Kuka näistä miehistä on mielestäsi komein? Kuva
http://kuvapilvi.fi/k/yfC8.jpg
Naiset, kuka on komein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Miehet, kuka on komein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
KERRO MYÖS OLETKO MIES VAI NAINEN!
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:11"]
Vitonen. Mielellään silti saisi olla vielä karvaisempi :3
[/quote]
Ai niin, nainen olen ja 24v.
Numero 10 on paras! Komea, mutta silti hieman persoonallisen näköinen. Olen nainen.
2 ja 9 täälläkin. Kakkosella ihanat huulet.
Keski-ikäinen nainen
Ei kukaan, mutta jos ois pakko valita, niin 6.
-nainen, keski-ikäinen
6. Symppiksen näköinen mies. Olen nainen.
1,2,4,5 ja 6 ovat komeita, tosin 5 ja ehkä 1 ovat liian feminiinisen näköisiä ollakseen seksikkäitä. 6 on miellyttävimmän näköinen.
Hassua, mutta kukaan ei ole mielestäni mitenkään erityisen vetoava ainakaan näissä kuvissa. 1, 2, 4, 5 ja 10 liian nuoria/kiiltokuvapoikia (olen itse 32v).
3 periaatteessa ihan ok, mutta ehkä se taas vähän liian vanhannäköinen omaan makuuni 40+.
8 , Mark Wahlberg on nuorempana ollut aika hottis, tuo kuva ei ole ehkä paras mahdollinen hänestä.
6, Joseph Gordon-Levitt myös tosi söpö oikeasti. Tuo huono kuva.
6 tai 8, persoona vaikuttaa myös, kun tiedän heistä jotain, olen nainen.
Oikeastaan kaikki muut kelpaisi, paitsi 1, 7 ja 10. Seiska on jopa etova.
5. Olipas tosi neitimäinen valikoima valtaosin. Mutta tässä oli sellaista irkkumeininkiä ja parta aika seksikäs. Pari vanhempaa herraa myös ihan jees mutta liian vanhoja. -N25
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:14"]
1,2,4,5 ja 6 ovat komeita, tosin 5 ja ehkä 1 ovat liian feminiinisen näköisiä ollakseen seksikkäitä. 6 on miellyttävimmän näköinen.
[/quote]
Unohdin mainita, että olen nainen.
Kaikki miehet on saman näköisiä. No kauneimpia noista on 1 ja 2, mieluiten menisin juttelemaan vähän epätaydellisemmän näköisten miesten kanssa kuitenkin.
10. Persoonallisen näköinen.
On Paul Werde, Vamppyyripäiväkirjoista.
Olen nainen.