tuo 9.
Kumpikin ulkonäöllisesti lämmittää mua edelleen. Juttelisin molempien näköisille ja muutakin tekisin. Paitsi että en enää pettäisi miestäni, joten ehkä olisi parempi pysyä erossa sekä 3:sta että 9:stä.
6 ehdottomasti. N25