Voiko 35v miehen ja 17v naisen suhde toimia?
Rakastamme toisiamme, tiedän että hän on se oikea. Ikä on mielestäni vain numero, mutta esim tytön vanhemmat eivät ole hyväksyneet suhdettamme :-(
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:59"]
Voi toimia jonkin aikaa, mutta sitten kun 17-veelle kehittyy oikeita tulevaisuuden suunnitelmia ja alkaa opiskella, niin tulee ero.
[/quote]
Olemme suunnitelleet tulevaisuutta niin että hän hankkisi nyt nopeasti jonkun 3vuoden koulutuksen jonka jälkeen alkaisimme hankkia lapsia ja hän ryhtyisi heille kotiäipäksi. Tuon suhteen ei pitäisi tulla ongelmia siis.
AP
[/quote]
mitä se sillä koulutuksella tekee, jos kerta jää kotiäipäksi?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:03"]
No itse olen 21-vuotias ja mieheni 33. Miksi täällä ei hyväksytä suhdettamme? Meillä ei ole mitään ongelmaa.
[/quote]
sama täällä, saman ikäsiä ollaan. kai täällä oletetaan että täytyy oma jormapetteri löytää oman ikäisistä? en ymmärrä
Voiko 17-vuotiaan pojan ja 35-vuotiaan naisen suhde toimia?
No 21v. on jo vähän eri kuin 17v. Haloo!
17v. ei ole edes aikuinen vielä muuten kuin omasta mielestään...on siis teini!
21v. on jo aikuinen ja 3kymppinen mies voi olla "henkisesti samalla tasolla".
Aikuiset miehet ja teinit nyt vaan ei sovi yhteen millään tasolla. Antakaa aikuiset (miehet ja naiset!) pervot teinien olla rauhassa!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:03"]No itse olen 21-vuotias ja mieheni 33. Miksi täällä ei hyväksytä suhdettamme? Meillä ei ole mitään ongelmaa.
[/quote]
No teidän ikäero on sentään aika paljon pienempi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:57"]
No ei voi toimia. Tai ainakaan itse en olisi 17-vuotiaana voinut olla minkään lähes 40-vuotiaan kanssa. En kyllä vieläkään, 24-vuotiaana voisi olla niin vanhan kanssa. Maailmat ei vaan kohtaa.
[/quote]
Lähempänä 17v on kahtakymppiä kuin 35v neljääkymppiä. Eli tavallaan parikymppinen on kolmekymppisen kanssa tässä suhteessa, eiköstä vain?
Oot sitten taas herännyt.Sulle ikä on luonnollisesti vain numeroita.Kuulostaa maailman helpoimmalta ansalta, johon tyhmät lankeaa.Vedähän pappa villasukat jalkaan ja mene takaisin peiton alle houreinesi.
Ei tunnu siltä että 35v. olisi oikein kypsä niin kuin siihen ikään kuuluu, jos haluaa parisuhteeseen 17v. kanssa.
Vähän surettaa. 20v ja kotiäiti.