Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miehen kiinni pettämisestä

Vierailija
30.07.2015 |

10 minuuttia sitten löysin laatikosta avatun kortsupaketin, josta oli käytetty 1 kortsu. Tämä paketti oli kiinni vielä viikko sitten. Kädet tärisee, sydän hakkaa ja tuntuu etten saa henkeä. Oikeasti itken tällä hetkellä kuin pikkulapsi, kuuluu varmaan naapuriin saakka. En olisi ikinä uskonut! Palasin eilen lomareissulta ja mies valvoi ja odotti mua yömyöhään saakka koska "halusi nukkua mun vieressä". Olen niin shokissa ja meinasin jo äsken lähettää miehelle töihin viestin jossa kerron löydöksestäni.

Sain hillittyä itseni ja 3h päästä kun mies tulee töistä, aion kertoa tämän asian. Sillon hän ei saa aikaa keksiä tekosyytä tms. En tiedä miksi tein tämän keskustelun, oon vaan niin järkyttynyt. Oon niin rikki ja seuraavat 3h tulee olemaan elämäni pisimmät. En halua soittaa kenellekään kaverille tms, haluan vain saada miehen tunnustamaan. Mikään asia ikinä ei ole tuntunut henkisesti näin pahalta. Koko kroppa tärisee ja hengittäminenkin vaikeaa...

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin asia tutkitaan, sitten vasta hutkitaan!

Vierailija
62/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:14"]Ensin asia tutkitaan, sitten vasta hutkitaan!
[/quote]

Näinhän se on. Oli vain niin kamala alkujärkytys päällä etten osannut ajatella kun yhtä asiaa. Kohta se ehkä selviää.. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:02"]Mikä ihme mielenterveyshäiriö teillä provohuutelijoilla on? Tekin kun kasvatte muutaman vuoden niin tajuatte että elämässä tulee vastoinkäymisiä ja mulla ei ainakaan ole mitään syytä olla uskomatta ap:n tarinaa.
[/quote]

Paitsi kirjoitettu maalaillen. Silkkaa kirjoitusharjoitusta. Huonolla menestyksellä
[/quote]

Annat itestäs enemmän ja enemmän mielenterveyspotilaan kuvan noilla selityksiläs :D
[/quote]

Aha

Vierailija
64/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miehelläsi on hyvä syy käydä "pettämässä".

Vierailija
65/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:25"]Ilmeisesti miehelläsi on hyvä syy käydä "pettämässä".
[/quote]

Kerro mulle yksikin hyvä syy pettää? Miksei voi ensin puhua ongelmista ( esim. vähäinen seksi) kumppanin kanssa, ja jos puhe ei auta voi erota ja sitten käydä panemassa ketä huvittaa? Miksi pitää loukata omaa kumppania? Onko ihmiset vaan niin heikkoja ja luusereita, ettei osata puhua edes omalle rakkaalle??

Vierailija
66/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se halusi puhaltaa  ilmapallon? tai vesipallolla heitti huutavia kakaroita.

Vierailija
67/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Juuri aiemmin täällä jossain toisessa ketjussa itkettiin, kun oltiin tultu pettämällä raskaaksi. Silloin jo neuvottiin, että "Jos petät, käytä kondomia." Eikö teille nyt mikääm kelpaa??

Vierailija
68/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottavaa. Ei jatkoon. Ei kukaan ole noin idiootti että alkaa pakkaamaan samantien

Vierailija
69/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:02"]

Mikä ihme mielenterveyshäiriö teillä provohuutelijoilla on? Tekin kun kasvatte muutaman vuoden niin tajuatte että elämässä tulee vastoinkäymisiä ja mulla ei ainakaan ole mitään syytä olla uskomatta ap:n tarinaa.

[/quote]

Pitääkö sun peräreikään oksentaa?

Vierailija
70/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, älä tärise. Aika satavarmasti mies keksii sinulle jonkun hyvän selityksen ( valheen), jonka johdosta te ette eroa, koska uskot häntä.

Totuus kuitenkin aika varmasti on että hän on tehnyt sitä mitä aluksi epäilitkin. Hän ei tule sitä tunnustamaan. Sinä olet nuori nainen, sinun ei tarvitse katsella miestä, joka ei sinua osaa olla pettämättä.

Vierailija
71/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mitä mies sanoi

Vierailija
72/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, mutta vaikka haluaisi uskotella itselleen että jokin järkevä syy löytyy se on yleensä se mikä ensimmäisenä mieleen juolahtaa. Selvitä nyt kuitenkin asia perinpohjin miehesi kanssa, tiedät sisimmässäsi mikä on valetta ja mikä ei miehen reaktion ja selityksien jälkeen. Toimi sitten niinkuin parhaaksi näet, tässä on kysymys sinun omasta elämästäsi!

Vierailija
73/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:02"]

Mikä ihme mielenterveyshäiriö teillä provohuutelijoilla on? Tekin kun kasvatte muutaman vuoden niin tajuatte että elämässä tulee vastoinkäymisiä ja mulla ei ainakaan ole mitään syytä olla uskomatta ap:n tarinaa.

[/quote]

Pitääkö sun peräreikään oksentaa?
[/quote]
Mitä hittoa :D Anteeks mutta sain päivän naurut.

Vierailija
74/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:49"]Epäuskottavaa. Ei jatkoon. Ei kukaan ole noin idiootti että alkaa pakkaamaan samantien
[/quote]

Oikestaan minä pakkasin samantien kaiken mitä oli yhteisessä asunnossa ja muutin vanhempien luo etsimään uutta asuntoa. Päivän aikana kaikki tavarat oli muutettu pois eksän luota.

Vierailija
75/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa uskoa, että jos miehellä olis ollut hoito luonaan, että yksi kondomi olisi riittänyt.

Vierailija
76/116 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:12"]Huippua että kaikki päätty hyvin. <3 [/quote] Jos olisin ap:n mies, niin heittäisin tuollaisen naisen pellolle. Ensinnä tonkii toisen laatikoita ja toisekseen parisuhteessa ei ole mitään luottamusta.

[/quote]

Ja missä kohtaa sanottiin, että olisi tonkinut kenenkään henkilökohtaisia laatikoita?

Vierailija
77/116 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:12"]Huippua että kaikki päätty hyvin. <3 [/quote] Jos olisin ap:n mies, niin heittäisin tuollaisen naisen pellolle. Ensinnä tonkii toisen laatikoita ja toisekseen parisuhteessa ei ole mitään luottamusta.

[/quote]

Ja missä kohtaa sanottiin, että olisi tonkinut kenenkään henkilökohtaisia laatikoita?
[/quote]

Niinpä. Toisekseen kukaan ei voi kirkkailla silmillä väittää että jos löytäisi samanlaisen löydöksen niin etteikö mieleen hiipisi samat ajatukset kuin ap:lla. Mielettömän kypsästi ap:n mies tähn suhtautui vaikka aiemmissa viesteissä kävi selväksi että ovat vielä melko nuoria.

Vierailija
78/116 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:09"]Jos kokeili kortsuja runkkaukseen?
[/quote]

Häh? Miks joku noin muka tekis? Taitaa olla aika selvä peli kyseessä, valitettavasti. Voimia ap: yritä rauhoittua.
[/quote]
Monesti oon kokeillut t.mies

Vierailija
79/116 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeita ja suoria johtopäätöksiä vedät. Ainakin se mies on sulle tärkeä. Ota ihan rauhallisesti. Opettele itsesi arvostamista ja itsetuntemusta. Ehkä ei tarvi sit heti epäillä. Pärjäät kyllä. Ja ymmärrettävää noi pelot on.

Vierailija
80/116 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:18"]

Huonosti maalailtu provo

[/quote] Niin, tälläistähän ei oikeasti koskaan voisi tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi