Uusi sinkkureality "Hottikset" alkaa syyskuussa!
Kommentit (185)
Mä saisin omista tavis-kavereistani kerättyä paljon kuumemmat hottikset kuin nuo. Mutta vitsihän tuo ohjelma on. Kaukana polttavasta. :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:37"]
Läskit itkee :D
[/quote]
Niin varmasti niitä kahta läskimuijaa itkettää ketkä tohon sarjaan on mennyt.. :D Tarkotan Jonnaa ja sen yhen akan nimee en muista mutta tiedätte varmaan ketä tarkoitan :D
Älkää puhuko tuotannon tyypeistä, koska siitä syntyy mielikuva että nämä osallistujat olisi jotenkin media-alan trendikkäiden liberaaliporvarien kavereita. Häiritsee wt-huutelua ikävästi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 07:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:43"]Ei meinannu naurusta tulla loppua kun kuuntelin sen Juhan puheita: "mä voisin olla jollekin rikkaalle miehelle sellanen edustushenkilö" voi jeesus johan on mies-Tuksulla luulot itsestään :D [/quote] Juha on todella vanhan näköinen ollakseen "vain" 28-vuotias. Onko se ihan oikeasti syntynyt 1987?? Sama Jonnalla ja Suvilla, kummallakin on jotenkin kolho olemus ja treenaamaton, löysä siiderikroppa. Että melkoisia hottiksia (not) :D
[/quote]
Siellä joku fitness-Sofian fani hyväksyy taas vaan arjalaisen kauneusihanteen.
Lahopää-Daniel ja Sahanpurupää-Martta sopisivat yhteen. Molemmathan sanoivat tykkäävänsä blondeista. Danielin ihannehan on juuri tuollainen isosilmäinen blondi niin kuin Martta. Luulisi Martan naaman olevan tarpeeksi barbimainen Laho-Danille. Älykkyystasollakin varmaan kohtaavat.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:56"]
Naiset eivät pysy Hottis-Danielin perässä: "Suomalaiset naiset ovat juntteja!"
”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”
Voi luoja, onko tää Daniel tosissaan!?!
[/quote]
No, kukas alkaisi Danielin vakituiseksi koloksi?
Nyt on tullut kyllä ikävä pa(i)novirhe jo tuossa otsikossa.. Se on "Nottikset"
Parempi tämän pellejengin onanoida vaan keskenään kun eivät kerta "vertaisiaan" löydä..
Toi "Miss Helsinki" ei edes ole hyvännäköinen, kuten ei suurin osa muistakaan. Huvittavaa kuinka luulevat olevansa jotain hottiksia ja vaativat kumppanilta sen varjolla vaikka mitä. :D On ihan hyvä vaatia jotain ja tyytyä vain siihen mitä oikeasti haluaa, mutta ei se noilla naamoilla ainakaan realistista ole.
Siis kauhee! Ihan kuin jotain karikatyyreja! Onko tämä joku parodia? :0
lisää tällästä paskaa telkkariin -.-
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:17"]Oikea WT-ismin multihuipentuma tämä ohjelma! Nyt saa BB, TIS, ja Aatami etsii Eevaa todellisen haastajan.
[/quote]
Ohis, mutta mikä on TIS?
onks mun silmissä jotain vikaa vai miks yksikään noista ei näytä mun mielestä hyvännäköseltä? :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:17"]Oikea WT-ismin multihuipentuma tämä ohjelma! Nyt saa BB, TIS, ja Aatami etsii Eevaa todellisen haastajan.
[/quote]
Ohis, mutta mikä on TIS?
[/quote]
Temptation Island Suomi
Siis toi Juha apua, botox huulet, ripsien pidennykset, hiuslisäkkeet. Haluaako hän olla nainen vai mies vai naiselta näyttävä mies?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:17"]Oikea WT-ismin multihuipentuma tämä ohjelma! Nyt saa BB, TIS, ja Aatami etsii Eevaa todellisen haastajan.
[/quote]
Ohis, mutta mikä on TIS?
[/quote]
Temptation Island Suomi
[/quote]
Kiitos
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:51"]
Onko nykyään joku muoti-ilmiö olla helvetin tyhmä? Sinkkulaivan tähdet, Tuulitunneli, BB-pelleily ja mitä näitä nyt on. Kuvitellaan, että ollaan jotain isojakin julkkiksia ja niin houkuttelevia että. Sitten nauretaan, kun yleissivistys on jollain ekaluokkaisen tasolla. Tai oikeastaan normi ekaluokkalainen on fiksumpi kuin yksikään tuulitunnelin panelisteista. Pelottavaa tuollainen touhu.
[/quote]
Tyhmiä ihmisiä on ollut aina. Ennen ne ei vaan näkyneet niin paljon kun ei ollut tosi-tv:tä, nettiä eikä somea. Lisäksi tyhmyys ei ole samanlaista arkielämässä kohdattuna kuin tv:n viihdeohjelmassa. Se 70v Liisa-mummo siellä jossain Keski-Suomessa on voinut olla koko ikänsä yhtä tyhmä kuin tuulitunnelin tähtöset, mutta koska hän on ollut pienipalkkaisessa työssä vähällä koulutuksella, ja sen jälkeen pienellä eläkkeellä, kaikki pitävät häntä vain tavallisena mummona.
[/quote]
Jos Liisa-mummo kehuisi työpaikallaan (olematonta) fiksuuttaan/kauneuttaan/erinomaisuuttaan, niin voisi verrata.
Nykyään oikeasti tuntuu siltä, että oma maine on niin halpa, että se ollaan valmiita polkemaan ihan itse maan rakoon, jos vastineeksi saa pienen hetken kameran edessä. Mitä suuremmalle yleisölle pääsee mokiaan esittelemään, sen parempi. Ja ihmettelevät ovat kateellisia hiekkapilluja, jotka eivät ymmärrä "show-bisnestä". Oikeasti.. No, viihdettä kansalle. Mikäs siinä sitten. Itsehän laskun maksavat. Jos tuosta saisi edes rahaa, mutta ei.[/quote]
Omaa ulkonäköään saa kehua vaikka Seppo Kääriäinen, jos hänestä siltä tuntuu. Olen joskus kuullut pidettävän sitä jopa hyvänä asiana, jos ihmiset suhtautuvat positiivisesti ulkonäköönsä vaikka se ei olisikaan Voguen kansikuvan mukainen. Ilmeisesti näin ei sitten olekaan, ja hyvä suhde omaan ulkonäköön on sallittu vain Hollywood-tähden näköisille.
Viihdeohjelmaan osallistuminen ei ole mitenkään nolointa mitä monikin ihminen maailmassa tekee. Se on täysin laillista liiketoimintaa, ja kapitalismissa näyttäisi olevan sille kysyntää.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:39"]Siis toi Juha apua, botox huulet, ripsien pidennykset, hiuslisäkkeet. Haluaako hän olla nainen vai mies vai naiselta näyttävä mies?
[/quote]
Botoxia ei laiteta huuliin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:59"]"Kyl menee ihmisil nyt tunteisiin. Jos mie en ihastu ihmisiin helposti, ni sen luulis olevan mun henkilökohtainen ongelma, älkää hyvät ihmiset te nyt niitä kiviä sinne vaginoihinne ottako siitä. Ei oo pakko kattoo, jos niin hirveetä on."
Jonna Facebookissa
[/quote]
Haha, Jonna on just se joka roikkuu miehessä ja sen takia se aina jätetään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:54"]
Pitäisi laittaa deiteille toistensa kanssa ja katoa, kelpaako :)
[/quote]
Taitaa jäädä ikisinkuiksi suurin osa näistä. Vaatimustaso on kuin miljonäärijulkkiksiksilla, vaikka oma ulkonäkö on Esa Pakarisen luokkaa ja ulosottomies kolkuttelee ovella.
[/quote]
No nyt on kyllä niin osuvasti sanottu että meinasin tippua tuolilta nauraessa
Mua alkoi kirjaimellisesti oksettamaan. Mä voin pahoin siitä että tiedostan tällaisten ihmisten olemassa olon. Mikä tähän maailmaan on mennyt? maailma muuttuu joo, mutta voisiko se muuttua vähän eritavalla. Ulkonäkö on kaikki kaikessa plus raha, henkilön luonne ja ajatusmaailma ei merkkaa mitään. Ainahan sitä ollaan kauniita ja komeita ihmisiä ihailtu mutta kun nykyään ollaan muka kauniita lisäkkeineen ja silikoneineen. Sitten sitä vielä itseään tyrkytetään somessa että katsokaa mua, minä minä minä ja tyhmempikin tajuaa että kaiken sen alla on ruma totuus ja se mikä pään sisällä on, on vielä rumempaa. Mutta toisaalta tämän kaltaisille ihmisille on turha edes yrittää selittää sitä kuinka noloja ihmisiä ovat koska he eivät sitä kumminkaan tajuaisi. Kyllä itsekkin huolehdin ulkonäöstäni ja voin joskus jopa jonkun tuntemattoman silmään näyttää tyhmältä bimbolta, mutta en ikinä haluaisi että joku minuun rakastuisi ulkonäön perusteella vaan siihen miten kaunis olen sisältä. Välillä tekisi mieli vain kerätä kamat ja muuttaa Alaskaan, siellä voisi kalstella ja keskittyä siihen mihin tämä elämä on oikeasti tarkoitettu.