Sain miehen kiinni pettämisestä
10 minuuttia sitten löysin laatikosta avatun kortsupaketin, josta oli käytetty 1 kortsu. Tämä paketti oli kiinni vielä viikko sitten. Kädet tärisee, sydän hakkaa ja tuntuu etten saa henkeä. Oikeasti itken tällä hetkellä kuin pikkulapsi, kuuluu varmaan naapuriin saakka. En olisi ikinä uskonut! Palasin eilen lomareissulta ja mies valvoi ja odotti mua yömyöhään saakka koska "halusi nukkua mun vieressä". Olen niin shokissa ja meinasin jo äsken lähettää miehelle töihin viestin jossa kerron löydöksestäni.
Sain hillittyä itseni ja 3h päästä kun mies tulee töistä, aion kertoa tämän asian. Sillon hän ei saa aikaa keksiä tekosyytä tms. En tiedä miksi tein tämän keskustelun, oon vaan niin järkyttynyt. Oon niin rikki ja seuraavat 3h tulee olemaan elämäni pisimmät. En halua soittaa kenellekään kaverille tms, haluan vain saada miehen tunnustamaan. Mikään asia ikinä ei ole tuntunut henkisesti näin pahalta. Koko kroppa tärisee ja hengittäminenkin vaikeaa...
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap [/quote] No eikös tuo olisi aika looginen? Kämppiksellä on ollut yllättävä hoito ja kortsut loppu? [/quote] Miks toi paketti olis sit avattu noin kiireessä? Äh en mä tiedä. Jos mä kysyn heti kun tulee töistä niin tuskin ehtii muutamassa sekunnissa keksiä mitään tekosyytä.. -ap
[/quote]
Siis miten kiireessä avattu? Eiköhän se oo ihan sama miten se on avattu..
Kysy muina miehinä yht äkkiä mihin yks on hävinny. Jos nikottelee selvästi pettänyt
Mä en kyllä poista muoveja ikinä mistään pakkauksista, vaikka ois kuinka aikaa avata pakkaus :D parhaimmillaan repsottaa kaikki muovit siinä ja vaikea saada paketista mitään ulos. Että en nyt ymmärrä tätä kiireessä avattua paketti :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap
[/quote]
No eikös tuo olisi aika looginen? Kämppiksellä on ollut yllättävä hoito ja kortsut loppu?
[/quote]
Miks toi paketti olis sit avattu noin kiireessä? Äh en mä tiedä. Jos mä kysyn heti kun tulee töistä niin tuskin ehtii muutamassa sekunnissa keksiä mitään tekosyytä.. -ap
[/quote]
Itse olisin tuossa tilanteessa antanut koko paketin pitkään seisseitä kondomeja kämppikselle kun niitähän ei parisuhteessa tarvita kun on ne pillerit.
Kukaan ei ole oikeasti tänne tuollaista tarinaa kirjoittamassa, jos 10 minuuttia aikaisemmin on kortsun puuttumisen havainnut. NEXT!
Oletko aikaisemmin kärsinyt fobioista?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap [/quote] No eikös tuo olisi aika looginen? Kämppiksellä on ollut yllättävä hoito ja kortsut loppu? [/quote] Miks toi paketti olis sit avattu noin kiireessä? Äh en mä tiedä. Jos mä kysyn heti kun tulee töistä niin tuskin ehtii muutamassa sekunnissa keksiä mitään tekosyytä.. -ap [/quote] Itse olisin tuossa tilanteessa antanut koko paketin pitkään seisseitä kondomeja kämppikselle kun niitähän ei parisuhteessa tarvita kun on ne pillerit.
[/quote]
Ehkä kämppis on oma-aloitteisesti käynyt hakemassa eikä mies edes tiedä asiasta.
Ota säkin pari siitä paketista ja katso seuraavalla kerralla miehen ilmettä.
Petitkö iste kun olit matkoillsa vai kävikö niin että olisi ollut ehkä tilaisuus, mutta poikkiksen takia et langennut.
Tuollaiset kokemukset saattavat nostaa epäilyjä toisen uskollisuudesta, jos on itsekin ollut uskoton tai edes ajatellut asiaa.
52 ei ollut ap. Minä olen siis ap ja edelleen sama tilanne täällä päällä. Vielä pitäis jonkun aikaa jaksaa ett mies tulee töistä kotiin. Oon pakannut omia tavaroitqni jo varmuuden vuoksi,mutta aion kyllä kuunnella mitä hänellä on sanottavaa... -ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:48"]
52 ei ollut ap. Minä olen siis ap ja edelleen sama tilanne täällä päällä. Vielä pitäis jonkun aikaa jaksaa ett mies tulee töistä kotiin. Oon pakannut omia tavaroitqni jo varmuuden vuoksi,mutta aion kyllä kuunnella mitä hänellä on sanottavaa... -ap
[/quote]
Älä viitsi röllätä.
Mikä ihme mielenterveyshäiriö teillä provohuutelijoilla on? Tekin kun kasvatte muutaman vuoden niin tajuatte että elämässä tulee vastoinkäymisiä ja mulla ei ainakaan ole mitään syytä olla uskomatta ap:n tarinaa.
Täällä on jo popparit esillä, näin sadepäivän ratoksi.. :) tulehan tänne päivittämään, miten meni se miehen kotiintulo. Ei vaan, tsemppiä, jos on tapahtunut se, mitä luulet!
Hirveesti tsemppii, jos miehes tosiaa on pettänyt (toivon kuitenkin syvästi että on joku toinen looginen ja uskottava selitys kortsun puuttumiselle!). Jos joku ihmisryhmä tässä maailmassa saisi kuolla johonkin ebolaan, niin mun puolesta se olisi pettäjät! En voi vaan käsittää, miksi pitää pettää..
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:02"]Mikä ihme mielenterveyshäiriö teillä provohuutelijoilla on? Tekin kun kasvatte muutaman vuoden niin tajuatte että elämässä tulee vastoinkäymisiä ja mulla ei ainakaan ole mitään syytä olla uskomatta ap:n tarinaa.
[/quote]
Paitsi kirjoitettu maalaillen. Silkkaa kirjoitusharjoitusta. Huonolla menestyksellä
En mäkäön voi käsittä miksi pitää pettää. Ei enää kauaa niin mies tulee kotiin. Oon lähes varma että on pettänyt mua mutta samalla toivon ihan koko sydämestäni että tälle löytyy looginen selitys. Tmä on kuitenkin paras parisuhde missä olen elänyt joten tuntuisi maailmanlopulta jos se päättyisi näin surullisesti :/ -ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:02"]Mikä ihme mielenterveyshäiriö teillä provohuutelijoilla on? Tekin kun kasvatte muutaman vuoden niin tajuatte että elämässä tulee vastoinkäymisiä ja mulla ei ainakaan ole mitään syytä olla uskomatta ap:n tarinaa.
[/quote]
Paitsi kirjoitettu maalaillen. Silkkaa kirjoitusharjoitusta. Huonolla menestyksellä
[/quote]
Annat itestäs enemmän ja enemmän mielenterveyspotilaan kuvan noilla selityksiläs :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:38"]Sait miehen kiinni kortsun käyttämisestä tai luovuttamisesta toiselle. Et pettämisestä. Kysypä nyt ensin mieheltäsi ennen kuin vauhkoat. [/quote] Juu kysyn. Tuli vaan ihme paniikkireaktio ja ensimmäisenä tulee tietenkin mieleen pettäminen. Alan pikku hiljaa rauhottumaankin jo, mutta niin hirveä olo.. -ap
[/quote]
Miksi tietenkin? Minulle ei ainakaan tulisi ensimmäisenä moinen mieleen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:19"]
Mietin vaan että koska nämä fyysiset oireet loppuu. Tärisen edelleen kauttaaltaan, ihmeellinen reaktio. -ap
[/quote]
Menenyt ainakin terapiaan. Säälittävää menettää täysin oma mielenrauha jonkun miehen takia. Et taida olla kypsä aikuiseen suhteeseen. Läheisriippuvainen pikkutyttö.
[/quote]
Kuinka inhottavia ihmiset voi olla? Oikeastaan sä taidat olla vaan tyhmä kun et tiedä ihmisen anatomiasta sitä että shokkitila aiheuttaa nimenomaan tärinää yms eikä ihminen voi sille itse mitään.