Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaista huomiota kaipaat miehiltä tai omalta mieheltäsi?

Vierailija
26.11.2023 |

Nyt vastauksia myönteisen kautta, millainen huomio ON positiivista ja keneltä mieheltä/miehiltä? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dikpikkejä! Paljon!

Vierailija
2/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä saan kaikkea hyvää monipuolisesti ja päivittäin, annan myös hänelle mitä tiedän hänen toivovan...Vierailta miehiltä kohteliaisuuksia, hymyjä, vitsejä, keskustelun aloituksia ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista on huomio niiltä miehiltä, joista olen kiinnostunut. Ja vaikka en olisi kiinnostunut, niin sellainen kevyt "tunnusteleva" flirtti, joka on helppo jättää huomiotta ilman että kummallekaan tulee kiusaantunut olo.

Positiivista on sellainen huomioiminen omalta mieheltä, josta näen että vilpitön  tarkoitus on ilahduttaa minua. 

Vierailija
4/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin omaltani lämmintä katsetta, hymyä, kosketusta joskus. Halaisi hiukan, silittäisi hiuksia tai jotain. 

Muilta miehiltä ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta. 

Vierailija
5/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi jos hän osaisi puhua minulle yhtä kauniisti, kuin kuulemma nuo ulkomaiset pelimiehet. Se ei maksaisi mitään.

Vierailija
6/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä: halauksia, keskusteluja, kuuntelemista, pusuttelua, pientä kopelointia ohimennen.

Vierailija
7/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies osaa kuunnella, niin sellaista miestä arvostaa suurin osa naisista suuresti. Ja kuuntelemisella tarkoitan nyt sitä että jos nainen sanoo vaikka "töissä oli tänään tosi kamala päivä", niin mies ei vastaa "niin mullakin" ja ala kertoa omasta päivästään, eikä mies luule että naisella on ongelma joka hänen pitää ratkaista "mä katson sulle avoimia työpaikkoja niin voit irtisanoutua sieltä", eikä mies vaan möllötä puhelintaan tuijottaen kuin ei edes kuulisi naista, vaan mies ihan oikeasti kuulee mitä nainen sanoo ja haluaa kuulla lisää "niinkö? Mitä siellä tapahtui?" Ja sitten mies kuuntelee mitä nainen sanoo, ja nainen on tyytyväinen kun tuli kuulluksi ja mies on tyytyväinen kun nainen on tyytyväinen.

Vierailija
8/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, en erityisesti kaipaa huomiota miehiltä, mutta perus oven avaaminen ja ystävällinen hymy on aina kiva. Se on myös aina piristävää, kun joku vaikka ihan tuntematon kehuu ohimennen julkisella paikalla asuani tai esim. kenkiä. Tuota tapahtuu aina välillä, enimmäkseen toki kesällä. 

Vierailija
9/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että jutellaan mukavia,ollaan kohteliaita ja osoitetaan kiinnostusta olemassaoloani kohtaan. Paljon on nykymiehissä sellaisia jotka eivät edes tervehdi tavatessa tai vastaa jos heitä moikataan. Ja sanomattakin selvää että negailu,vittuilu ja tiuskiminen ei tuo hyvää fiilistä.

Vierailija
10/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskäytöstavat riittää.

Vierailija
11/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mieheni kuuntelisi minua eikä vain sanoisi "joo joo" tajuamatta sanaakaan siitä mitä sanon. Tämä hänen tyylinsä hankaloittaa arkielämää. Jos vaikka sanon että suodatinpussit ovat loppu, tuotko kaupasta tullessasi, hän vastaa "joo joo" ja seuraavana päivänä käy ilmi, että suodatinpusseja ei ole ostettu eikä hän muista niistä olleen mitään puhetta. Sitä en enää edes jaksa toivoa, että hän kuuntelisi mielipiteitäni tai huoliani, sellaista häneltä ei voi odottaa.

Vierailija
12/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän kantais matkalaukun matkoilla ja raskaimmat kauppakassit. Mutta kun olettaa vanhan vaimonsa kantavan vähintää yhtä paljon kuin riski mies jaksaa. 

Vierailija
13/13 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin omaltani lämmintä katsetta, hymyä, kosketusta joskus. Halaisi hiukan, silittäisi hiuksia tai jotain. 

Muilta miehiltä ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta. 

Rakastan naisen hiusten silittämistä. M27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi