Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä viheltää päivät pitkät tai rummuttaa sormillaan jotain pöydänreunaa, järki lähtee kohta

Vierailija
04.03.2022 |

Kun huomautan, "ai sori en mä ees huomannut" Ja lisäksi herää 5-6 aikaan ja alkaa papattaa kuin papupata kun minä yritän nukkua. Ravistelee minut hereille vaikka kysyäkseen "missä pakastinlokerossa ne mustikat on" Ihan kun ei voisi itse etsiä. Oli vaan pakko purkautua johonkin, kiitos ja anteeksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkot siltä sormet ja ilmoitat tyynesti, ellei se turpa ala pysymään rullalla, se liimataan kiinni pikaliimalla.

Yhtä hermostuttavaa on kuunnella lusikan kilistelyä kahvikupissa kun idiootit sekoittavat sokeria kuin sepelimyllyä käyttäisivät.

Vierailija
22/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni kasvatti parran ja nyt se syö sitä mukamas salaa! Aarrgh!!! Olen tästä huomauttanut sekä ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti ja jos tekee näin julkisesti, niin se on suhteen loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi hän on nepsytyyppi, esimerkiksi keskittymis- tarkkaavuushäiriö

Vierailija
24/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot vuotaa. Minullakin vuotaa, ja lapsellani. Erilaisia muita häiritsemättömiä keinoja olemme löytäneet. 

Vierailija
25/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin kameran kuvaamaan esim. viikoksi ukon mesomista. Siitä kolmen tunnin kooste. Sen jälkeen järkkäisin "leffaillan", jossa yhdessä katsottaisiin ja kuunneltaisiin hänen ihanaa luovuttaan.

Jos ei kerrasta opi, niin joka lauantai sama leffa.

Tai ehkä alkaisin itse laulaa oopperaa, säestäisin rytmikapuloilla tai marakasseilla ja leikkisin kolmelta yöllä superjännää "tampoonipiiloa", joka alkaisi napakkaan tahtiin esitetyllä kyselyryppäällä "oisko ne ehkä jääkaapissa/vessassa/postilaatikossa/pannuhuoneessa/saunassa/jalkalistan takana/mörön p*rseessä...".

Josko noista löytyisi apua.

Kotona kuvaaminen on kiellettyä.

Niin, muistakaa nyt kaikki, että jos teette youtubeen videoita, ette saa kuvata niitä kotonanne, sillä kotona kuvaaminen on rikos! Menkää jonkun muun kotiin kuvaamaan, se on sallittua.

Vierailija
26/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan samaa. Tiedän että se on ärsyttävää mutta se on välillä jotenkin niin hellyyttävää ja söpöä kun nainen on vihainen. :)

M32

Vierailija
27/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin kameran kuvaamaan esim. viikoksi ukon mesomista. Siitä kolmen tunnin kooste. Sen jälkeen järkkäisin "leffaillan", jossa yhdessä katsottaisiin ja kuunneltaisiin hänen ihanaa luovuttaan.

Jos ei kerrasta opi, niin joka lauantai sama leffa.

Tai ehkä alkaisin itse laulaa oopperaa, säestäisin rytmikapuloilla tai marakasseilla ja leikkisin kolmelta yöllä superjännää "tampoonipiiloa", joka alkaisi napakkaan tahtiin esitetyllä kyselyryppäällä "oisko ne ehkä jääkaapissa/vessassa/postilaatikossa/pannuhuoneessa/saunassa/jalkalistan takana/mörön p*rseessä...".

Josko noista löytyisi apua.

Tuo nyt on vaan pelkkää ilkeyttä, ei toinen sitä tahallaan ja ärsyttääkseen tee. Tosin tuo herättäminen on väärin. Vai mitä mieltä sä olisit, jos joku kuvaa sun perusluonnetta ja vttuilee siitä?

Mä hyräilen ja viheltelen paljon huomaamattani ja hermostuksissaan tulee tuota pöytään naputtelua huomaamatta. Mulle on mm työpaikalla sanottu, että siitä tulee kiva fiilis muillekin kun joku lauleskelee ja hyräilee, se on kuulemma iloisen ihmisen merkki? Poikaystävistä se on ollut kuulemma söpöä ja sitä tulee ikävä sitten kun ei olekaan sitä ääntelyä vieressä.

Itselle se tosin on ihan huomaamaton tapa, jolla jollain tapaa puran ahdistuneisuuttani plus se on ihan sukuvika. Isäni oli viheltelevä ja veljeni naputtaa koko ajan jotain (soittaa myös rumpuja) ja alkaa ajatuksissaan hyräilemåän.

Jos perusasiat noin paljon ärsyttää, niin kannattaa vaihtaa kumppania, eihän tuosta tule mitään. Ei sen miehenkåän pidä alkaa elämään peläten jatkuvasti, että oma toiminta ärsyttää kumppania.

Vierailija
28/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki lähtis tollasesta ja suhde kaatuisi siihen.  Itsepä päätät miten paljon siedät. 

Ja jotta tiedät niin jatkuva herättäminen on väkivaltaa. Siitä vähintään olisi syytä käydä vakavampi keskustelu. Minä vastaisin nyrkillä jos oma mies olisi jatkuvasti nykimässä hereille.

Vierailija
29/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viheltäminen on kyllä vaike asia. En voi viheltää itse, koska sitten miehen lapset kuorossa alkaa epävireisen korvia särkevän vingutuksen. Sama koskee laulamista. Olen hyvä laulamaan, mutta sitä en voi tehdä, ksoka heti muutkin luulee että voivat laulaa. Meillä on viheltely ja huutolaulanta sekä kaikenlainen koputtelu ja naputtelu kielletty.

Kuulostaapa ahdistavalta 😳

Vierailija
30/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi tuollaista edes kaverina. Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
31/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene tasan onnen lahjat.

Mä ottaisin kompista kiinni ja lähtisin säestämään 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme