Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miehen kiinni pettämisestä

Vierailija
30.07.2015 |

10 minuuttia sitten löysin laatikosta avatun kortsupaketin, josta oli käytetty 1 kortsu. Tämä paketti oli kiinni vielä viikko sitten. Kädet tärisee, sydän hakkaa ja tuntuu etten saa henkeä. Oikeasti itken tällä hetkellä kuin pikkulapsi, kuuluu varmaan naapuriin saakka. En olisi ikinä uskonut! Palasin eilen lomareissulta ja mies valvoi ja odotti mua yömyöhään saakka koska "halusi nukkua mun vieressä". Olen niin shokissa ja meinasin jo äsken lähettää miehelle töihin viestin jossa kerron löydöksestäni.

Sain hillittyä itseni ja 3h päästä kun mies tulee töistä, aion kertoa tämän asian. Sillon hän ei saa aikaa keksiä tekosyytä tms. En tiedä miksi tein tämän keskustelun, oon vaan niin järkyttynyt. Oon niin rikki ja seuraavat 3h tulee olemaan elämäni pisimmät. En halua soittaa kenellekään kaverille tms, haluan vain saada miehen tunnustamaan. Mikään asia ikinä ei ole tuntunut henkisesti näin pahalta. Koko kroppa tärisee ja hengittäminenkin vaikeaa...

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:12"]Ei nyt ehkä kannata vetää liian nopeita johtopäätöksiä ja päättää kuuntelematta mitä on tapahtunut. [/quote] Tiedän, mutta mikä olisi oikeasti hyvä syy jonka itse uskoisit? Toi kortsupaketti on vielä aukaistukin silleen että siinä on vielä muovitkin osittain päällä eli kiireessä avattu. -ap

[/quote]

Täytyy myöntää, että ei tule heti uskottavaa selitystä mieleen. Voisiko kortsun käyttäjä olla joku muu?

Btw, meillä avataan kortsupaketti aina niin, että muovikuoret jää pakettiin...oli kiire tai ei. Eli tämä ei sinänsä kerro vielä mitään.

Nyt vaan kysyt mieheltäsi, että mitä tämä tarkoittaa. Sitten punnitset selityksen uskottavuutta.
[/quote]

Miksi se paketti avataan silleen? Haluaisin vaan kuulla selityksen miksei sit koko muovia voida poistaa siitä? Tosin ei tällä taida olla mitään merkitystä mun kohdallani.. -ap

Vierailija
22/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä tarkistaa miehen tullessa kotiin, ettei se kadonnut kortsu ole esim. miehen lompakossa (eli ehkä mitään peruuttamatonta ei ole ehtinyt tapahtua). Jos ei, niin sitten näyttää kyllä aika selvältä koko homma.. :/
Joka tapauksessa kovasti voimia sinulle! <3

Vierailija
24/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:15"]asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mä ainakin välillä hakkaan tattia kortsun kanssa ihan vaa, et voi samal treenailla sen kumin kanssa räpeltelyä. :D
mutta vähän epäilen, että tämä on kyseisen henkilön kumipolitiikka tässä kyseissä tapauksessa.
adjö.
[/quote]

Emme käytä seksissä kondomia, joten en usko ett miehen pitäisi kumin käyttöä harjoitella. Ainakaan mua varten. Tuo kortsupaketti oli tosi kauan avaamattomana tuolla laatikossa. -ap
[/quote]
Se halus panna sua peppuun.

Vierailija
25/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pettänyt, niin ei varmana olisi jättänyt tuota avattua pakettia laatikkoon vaan hankkinut tilalle uuden

Vierailija
26/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:22"]Kannattaa ehkä tarkistaa miehen tullessa kotiin, ettei se kadonnut kortsu ole esim. miehen lompakossa (eli ehkä mitään peruuttamatonta ei ole ehtinyt tapahtua). Jos ei, niin sitten näyttää kyllä aika selvältä koko homma.. :/
Joka tapauksessa kovasti voimia sinulle! <3
[/quote]

Kiitos tsempistä. Oon nyt niin epätoivonen että yritän täältä makkarista etsiä sitä avattua kuorta.... Vaikka luulisi ett se olis roskiin heitetty..-ap

Vierailija
27/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teillä on kortsuja jos ette niitä edes käytä?

Vierailija
28/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]

Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap

[/quote]

Miksei ois mahdollista?

Vierailija
29/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap
[/quote]
Siis pidät uskottavampana että miehesi on nussint tätä opiskelijapoikaa pyllyyn kuinn että miehesi olisi antanut hänen nussia.

Vierailija
30/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi mikään ruudinkeksijä kyllä ole, jos olisi pettämiseen käyttänyt teidän yhteisiä kortsuvarastoja. Ellei se nimenomaan tahallaan halua jäädä kiinni.

Vierailija
31/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halunnut runkata sängyssä eikä halunnut liata lakanoita. Ajatellut sun kanssa kiihkeitä tulevia sextailuja

Vierailija
32/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, ei jatkoon!

Vierailija
33/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap
[/quote]
No eikös tuo olisi aika looginen? Kämppiksellä on ollut yllättävä hoito ja kortsut loppu?

Vierailija
34/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:21"]Kortsun käyttäjä voi olla mieheni kämppis (olemme 22-25v-opiskelijoita joten asuvat kimppakämpässä) mutta en jaksa uskoa tähän. -ap
[/quote]
No eikös tuo olisi aika looginen? Kämppiksellä on ollut yllättävä hoito ja kortsut loppu?
[/quote]

Miks toi paketti olis sit avattu noin kiireessä? Äh en mä tiedä. Jos mä kysyn heti kun tulee töistä niin tuskin ehtii muutamassa sekunnissa keksiä mitään tekosyytä.. -ap

Vierailija
35/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:23"]Miks teillä on kortsuja jos ette niitä edes käytä?
[/quote]

Käytettiin ennen mutta ei enää nykyään kun siirryin pillereihin. -ap

Vierailija
36/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan yksi kortsu puuttuu, niin luulen että löytyy loohisempi selityis, kuin pettäminen. Sanoisin että provokin on loogisempi, väärillä poluilla kun yksi kumi ei riitä, jos riittäisi niin miksi edes pettää.

Vierailija
37/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:35"]Jos vaan yksi kortsu puuttuu, niin luulen että löytyy loohisempi selityis, kuin pettäminen. Sanoisin että provokin on loogisempi, väärillä poluilla kun yksi kumi ei riitä, jos riittäisi niin miksi edes pettää.
[/quote]

No mulla on pahapelko että on baarista raahannut jonkun hoidon tänne kun itse olin siellä reissussa. Ei siihen yhteen hoitoon tarvitakaan kun se yks kortsu.. :/ -ap

Vierailija
38/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait miehen kiinni kortsun käyttämisestä tai luovuttamisesta toiselle. Et pettämisestä. Kysypä nyt ensin mieheltäsi ennen kuin vauhkoat.

Vierailija
39/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:19"]

Mietin vaan että koska nämä fyysiset oireet loppuu. Tärisen edelleen kauttaaltaan, ihmeellinen reaktio. -ap

[/quote]

Menenyt ainakin terapiaan. Säälittävää menettää täysin oma mielenrauha jonkun miehen takia. Et taida olla kypsä aikuiseen suhteeseen. Läheisriippuvainen pikkutyttö.

Vierailija
40/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:38"]Sait miehen kiinni kortsun käyttämisestä tai luovuttamisesta toiselle. Et pettämisestä. Kysypä nyt ensin mieheltäsi ennen kuin vauhkoat.
[/quote]

Juu kysyn. Tuli vaan ihme paniikkireaktio ja ensimmäisenä tulee tietenkin mieleen pettäminen. Alan pikku hiljaa rauhottumaankin jo, mutta niin hirveä olo.. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan