Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä viheltää päivät pitkät tai rummuttaa sormillaan jotain pöydänreunaa, järki lähtee kohta

Vierailija
04.03.2022 |

Kun huomautan, "ai sori en mä ees huomannut" Ja lisäksi herää 5-6 aikaan ja alkaa papattaa kuin papupata kun minä yritän nukkua. Ravistelee minut hereille vaikka kysyäkseen "missä pakastinlokerossa ne mustikat on" Ihan kun ei voisi itse etsiä. Oli vaan pakko purkautua johonkin, kiitos ja anteeksi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa tuollainen herärrely.

Sano että pakko lopettaa. Tai muutat omaan asuntoon.

Vierailija
2/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheltäminen on kyllä vaike asia. En voi viheltää itse, koska sitten miehen lapset kuorossa alkaa epävireisen korvia särkevän vingutuksen. Sama koskee laulamista. Olen hyvä laulamaan, mutta sitä en voi tehdä, ksoka heti muutkin luulee että voivat laulaa. Meillä on viheltely ja huutolaulanta sekä kaikenlainen koputtelu ja naputtelu kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jo ärsyttää, niin ei kannata viedä suhdetta yhtään pidemmälle.

Vierailija
4/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini vihelsi työpäivän aikana jatkuvasti. Vain kahvi ja ruokatauolla oli hiljaa. Ja aivan päin prs. Ja tiesi sen itsekin että se ärsyttää muita, koska kertoi tarinan kuinka joku oli siitä huomauttanut.

Vierailija
5/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Mies ei valitettavasti mahda tuolle mitään, ota tai jätä. Itse jättäisin, sillä tuollainen adhd-vipatus on itselleni valtava turn-off.

Vierailija
6/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?

Vierailija
7/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö parempaa saa ja joudut tyytymään?

Vierailija
8/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä miesystäväsi? 😃

Vierailija
9/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini vihelsi työpäivän aikana jatkuvasti. Vain kahvi ja ruokatauolla oli hiljaa. Ja aivan päin prs. Ja tiesi sen itsekin että se ärsyttää muita, koska kertoi tarinan kuinka joku oli siitä huomauttanut.

Meillä on töissä sääntö, että pitää antaa työrauha muille. Avokonttorissa ehdotonta.

Viheltelijälle voisit pikku vihjeenä tempaista kierroksen jesaria pään ympäri naaman alaosavyöhykkeellä.

Vierailija
10/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tekee sitä sinua ärsyttääkseen. Uskon myös, että ainakin osa tuosta on tahatonta, ei itse ollenkaan huomaa tekevänsä niin.

Kumpikaan ei tietenkään vähennä sitä, että sinua ärsyttää tuollainen.

Vierailija
11/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa kun mies viheltelee, siitä tiedän että hän on hyvällä tuulella.

Miehillä on tapana purkaa tunteitaan viheltelemällä,  sillä jotkut miehet viheltelee silloin, kun heitä oikein ottaa lujaa päästä.  Viheltely estää heitä ärjymästä ja moittaimasta muita.

Vierailija
12/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun tarkoitus on osoittaa, sovitaanko yhteen, riittääkö rakkaus vai paljastuuko asioita, joiden takia ei kannata sitoutua. Jos mies ei voi tai halua lopettaa käytöstä, joka häiritsee sinua, olette tuon päätöksen edessä. Minä en voisi olla sormilla rummuttavan, viheltelevän tai muuten jatkuvia ääniä päästelevän ihmisen kanssa, koska kärsin misofoniasta, eli minulle tuo olisi ylipääsemätön asia.

Vierailija
13/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävällä on ärsyttävä tapa repiä hiuksiaan. Usein sivusilmällä huomaan, kuinka taas tekee sitä ja huomautan. Auttaa hetkeksi ja sitten se alkaa taas. Häntä itseäänkin ärsyttää tuo tapa. Ei varmasti muuten haittaisi, mutta hiuksia löytyy milloin mistäkin ja lisäksi yksi parhaista ulkoisista piirteistä hänessä on pitkät, paksut hiuksensa enkä haluaisi niiden katoavan. :( Miehellä on ADHD, liittynee jotenkin siihen.

Vierailija
14/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt isäni hyräili aina kun teki jotain pikkuremonttia ja korjaustöitä (joita omakotitalossa riitti) minua se lapsena aina rauhoitti ja tuli turvallisuuden tunne :D

Vierailija
15/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaalisilla ihmisillä tuota voi tapahtua niin, ettei sitä tosiaan edes tajua. Esim. rumpaleille on tyypillistä, että miettii jotain komppia tai biisiä, ja sitten sitä alkaa naputella tai läpytellä. Olen elämäni aikana tuntenut monia tällaisia ihmisiä ja itsekin kuulun siihen joukkoon. Se vaan on sellaista. Huomauttamalla naputuksen saa hetkeksi loppumaan, kunnes Cozy Powell tulee mieleen.

Vierailija
16/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin kameran kuvaamaan esim. viikoksi ukon mesomista. Siitä kolmen tunnin kooste. Sen jälkeen järkkäisin "leffaillan", jossa yhdessä katsottaisiin ja kuunneltaisiin hänen ihanaa luovuttaan.

Jos ei kerrasta opi, niin joka lauantai sama leffa.

Tai ehkä alkaisin itse laulaa oopperaa, säestäisin rytmikapuloilla tai marakasseilla ja leikkisin kolmelta yöllä superjännää "tampoonipiiloa", joka alkaisi napakkaan tahtiin esitetyllä kyselyryppäällä "oisko ne ehkä jääkaapissa/vessassa/postilaatikossa/pannuhuoneessa/saunassa/jalkalistan takana/mörön p*rseessä...".

Josko noista löytyisi apua.

Vierailija
17/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laittaisin kameran kuvaamaan esim. viikoksi ukon mesomista. Siitä kolmen tunnin kooste. Sen jälkeen järkkäisin "leffaillan", jossa yhdessä katsottaisiin ja kuunneltaisiin hänen ihanaa luovuttaan.

Tai ehkä alkaisin itse laulaa oopperaa, säestäisin rytmikapuloilla tai marakasseilla ja leikkisin kolmelta yöllä superjännää "tampoonipiiloa", joka alkaisi napakkaan tahtiin esitetyllä kyselyryppäällä "oisko ne ehkä jääkaapissa/vessassa/postilaatikossa/pannuhuoneessa/saunassa/jalkalistan takana/mörön p*rseessä...".

Miksi sinä ne olisit Marko Anttilaan tunkenut? :)

Vierailija
18/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vuorostaan naksuttelemaan mustekynää tauotta.

Kumpi sekoaa ekana?

Vierailija
19/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko noista löytyisi apua.

Kotona kuvaaminen on kiellettyä.

Vierailija
20/31 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla ADD/ADHD

Itse olen musikaalinen ihminen, joten rummuttaminen, rallattelu ja muut vastaavat tulee sieltä.

Sen sijaan tuo herättely ja muu vastaava "töykeä" toiminta tulee tuosta ADD/ADHDsta

Suosittelen että teet näin. Kun on rauhallinen hetki, niin otat PELKÄSTÄÄN tuon herättelyn puheeksi. Älä ota mitään muuta, sillä silloin hänelle ei mene jakeluun koska hänen keskittymisensä kaikkoaa samalla. Sanot ihan rehellisesti että sinua raivostuttaa se että hän herättää sinua aikaisin aamulla ja että sen täytyy loppua, tai mies saa häipyä.

Älä selitä mitään muuta, älä pehmennä tai kovenna juttua, äläkä riitele. Sano vain niinkuin asia on. Silloin se menee hänelle jakeluun.

ADHD ei tee tuota ilkeyttään, vaan huomaamattaan.

Sen sijaan tuo taputtelu jne, ne joudut kestämään, koska sinä et hallitse toista ihmistä ja se on sellainen asia minkä sinä toivottavasti tulet jonain päivänä oppimaan jos siis aiot pitkään parisuhteeseen loppuelämäksesi joskus alkaa.