Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisviha

Vierailija
30.07.2015 |

Mitä tälle voi tehdä? Ärsyttää kaikki enkä halua poistua kotoa. Ihmiset on rumia, haisevia, kovaäänisiä, ajattelemattomia, tyhmiä, kaikkitietäviä ja muutenkin ällöttäviä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei mitkään masennuslääkkeet auttaneet, edelleen vihaan ihmisiä saatana. (masennukseen kyllä auttoi)

Vierailija
42/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile. [/quote] Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not. [/quote] Olet hyvä esimerkki typerästä ja ajattelemattomassa. Keksin aika monta muuta keskustelunaihetta kuin naapurin Pirjo tai minä itse. Tuleeko sulle mitään mieleen? [/quote] Kuulostat ihmiseltä jolla ei ole kavereita. :(   [/quote] Perustele tämä. Perusteluksi ei riitä, että tuntuu/vaikuttaa siltä.

[/quote]

Olet itsekeskeinen, negatiivinen, haukut ja arvostelet muita eikä mikään kelpaa. Keksit aika monta keskustelunaihetta mutta et varmaan pääse koskaan käymään niitä keskusteluita koska kukaan ei jaksa kaltaisesi ikävän ihmisen seuraa. Olet yksin ja ulkopuolella ja sitten vihaat muita ihmisiä koska olet ulkopuolinen. Lopulta keksit muista ihmisistä lisää vikoja joilla selität ulkopuolisuutesi - olet mielestäsi ylemmällä tasolla ja muut ovat liian tyhmiä. Ihmiset, joilla on kavereita eivät jaksa miettiä miten rumia muut ihmiset ovat tai miten epäkiinnostavia heidän juttunsa. He näkevät ihmisissä muutakin kuin kuoren ja ymmärtävät miten joku puheenaihe voi olla tärkeä joillekuille. He myös ymmärtävät että keskusteluita tulee aina uusia ja uusia, joten voidaan puhua kaikesta maan ja taivaam väliltä.
[/quote] Olet aika huono keittiöpsykologi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile. [/quote] Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not. [/quote] Olet hyvä esimerkki typerästä ja ajattelemattomassa. Keksin aika monta muuta keskustelunaihetta kuin naapurin Pirjo tai minä itse. Tuleeko sulle mitään mieleen? [/quote] Keksin varmaan enemmöän kuin sinä, mutta en jaksa aina puhua puhua akateemisista tutkimusjutuista varsinkin kun kaikki tuttavat eivät ole alalta. Joskus on kiva puhua arkielämästä. Olen siis ajattelematon ja typerä? Sinä taas olet epäsosiaalinen raivohullu, jonka kannattaisi kahvitella ja lukea lehdet ihan vaan kotona, koska ulkona on muitakin ihmisiä. [/quote] Ok. Puheenaiheita ovat siis: 1. Muiden asiat 2. Omat asiat 3. Akateemiset tutkimusjutut :D

[/quote]

Tietysti, jos asian ymmärtää niin. Se voi ymmärtää myös niin, että koulutuksen ja elämänkokemuksen kautta minulta löytyy paljon mielenkiintoja lukuisiin asioihin ja olen kiinnostunut oppimaan uutta. Mites omat aiheesi, ammennatko ne kaikki av-palstalta? :D :D :D Ei kun sinun aiheet olivatkin minäminäminä ja v*ttu kun muut ihmiset on ärsyttäviä ja haisee!

Vierailija
44/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:31"]

Luulin että olen yksin tämän asian kanssa! VIHAAN ihmisiä, sanoisin että kaikki ovat kovaäänisiä pettureita, muuten vain typeriä ja inhottavia. Kenessäkään ei ole mitään hyvää! Heillä on typeriä tapoja ja mielipiteitä. Ihmiset on perseestä :D

[/quote]

Kuulostaa oikeasti mielenterveysongelmalta :O Miten kaikki ovat pettäneet sinut?

Vierailija
45/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:25"]Ap kysyy mitä tälle voi tehdä ja sitten haukutaankin taas kaikki. Et taida oikeasti haluta ongelmastasi eroon, koska kaikki erilaiset ihmiset ovat mielestäsi typeriä. Olet itse niiiiin paras. Minäminäminä. [/quote] Suurin osa ihmisistä on häiritseviä, sitä ongelmaa ei voi poistaa. Joku kertoi kärsineensä samanlaisesta raivosta ja saaneensa apua masennuslääkityksestä. SE oli varteenotettava ratkaisu.

[/quote]

Entäpä jos kyse ei olekaan siitä, että muut ovat häiritseviä, vaan siitä, että sinä reagoit ympäristöön korostuneesti etkä pääse tunteista jotka nousevat havainnoistasi? 

Vierailija
46/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:24"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile. [/quote] Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not. [/quote] Olet hyvä esimerkki typerästä ja ajattelemattomassa. Keksin aika monta muuta keskustelunaihetta kuin naapurin Pirjo tai minä itse. Tuleeko sulle mitään mieleen? [/quote] Kuulostat ihmiseltä jolla ei ole kavereita. :(   [/quote] Perustele tämä. Perusteluksi ei riitä, että tuntuu/vaikuttaa siltä. [/quote] Olet itsekeskeinen, negatiivinen, haukut ja arvostelet muita eikä mikään kelpaa. Keksit aika monta keskustelunaihetta mutta et varmaan pääse koskaan käymään niitä keskusteluita koska kukaan ei jaksa kaltaisesi ikävän ihmisen seuraa. Olet yksin ja ulkopuolella ja sitten vihaat muita ihmisiä koska olet ulkopuolinen. Lopulta keksit muista ihmisistä lisää vikoja joilla selität ulkopuolisuutesi - olet mielestäsi ylemmällä tasolla ja muut ovat liian tyhmiä. Ihmiset, joilla on kavereita eivät jaksa miettiä miten rumia muut ihmiset ovat tai miten epäkiinnostavia heidän juttunsa. He näkevät ihmisissä muutakin kuin kuoren ja ymmärtävät miten joku puheenaihe voi olla tärkeä joillekuille. He myös ymmärtävät että keskusteluita tulee aina uusia ja uusia, joten voidaan puhua kaikesta maan ja taivaam väliltä. [/quote] Olet aika huono keittiöpsykologi :D

[/quote]

Sinun mielipiteesi. En väittänytkään olevani keittiöpsykologi. ;)

Vierailija
47/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa mediatutkijoiden vouhkaaminen somesta ja ylipäänsä netistä ja nopeasta tiedonvälityksestä. Että se lisää demokratiaa ja tuo ihmiset lähemmäksi toisiaan. Hah. Se on lisännyt vain vouhkaamista, ketjukirjeitä, mainostamista, poseerausta, heruttelua ja aiheuttanut sen, et ihmisviha vain kasvaa. Kaikki se typeryys, mitä ennen somea pysyi vain arvuuttelun tasolla, lävähtää nyt kaiken kansa nähtäville. Usein perse-selfiellä ryyditettynä. DDD

Vierailija
48/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveella on paljon aapeen kaltaisia ihmisiä, päätellen siitä miten riitaisa ja ikävä paikka tää on. Aina haukutaan muita rumiksi, tyhmiksi, ällöttäviksi...... Et ole yksin aapee! Olet oikeassa paikassa!

Vierailija
49/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:25"]Ap kysyy mitä tälle voi tehdä ja sitten haukutaankin taas kaikki. Et taida oikeasti haluta ongelmastasi eroon, koska kaikki erilaiset ihmiset ovat mielestäsi typeriä. Olet itse niiiiin paras. Minäminäminä. [/quote] Suurin osa ihmisistä on häiritseviä, sitä ongelmaa ei voi poistaa. Joku kertoi kärsineensä samanlaisesta raivosta ja saaneensa apua masennuslääkityksestä. SE oli varteenotettava ratkaisu.

[/quote]

Entäpä jos kyse ei olekaan siitä, että muut ovat häiritseviä, vaan siitä, että sinä reagoit ympäristöön korostuneesti etkä pääse tunteista jotka nousevat havainnoistasi? 
[/quote] Mun mielestä on häiritsevää, jos ei yhtään havainnoi ympäristöään esim. ajaa kärryillä päälle, jää tukkeeksi johonkin, tiputtaa roskat maahan, tönii, tallaa, etuilee, ilkeilee, metelöi eikä muutenkaan huomioi muita ihmisiä. Yritän itse huomioida muita ja olla hankaloittamatta muiden elämää. Miksi minä olen mielestänne itsekeskeinen minäminä-ihminen? Helpottaisikohan se, että alkaisin käyttäytyä yhtä ajattelemattomasti?

Vierailija
50/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Vierailija
51/51 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kääpä talloi mut. En mene kauppaan enää ikinä. Miten ihmiset on niin sokeita ja tuntoaistittomia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän