Ajattelin vielä kerran hakea työmarkkinatukea.t.ammattivalittaja
Kun mies ei halua mulle rahaa antaa ja sitä kuitenkin tarvitsen niin aion saada työmarkkinatukea.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:45"]Niinhän sitä joutuu hakea, ei minullekaan kukaan halua rahaa antaa, että samassa veneessä ollaan.[/quote] Niin mä en vaan ole saanut sitä miehen yrittäjyyden takia mut nyt keksin keinon millä saan.ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:45"]Niinhän sitä joutuu hakea, ei minullekaan kukaan halua rahaa antaa, että samassa veneessä ollaan.[/quote] Niin mä en vaan ole saanut sitä miehen yrittäjyyden takia mut nyt keksin keinon millä saan.ap
[/quote]
hankit todistuksen ettet voi työllistyä hänen firmaansa?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:03"]
[/quote]
hankit todistuksen ettet voi työllistyä hänen firmaansa?
[/quote] Se on ennenkin ollut.ap
[/quote]uuuu ku jännää
No, kerro kerro nyt se keino! Eihän tätä jännitystä kestä enää.
Siis etkö sä nyt olekaan töissä? Joskus keväällähän sä huutelit kovaan ääneen että aloitat kesäkuussa työt jossa on hyvät tienestit ja että rahapula loppui nyt.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:45"]
Niinhän sitä joutuu hakea, ei minullekaan kukaan halua rahaa antaa, että samassa veneessä ollaan.
[/quote]
Niinhän sitä joutuu hakea, ei minullekaan kukaan halua rahaa antaa, että samassa veneessä ollaan.