Minkälaisia kokkaustaitoja vaadit mieheltäsi?
Miten teillä kotona? Mitkä ovat vähimmäisvaatimukset, paljonko miehen on osattava tehdä ruokaa?
Itse en osaa oikeastaan tehdä juuri muuta kuin keittää perunoita. En ole koskaan edes yrittänyt tehdä mitään kastiketta.
Jauhelihamakaronilaatikko on suht yksinkertainen tehdä..
Kommentit (37)
En mitään. Haluan jokatapauksessa itse tehdä ruoat.
Sen verran perustaitoja että puolet viikon lämpimistä ruoista järjestää perheellemme.
Jos oltaisiin vain kaksistaan niin sitten olisi aivan se ja sama, en usko että joka päivä kumpikaan tarvitsisi lämmintä ruokaa - lapset ovat eri asia.
Kunhan edes toisinaan huuhtelee peniksensä. Muuta en vaadi.
En mitään. Tykkään mieluummin kokata itse.
Hämmästyin itsekin, kun kerran ilahduin ja kiittelin miestä, kun hän teki ruuan. Ruokana oli pannulla lämmitettyä kaupan porkkanalaatikkoa ja edellispäivänä tekemäni lasagnen jämät.
Suhteen alkuaikoina mies teki ruokaa, erikoisia sekoituksia lähinnä, mutta jonnekin ne taidot ja into hävisi vuosien myötä.
Kunhan osaa höyryttää vihretä (parsakaalit, pavut, pinaatit) ja laittaa kanafileet air fyeriin (ilman öljyä), pärjätään.
Eikä osta mitään rasvaskeidaa jääkaappiin ylipäätään.
Treffailenkin vain kunnostaan huolehtivia miehiä, joten ei ongelmaa yleensä.
En minkäänlaisia, haluan itse laittaa ruokaa ja tehdä muutenkin kotityöt. Se on vaatimus, että mieskin haluaa syödä terveellisesti, joten kovaa rasvaa ruuanlaitossaan käyttävän gourmet-miehen kanssa en tapailua jatkaisi. Jos ruokailutottumukset ovat täysin erilaiset, ei parisuhteesta varmaan tulisi mitään.
Ei, en vaadi mitään. Mieheni on ihan aikuinen ihminen, joka osaa pyörittää arkea vaatimatta.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyin itsekin, kun kerran ilahduin ja kiittelin miestä, kun hän teki ruuan. Ruokana oli pannulla lämmitettyä kaupan porkkanalaatikkoa ja edellispäivänä tekemäni lasagnen jämät.
Suhteen alkuaikoina mies teki ruokaa, erikoisia sekoituksia lähinnä, mutta jonnekin ne taidot ja into hävisi vuosien myötä.
Ne hävisi koska mahdollistit. Äitini neuvo, älä ikinä tee mitään kolmea asiaa peräkkäin. Mies olettaa, että haluat omia kyseisen asian itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan osaa höyryttää vihretä (parsakaalit, pavut, pinaatit) ja laittaa kanafileet air fyeriin (ilman öljyä), pärjätään.
Treffailet? Yksikään mies ei ole halunnut pitää sinua?
Piriä tulee osata kokata. Ja omat värkit pitää olla koska mulla ei oo.
T. Ränni-Riikka
En voi vaatia mitään kun mies tehnyt aina ruuat kun vaan on kotona. Meillä vuorotyöt niin paljon ollaan eriaikaan.
Täytyy pystyä ruokkimaan meidät koska minä en ole mikään kokki joka tekee ruoan joka päivälle. Ja siis laittamaan ruokaa, ei lämmittämään eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffailet? Yksikään mies ei ole halunnut pitää sinua?
No ei näin alle kolmikymppisenä ole aikaa millekään vakavalle parisuhteelle. Pitää hoitaa treenit ja työtkin sellaisia, että viikkotunnit heiluu 50-60 paikkeilla ja useammankin viikon ulkomaanreissuja useita vuodessa. Vähäisen joutoajan käytän mieluiten ystävien kanssa enkä kotisohvalla miehen kanssa.
Perheilyn aika on ehkä sitten joskus myöhemmin. Lapset eivät ole kiinnostavia itselleni. Miehen tulee olla todella sopiva kaikin puolin, että jaksaisin seksiä enemmän innostua.
En minkäänlaisia. Ei hänkään vaatinut minulta, kun yhteen muutettiin. Tässä niitä on matkan varrella opeteltu ja opittu.
Mä hoidan kaiken kokkaamisen, mies sitten kaiken siivoamisen. Näillä on menty nyt 20 v.
jokainen aikuinen varmaan osaa perus ruuanlaittotaidot, ei ole sukupuolikysymys. jos ei osaa on varmastikin muuissakin asioissa melko kädetön.
Pitää osata tehdä ruokaa. Mun isäkin on kokkaillut ja 70- ja 80-luvulla, miksi ei nykypäivän mies osaisi. Omat pojat olen ottanut mukaan leivontaan ja ruoanlaittoon ihan pienestä pitäen ja 10v osaa jo kaikenlaista, parikymppisistä isoveljistä puhumattakaan
Saa ruokittua itsensä jos tarvii.