Kuka näistä miehistä on mielestäsi komein? Kuva
http://kuvapilvi.fi/k/yfC8.jpg
Naiset, kuka on komein tai kenelle menisit juttelemaan mieluiten?
Miehet, kuka on komein tai keneltä näyttäisit mieluiten?
KERRO MYÖS OLETKO MIES VAI NAINEN!
Kommentit (187)
Ihan hyvännäköisiä kasvoja, ei vaan kolahtanu mikään kunnolla. Valitsen silti 1 ja 4. N26
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:06"]
Komein sanan varsinaisessa merkityksessä on kolmonen. Loput nättejä/rumia/taviksia.
Olen kuitenkin sen verran nuori, että jos olisi pakko mennä jollekin juttelemaan, niin ottaisin jonkun noista nuoremmista, varmaan vitosen.
N19
[/quote]Yksikään noista miehistä ei ole kyllä rumaa nähnytkään ja klassisen komeita on useampi.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kyse lienee makuasioista?
6 on komein, hyvänä kakkosena 3.
Olen nainen.
Mä tykkäisin enemmän suomalaisista.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:19"]
6 & 9 Namskis! Olen nainen
[/quote] oikeasti pitäisi kieltää lailla tuo sana
3 ja 9... Uulalaa ja nainen olen
En tykkää kenestäkään noista tarpeeksi mennäkseni juttelemaan, mutta vitonen on paras, koska näyttää eniten omalta mieheltäni. Minua kiinnostaisi kuvaus luonteesta, kuvalla tai ilman kuvaa.
En tykkää kenestäkään noista. N21
Mielestäni kutonen on komein ja häneltä myös näyttäisin mieluiten. Olen miehistä tykkäävä mies.
Nro 1 on ykkönen ja nro 4 on kakkonen, muut ei kiinnostais ollenkaan. Ja nainen olen.
9, 8, 3, 4 parhausjärjestyksessä.. Voi kuola sentään.. Jason niitä harvoja ihan perkeleen seksikkäitä joilla hiusraja karannut mutta ei vedä kaljuksi.. Johtuneeko rooleista.. Karismaa!! Nainen 43 vee..
1 & 4. En osaa päättää.. mieluiten molemmat. Samaan aikaan. Minä keskellä..
N23
Otan tietenkin Marky Markin! Ylipäätään alarivin pojat on parempia. Ylärivissä komeita mutta tylsiä mallipoikia muut paitsi keskimmäinen. Onko se muuten Sully?
3. Nainen 20v. Osa liian siloposkia
Kuka toi kolmonen on? :) -N21