Lue keskustelun säännöt.
Pariskuntien välinen ikäero on "suurelle yleisölle"...
30.07.2015 |
... yleensä lähes täysin samantekevää, vaikka joskus suhteen osapuolet kuvittelevat, että kaikki tekevät siitä joka asiassa suuren numeron. Minäkin hölmönä kuvittelin suhteeni alkuvaiheessa, että melkein maailma suistuu radaltaan, kun ihmiset jaksavat taivastella meidän suurta ikäeroa... Toisin kävi, hyvin vähän sillä on ollut merkitystä ns. ulkopuolisille, saati meille itsellemme.
Se on vaan turhaa omaan napaan tuijottamista ja asioiden liioittelua, jos kuvittelee, että koko ympäröivä maailma jaksaa spekuloida, vatvoa ja kauhistella... (Ja nyt puhun siis aikuisten ihmisten välisistä suhteista).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuo pitää paikkansa.Tällaisilla palstoilla nähdään kaikesta vaivaa,mutta ei oikeassa elämässä.Menin itse naimisiin 25 vuotta vanhemman miehen kanssa vuonna 83.Meillä on tytär ja nyt jo vävy ja neljä lastenlasta.Kun kuljimme yhdessä matkoilla,tansseissa ym. ei koskaan kukaan edes katsonut pitkään eikä sanonut mitään keljua,eikä nykyäänkään.Jotkut eivät vain uskoneet,että meillä on niin iso ikäero,jos puheeksi lähti.Minä kai olin vanhemman näköinen ja mies nuoremman.Sukulaiset olivat hyvillään,isäni ensiksi oudoksui hiukan,mutta sille löytyi syyksi "taikausko".Meidän suvussa oli kummankin vanhempani puolella ison ikäeron avioliitto.Isän sisar oli mennyt 33-vuotta vanhemman miehen kanssa naimisiin ja enoni meni 15 vuotta vanhemman naisen kanssa naimisiin.Kummassakin liitossa nuori osapuoli kuoli varhain.No se taika ei onneksi kai jatkunut kun vielä ainakin elän.Sitten isäni tykästyi valtavasti mieheeni samoin äitini piti hänestä.Myös mieheni suku on aina ollut myötämielinen minua kohtaan,hänellä oli tuolloin yksi aikuinen ja kaksi nuorta lasta.