Ei voi mennä vapaakirkkoon tai helluntaiseurakuntaan
Kommentit (18)
Millä sä sinne edes menisit, kun et omien sanojesi mukaan pääse edes kämpästä ulos ilman apua?
Vierailija kirjoitti:
Molemmistako on potkittu pois? Mitäs häiriötä olet aiheuttanut?
Vapaakirkosta on erotettu. Otin naimisissa olevan miehen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Millä sä sinne edes menisit, kun et omien sanojesi mukaan pääse edes kämpästä ulos ilman apua?
Niissä saa kyllä ystäviä, joilla on autoja. Ap
Oot sä kyllä uskomaton. Sun kannattaa perustaa uusi uskonlahko niin saat autollisia ystäviä ja voit jopa rikastua.
Mulla on paljon yksinkertaiempi syy olla menemättä. En kestä noissa soitettavaa musiikkia. Järkyttävää Jeesus-humppaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot sä kyllä uskomaton. Sun kannattaa perustaa uusi uskonlahko niin saat autollisia ystäviä ja voit jopa rikastua.
En mä mitään rikastumista ajattele. Vaan sitä yhteisöllisyyttä ja sitä, että saa ystäviä. Paljon tein ihan ilmaista vapaaehtoistyötä, lauloin kuorossa, olin leirillä apuemäntänä yms. Ap
Parempi vaan olla ihan itsekseen ja lukea aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja kuunnella musiikkia. Ja kirkossa voi käydä ihan muuten vaan, ei tarvitse olla minkään uskonnollisen yhteisön tai seurakunnan jäsen
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat harhaoppisia hihhuleita. Kannattaakin pysyä poissa.
Aivan samaa sontaa tarjolla jokaisessa kirkossa.
Sitä yhteisöllisyyttä siis kaipaat? Entäs joku luterilaisen kirkon toiminta?
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan olla ihan itsekseen ja lukea aiheeseen liittyvää kirjallisuutta ja kuunnella musiikkia. Ja kirkossa voi käydä ihan muuten vaan, ei tarvitse olla minkään uskonnollisen yhteisön tai seurakunnan jäsen
Joo, luterilaiseen kirkkoon mä olenkin kuulunut jo tosi kauan. Kävin silloin yli parikymppisenä rippikoulun. Ap
Ja haluat yhteisöllisyyttä nimenomaan uskonnollisen toiminnan kautta? Nuo mainitsemasi lahkot on hyvin sisäsiittoisia. Ajattele kuten he ajattelevat tai kengänkuva persuksiin. Äläkä vain kysele mitään. Kaikki mitä sulle kerrotaan, pitää kyseenalaistamatta ottaa totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan ovat harhaoppisia hihhuleita. Kannattaakin pysyä poissa.
Vain Jehovan todistajilla on totuus. Muut kulkevat sielunvihollisen eksyttäminä tuhon tietä.
Kaikki jotka pelkää venäjän hyökkäävän Suomeen, voisivat pienellä eleellä muutamassa minuutissa tehdä Suomalaisten henkiä säästävä eleen.
Käykää antamassa tukenne ottaa uudelleen käyttöön jalkaväki miinat kansalaisaloitteessa, mene heti, niin saadaan asia nopeasti etenemään.
Enää muutama tuhatta ääntä ja moni suomalainen henki säästyy, jos idästä hyökätään.
P.S. venäjällä on käytössä nämä miinat, miksi ei siis Suomella.
Ne ovat halpoja, tehokkaita ja nopeita asentaa hidastamaan etenemistä.
Linkkiä ei saa tänne laittaa, mutta copy paste vie lähelle
kansalaisaloite jalkaväkimiinojen palauttamiseksi 2954
Kai sitä tottui jotenkin. Kun vanhemmat oli helluntailaisia ja siellä kävin vauvasta asti. Sitten itse liityin nuorena aikuisena vapaakirkkoon. Ap
Valititko liikaa?