Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisviha

Vierailija
30.07.2015 |

Mitä tälle voi tehdä? Ärsyttää kaikki enkä halua poistua kotoa. Ihmiset on rumia, haisevia, kovaäänisiä, ajattelemattomia, tyhmiä, kaikkitietäviä ja muutenkin ällöttäviä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile.

[/quote]

Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not.

Vierailija
22/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama ongelma vuosia. Olisin voinut kuristaa ärsyttävät ihmiset kassajonossa. Lääkärikäynnillä todettiin paha masennus. Lääkitys ja rakkaus pelasti hengen. Nyt neljä vuotta myöhemmin masennuksesta toipuneena olen kuin eri ihminen. Jokapäiväinen raivoaminen on kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile.

[/quote]

Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not.
[/quote] Olet hyvä esimerkki typerästä ja ajattelemattomassa. Keksin aika monta muuta keskustelunaihetta kuin naapurin Pirjo tai minä itse. Tuleeko sulle mitään mieleen?

Vierailija
24/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ välillä voi olla vaikka ihan hiljaa. Joka hetkeä ei tarvitse täyttää äänellä.

Vierailija
25/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie,mie,mie..ja vielä kerran mie!! Tukehtukaa itseenne!

Vierailija
26/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:11"]Minulla oli sama ongelma vuosia. Olisin voinut kuristaa ärsyttävät ihmiset kassajonossa. Lääkärikäynnillä todettiin paha masennus. Lääkitys ja rakkaus pelasti hengen. Nyt neljä vuotta myöhemmin masennuksesta toipuneena olen kuin eri ihminen. Jokapäiväinen raivoaminen on kadonnut.
[/quote] Kuulostaa tutulta.. Kiitos vinkistä :)

Vierailija
27/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:15"]Mie,mie,mie..ja vielä kerran mie!! Tukehtukaa itseenne!
[/quote] En ymmärrä tätä kommenttia. Välimerkkien jälkeen tulee sitäpaitsi välilyönti. Mie, mie, mie, mie.. ja jne.

Vierailija
28/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile. [/quote] Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not. [/quote] Olet hyvä esimerkki typerästä ja ajattelemattomassa. Keksin aika monta muuta keskustelunaihetta kuin naapurin Pirjo tai minä itse. Tuleeko sulle mitään mieleen?

[/quote]

Keksin varmaan enemmöän kuin sinä, mutta en jaksa aina puhua puhua akateemisista tutkimusjutuista varsinkin kun kaikki tuttavat eivät ole alalta. Joskus on kiva puhua arkielämästä. Olen siis ajattelematon ja typerä? Sinä taas olet epäsosiaalinen raivohullu, jonka kannattaisi kahvitella ja lukea lehdet ihan vaan kotona, koska ulkona on muitakin ihmisiä.

Vierailija
29/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile. [/quote] Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not. [/quote] Olet hyvä esimerkki typerästä ja ajattelemattomassa. Keksin aika monta muuta keskustelunaihetta kuin naapurin Pirjo tai minä itse. Tuleeko sulle mitään mieleen?

[/quote]

Kuulostat ihmiseltä jolla ei ole kavereita. :(

Vierailija
30/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYSYKÄÄ KOTONA

Vierailija
31/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"]

[/quote]

Kuulostat ihmiseltä jolla ei ole kavereita. :(

[/quote] Perustele tämä. Perusteluksi ei riitä, että tuntuu/vaikuttaa siltä.

Vierailija
32/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy mitä tälle voi tehdä ja sitten haukutaankin taas kaikki. Et taida oikeasti haluta ongelmastasi eroon, koska kaikki erilaiset ihmiset ovat mielestäsi typeriä. Olet itse niiiiin paras. Minäminäminä.

Vierailija
33/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"]

[/quote]

Keksin varmaan enemmöän kuin sinä, mutta en jaksa aina puhua puhua akateemisista tutkimusjutuista varsinkin kun kaikki tuttavat eivät ole alalta. Joskus on kiva puhua arkielämästä. Olen siis ajattelematon ja typerä? Sinä taas olet epäsosiaalinen raivohullu, jonka kannattaisi kahvitella ja lukea lehdet ihan vaan kotona, koska ulkona on muitakin ihmisiä.
[/quote] Ok. Puheenaiheita ovat siis: 1. Muiden asiat 2. Omat asiat 3. Akateemiset tutkimusjutut :D

Vierailija
34/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisviha ei ainakaan tätä palstaa lukemalla hellitä. :D

Vierailija
35/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:25"]Ap kysyy mitä tälle voi tehdä ja sitten haukutaankin taas kaikki. Et taida oikeasti haluta ongelmastasi eroon, koska kaikki erilaiset ihmiset ovat mielestäsi typeriä. Olet itse niiiiin paras. Minäminäminä.
[/quote] Suurin osa ihmisistä on häiritseviä, sitä ongelmaa ei voi poistaa. Joku kertoi kärsineensä samanlaisesta raivosta ja saaneensa apua masennuslääkityksestä. SE oli varteenotettava ratkaisu.

Vierailija
36/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:28"]Ihmisviha ei ainakaan tätä palstaa lukemalla hellitä. :D
[/quote] Tää on kaiken pahan alku ja juuri..

Vierailija
37/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihaa!

Ajatuksesi ovat huolestuttavan äärioikeistolaisia ja populistisia ,näinä aikoina ,jolloin maahanmuutto vastainen falangi on muutenkin saanut salonkikelpoista jalansijaa päivän politiikassa! Matkustele ja näe vähän mailmaa ,niin kyllä sinustakin vielä ihminen saadaan !

Vierailija
38/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olen yksin tämän asian kanssa! VIHAAN ihmisiä, sanoisin että kaikki ovat kovaäänisiä pettureita, muuten vain typeriä ja inhottavia. Kenessäkään ei ole mitään hyvää! Heillä on typeriä tapoja ja mielipiteitä. Ihmiset on perseestä :D

Vierailija
39/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:29"]Älä vihaa!

Ajatuksesi ovat huolestuttavan äärioikeistolaisia ja populistisia ,näinä aikoina ,jolloin maahanmuutto vastainen falangi on muutenkin saanut salonkikelpoista jalansijaa päivän politiikassa! Matkustele ja näe vähän mailmaa ,niin kyllä sinustakin vielä ihminen saadaan !
[/quote] Älä kiusaa :D

Vierailija
40/51 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:13"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:43"] Eilen kävin kahvilassa kahvilla ja lukemassa lehtiä. Koko kahvittelun pilasi paikalle saapunut kaakattava akkalauma. Miksi se äänenvoimakkuuden säätely on niin vaikeaa? Miten joku jaksaa puhua kummin kaiman asioista ja miten joku kuvittelee, että ne kiinnostavat ketään? [/quote] Muut ajattelee ihan samoin susta ja sun jutuista. [/quote] Tuskinpa :D En raportoi muiden tekemisistä = juoruile. [/quote] Olet siis sellainen joka puhuu aina vain itsestään? Minäminäminä. No sittenhän sä oletkin ihan mahtava tyyppi. Not. [/quote] Olet hyvä esimerkki typerästä ja ajattelemattomassa. Keksin aika monta muuta keskustelunaihetta kuin naapurin Pirjo tai minä itse. Tuleeko sulle mitään mieleen? [/quote] Kuulostat ihmiseltä jolla ei ole kavereita. :(   [/quote] Perustele tämä. Perusteluksi ei riitä, että tuntuu/vaikuttaa siltä.

[/quote]

Olet itsekeskeinen, negatiivinen, haukut ja arvostelet muita eikä mikään kelpaa. Keksit aika monta keskustelunaihetta mutta et varmaan pääse koskaan käymään niitä keskusteluita koska kukaan ei jaksa kaltaisesi ikävän ihmisen seuraa. Olet yksin ja ulkopuolella ja sitten vihaat muita ihmisiä koska olet ulkopuolinen. Lopulta keksit muista ihmisistä lisää vikoja joilla selität ulkopuolisuutesi - olet mielestäsi ylemmällä tasolla ja muut ovat liian tyhmiä. Ihmiset, joilla on kavereita eivät jaksa miettiä miten rumia muut ihmiset ovat tai miten epäkiinnostavia heidän juttunsa. He näkevät ihmisissä muutakin kuin kuoren ja ymmärtävät miten joku puheenaihe voi olla tärkeä joillekuille. He myös ymmärtävät että keskusteluita tulee aina uusia ja uusia, joten voidaan puhua kaikesta maan ja taivaam väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän