Kysymys kauniille naisille
Oletteko koskaan hyödyntäneet taloudellisesti kauneuttanne. Enkä todellakaan tarkoita mitään ´´vartalon myyntiä´´, vaan ihan sellaista että vaikkapa ravintolassa joku tuntematon haluaa tarjota sinulle mieleisesi juoman. Tiedän nimittäin eräänkin tapauksen, jossa eräs ´´tyttöporukka´´ (kauniita naisia), löivät oikein vetoa, että kuka naisista saa eniten ilmaisia juomia. Muistaakseni tuossa kyseisessä ´´kisassa´´ taisi tulla ns. ´´tasapeli´´, ja kaikki tytöt nauroivat jälkeenpäin, että kyllä elämä voisi olla todella helppoa, jos rupeais vaikkapa ihan ammatikseen käyttämään kauneuttansa hyväksi.
Kommentit (9)
Olen antanut miesten tarjota jos haluavat. En usko että kukaan heistä on ollut holhouksenalainen, joten ovat ymmärtäneet mitä ovat tekemässä. Tosin en tiedä onko tarjoaminen johtunut ulkonäöstäni vai jostain muusta.
en käy baareissa. Hankala keksiä miten vois hyötyä. No ehkä jotain alennusta joskus saanut, mut olishan voinut muutenkin saada.
Minä en myöskään anna ikinä ventovieraiden tarjoilla ravintoloissa. Minulla on omaakin rahaa jos ja kun siellä olen. Ja tietäähän sen miksi ne tarjoavat. Odottavat sitten sitä "takaisinmaksua" kuitenkin jossakin vaiheessa, joten ei kiitos. :)
Kysyt väärältä palstalta täällä ei kauniita naisia ole, mutta hyödyntäjiä sitäkin enemmän.
En koskaan, kyllä mulla on ollut aina varaa ostaa ihan itse se mitä tarvitsen. Drinkeistä ym olen aina kieltäytynyt, koska tarjottu juoma tarkoittaa sitä, että pitää jäädä jutteleen tarjoajan kanssa. Ja usein nämä drinkkien tyrkyttäjät on ärsyttäviä känniääliöitä.
Työssäni olen huomannut kivan ulkonäön olevan eduksi monessa tilanteessa, mm. asiakastapaamisissa (sekä naisten että miesten keskuudessa!) ja "hyödynnän" sitä myös pukeutumalla ja meikkaamalla nätisti, vaikkakin luonnollisesti. Olen kyllä lisäksi muutenkin ahkera, mukava ja ammattimainen, mutta kyllä olen huomannut edustavan ulkonäönkin auttavan ensivaikutelman luomisessa. Minut esimerkiksi mielellään aina esitellään ulkomaisille vieraille.
Arjessa huomaan saavani kohteliaampaa kohtelua miehiltä(esim. pidetään ovia auki), baareissa en käy hirveästi enkä yleensä ota vastaan ventovieraiden tarjoamia juomia.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:06"]
Kysyt väärältä palstalta täällä ei kauniita naisia ole, mutta hyödyntäjiä sitäkin enemmän.
[/quote]
Tällä palstalla käy 200 000 ihmistä päivittäin, miksi on niin mahdoton ajatus että joku voisi olla myös nätti tai komea?
En hyödynnä. Jos baarissa tulee joku ehdottamaan että voisi tarjota drinkin, mieluummin kieltäydyn kohteliaasti. Tulisi vähän vaivaantunut olo jos mies ei kiinnosta yhtään ja siitä sitten drinkin saamisen jälkeen pitäisi liueta vaan paikalta. Tuskin miehet ihan huvikseen niitä drinkkejä tarjoilevat, eli tosiaan odottavat siitä seuraavan jonkinlaista keskustelua jne.