Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miehen kiinni pettämisestä

Vierailija
30.07.2015 |

10 minuuttia sitten löysin laatikosta avatun kortsupaketin, josta oli käytetty 1 kortsu. Tämä paketti oli kiinni vielä viikko sitten. Kädet tärisee, sydän hakkaa ja tuntuu etten saa henkeä. Oikeasti itken tällä hetkellä kuin pikkulapsi, kuuluu varmaan naapuriin saakka. En olisi ikinä uskonut! Palasin eilen lomareissulta ja mies valvoi ja odotti mua yömyöhään saakka koska "halusi nukkua mun vieressä". Olen niin shokissa ja meinasin jo äsken lähettää miehelle töihin viestin jossa kerron löydöksestäni.

Sain hillittyä itseni ja 3h päästä kun mies tulee töistä, aion kertoa tämän asian. Sillon hän ei saa aikaa keksiä tekosyytä tms. En tiedä miksi tein tämän keskustelun, oon vaan niin järkyttynyt. Oon niin rikki ja seuraavat 3h tulee olemaan elämäni pisimmät. En halua soittaa kenellekään kaverille tms, haluan vain saada miehen tunnustamaan. Mikään asia ikinä ei ole tuntunut henkisesti näin pahalta. Koko kroppa tärisee ja hengittäminenkin vaikeaa...

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih miks sil on kortsuja, jos ette edes käytä?

Vierailija
82/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:00"]Nih miks sil on kortsuja, jos ette edes käytä?

[/quote]

Lue ketju äläkä kysele alottajalta samoja kysymyksiä mihin hän on ketjussa jo aiemmin vastannut.
Ja ihana minunkin mielestäni kuulla että tämä tarina päättyi näin hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:23"]Miks teillä on kortsuja jos ette niitä edes käytä?
[/quote]

Käytettiin ennen mutta ei enää nykyään kun siirryin pillereihin. -ap
[/quote]luin joo.

Vierailija
84/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:00"]

[/quote]Kyllä niitä on hyvä olla varalla, koskaan ei tiedä milloin tulee tarve.

Vierailija
85/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:00"]

[/quote]Kyllä niitä on hyvä olla varalla, koskaan ei tiedä milloin tulee tarve.
[/quote]ai nii joo perspanoa varten.

Vierailija
86/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua että kaikki päätty hyvin. <3

Vierailija
87/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa eniten, miksi ap:lla on kortsuja, jos ne ei edes käytä niitä.

Vierailija
88/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:09"]Jos kokeili kortsuja runkkaukseen? [/quote] Häh? Miks joku noin muka tekis? Taitaa olla aika selvä peli kyseessä, valitettavasti. Voimia ap: yritä rauhoittua.

[/quote]Tuotahan opetetaan jo yläasteella pojille, että kortsua kannattaa kokeilla ensin itsetyydytykseen, jotta osaa tosipaikan tullessa toimia. Itse huitaisen aina händyyn kortsun kanssa. Paljon siistimpää ja ouristaa mukavasti, niin tuntuu paremmalta.

Vierailija
89/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:54"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:29"] Tutki kaikki paikat! Onko miehen vieras ollut teillä? Roskis ym. Missä on käytetyn kortsun paperit ja se kortsu? Mitä mies teki lomasi aikana? Kun mies tulee, sano: " Annappa sun puhelin nyt mulle.." Tarkista kaikki viestit HETI! [/quote]   Tähän ei ole oikeutta kenelläkään muulla, kuin puhelimen omistajalla. [/quote] Yhtälailla oikeus kuin pettää sitä puolisoa. [/quote]   Puhelimen tonkiminen on rikos. pettäminen ei. Revi siitä.  [/quote] Jos ei tongi vaan pyytää näyttää?

[/quote]

Voi se sitä katsoa, mutta lukituskoodia se lortto tuskin tietää. Siinä sitten tutkii viestit.

Vierailija
90/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:29"]

Tutki kaikki paikat! Onko miehen vieras ollut teillä? Roskis ym. Missä on käytetyn kortsun paperit ja se kortsu? Mitä mies teki lomasi aikana? Kun mies tulee, sano: " Annappa sun puhelin nyt mulle.." Tarkista kaikki viestit HETI!

[/quote]

Tähän ei ole oikeutta kenelläkään muulla, kuin puhelimen omistajalla.
[/quote] Yhtälailla oikeus kuin pettää sitä puolisoa.
[/quote]
Väärin. Pettäminen ei ole kiellettyä laissa. Viestintäsalaisuuden rikkominen on.

Vierailija
91/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:17"]Myöskään nro 88 ei ole ap (en ymmärä mikä teidän kaltaisianne ihmisiä vaivaa. Auttaisko mennä hoitoon?)

Eli minä olen siis ap ja asia on nyt puitu halki. Mä itkin ja tärisin täällä aivan turhaan. Kerroin miehelleni löydöksestäni ja hän kertoi että oli vienyt sen kortsun kämppiksen tyynyn alle kun kämppis oli laittanu viestiä baarimatkalla kotiin että on tuomassa jotain panoa kotiin. Olivat kuitenkin lopulta päätyneetkin sen hoidon kämpille ja äsken kun kävin kattomas nii se kortsu oli edelleen siellä tyynyn alla. Eli ei saanut (onneksi) tämä tarina surullista loppua! :D -ap
[/quote]
Nonni. Taas neiti salapoliisi on vetänyt käsittämättömiä johtopäätelmiä. Miksi naiset harrastavat tätä?

Vierailija
92/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:17"]

Myöskään nro 88 ei ole ap (en ymmärä mikä teidän kaltaisianne ihmisiä vaivaa. Auttaisko mennä hoitoon?) Eli minä olen siis ap ja asia on nyt puitu halki. Mä itkin ja tärisin täällä aivan turhaan. Kerroin miehelleni löydöksestäni ja hän kertoi että oli vienyt sen kortsun kämppiksen tyynyn alle kun kämppis oli laittanu viestiä baarimatkalla kotiin että on tuomassa jotain panoa kotiin. Olivat kuitenkin lopulta päätyneetkin sen hoidon kämpille ja äsken kun kävin kattomas nii se kortsu oli edelleen siellä tyynyn alla. Eli ei saanut (onneksi) tämä tarina surullista loppua! :D -ap

[/quote]

Loistava tarina, tää pitää ottaa itekin käyttöön tiukanpaikan tullen

m35

Vierailija
93/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:12"]Huippua että kaikki päätty hyvin. <3
[/quote]
Jos olisin ap:n mies, niin heittäisin tuollaisen naisen pellolle. Ensinnä tonkii toisen laatikoita ja toisekseen parisuhteessa ei ole mitään luottamusta.

Vierailija
94/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin tyhmä että jättää sen avatun kortsupaketin sinne.. en kyl usko et ois kämppisekellekään lainannut.. ja vielä vaan yhden.. 

Jos on ollu kovassa kännissä, eikä aamulla oo ees ajatellu asiaa ja paketti unohtunu sinne. On toi kyllä aikamoinen sattuma, että juuri sun loma-aikana jollekin kaverille tms. tullu polttava kortsuntarve :D 

Miehesi on vaan ollut tyypillinen idiottimies, ja päättänyt vähän hupailla kun olet poissa. VALITETTAVASTI useimmat on tällaisia. Itsekin olen päättänyt tästälähtien aina pettää kun on mahdollisuus, niin tule mitään katkeroitumista :)

Vierailija
95/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki kaikki paikat! Onko miehen vieras ollut teillä? Roskis ym. Missä on käytetyn kortsun paperit ja se kortsu? Mitä mies teki lomasi aikana? Kun mies tulee, sano: " Annappa sun puhelin nyt mulle.." Tarkista kaikki viestit HETI!

Vierailija
96/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään nro 88 ei ole ap (en ymmärä mikä teidän kaltaisianne ihmisiä vaivaa. Auttaisko mennä hoitoon?)

Eli minä olen siis ap ja asia on nyt puitu halki. Mä itkin ja tärisin täällä aivan turhaan. Kerroin miehelleni löydöksestäni ja hän kertoi että oli vienyt sen kortsun kämppiksen tyynyn alle kun kämppis oli laittanu viestiä baarimatkalla kotiin että on tuomassa jotain panoa kotiin. Olivat kuitenkin lopulta päätyneetkin sen hoidon kämpille ja äsken kun kävin kattomas nii se kortsu oli edelleen siellä tyynyn alla. Eli ei saanut (onneksi) tämä tarina surullista loppua! :D -ap

Vierailija
97/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin arvasin että tälle asialle löytyy looginen selitys. Toivottavasti tajusit pyytää mieheltäsi anteeksi epäilystäsi. Tsemppiä teille ja parisuhteellenne :) Ihana lukea joskus että tällasetkin asiat saavat joskus positiivisen käänteen. N46

Vierailija
98/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että päättyi hyvin! Tuliko hölmö olo tms kun löysit sitten kortsun? Miten mies käyttäytyi? Suuttuiko vai nauroiko?

Vierailija
99/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mehän arvattiin, että naapuri lainas! Kyllä mammat tietää.

Vierailija
100/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, moni teistä on niin sairas.

Se mies ei ole omaisuuttanne.

t: nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme