Uusi sinkkureality "Hottikset" alkaa syyskuussa!
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:54"]
Pitäisi laittaa deiteille toistensa kanssa ja katoa, kelpaako :)
[/quote]
Kiios tästä! Päivän naurut, nauroin viisi minuuttia vedet silmissä! :-D
No eihän siitä mitään tulisi kun nämä tyhjäpäät luettelisivat toisilleen listaa millainen ihannekumppanin tulee olla =) Molemmat puhuu päällekkäin ja kertoo vain mitä TOISEN tulee olla.
Taitaa jäädä ikisinkuiksi suurin osa näistä. Vaatimustaso on kuin miljonäärijulkkiksiksilla, vaikka oma ulkonäkö on Esa Pakarisen luokkaa ja ulosottomies kolkuttelee ovella.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:59"]
"Kyl menee ihmisil nyt tunteisiin. Jos mie en ihastu ihmisiin helposti, ni sen luulis olevan mun henkilökohtainen ongelma, älkää hyvät ihmiset te nyt niitä kiviä sinne vaginoihinne ottako siitä. Ei oo pakko kattoo, jos niin hirveetä on."
Jonna Facebookissa
[/quote]
"En ihastu helposti" = BB:ssä tuli melkein ruumiita, jos se Jouko(?) edes puhui muille naisille.
[/quote]
Myös "Jaan persettä helposti, myös tv-ohjelmassa" sopisi sen suuhun hyvin. Tuolta vaan lukemaan kyseisestä tapauksesta: http://www.bbplaza.org/forum/viewtopic.php?f=115&t=5954&start=900
Vain fiksut ja filmaattiset pärjää elämässä, ja tietysti hottikset.
Kyllä tällainen laatuviihde on syksyyn ihan pakollinen, BBtä kun ei tule tänä syksynä, hottikset pamahtavat pimenevän syksyn viihteeksi kuin tilauksesta.
Ei meinannu naurusta tulla loppua kun kuuntelin sen Juhan puheita: "mä voisin olla jollekin rikkaalle miehelle sellanen edustushenkilö" voi jeesus johan on mies-Tuksulla luulot itsestään :D
No nyt on WT! Miksi muuten jotkut miehet luulee, että lihakset tekee niistä automaattisesti komeita? Ei siinä raudan pumppaus auta, jos naama on luokkaa perus pottunokka. Toi Dani muuten yrittää matkia Cheekiä ihan eleitä myöten.
PS. Tirppihommia!! :--DDD
Eikö tämän ohjelman tuottajaa ole kerrottu missään? Silloin kun Temptation Island julkistettiin, oli Joonas Hytönen joka lehdessä kertoilemassa. Tuotantoyhtiön (Shine) sivuilla on formaattien pomona Tatun ja Eekan Tatu ja tuottajan nimikkeellä Heidi Manu, joka on tehnyt aiemmin BB:tä. Veikkaan että nuo ovat tässä takana.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:36"]
Eikö tämän ohjelman tuottajaa ole kerrottu missään? Silloin kun Temptation Island julkistettiin, oli Joonas Hytönen joka lehdessä kertoilemassa. Tuotantoyhtiön (Shine) sivuilla on formaattien pomona Tatun ja Eekan Tatu ja tuottajan nimikkeellä Heidi Manu, joka on tehnyt aiemmin BB:tä. Veikkaan että nuo ovat tässä takana.
[/quote]
Niin se aika kuluu ja asiat kantavat hedelmää. Kaikki ketkä teineinä fanitti Tatua 14 vuotta sitten, saa nyt nauttia Tatun luovuudesta hottisten muodossa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:43"]
[/quote]
Niin se aika kuluu ja asiat kantavat hedelmää. Kaikki ketkä teineinä fanitti Tatua 14 vuotta sitten, saa nyt nauttia Tatun luovuudesta hottisten muodossa.
[/quote]
Pitäskö Tatu lisätä myös tonne eronneiden julkkisten ketjuun?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:43"]
[/quote]
[/quote]
Pitäskö Tatu lisätä myös tonne eronneiden julkkisten ketjuun?
[/quote]
Joo, ero tapahtui 8 vuotta sitten.
[/quote]
Eli tuotantoyhtiö on sama kuin BB:llä 2005-2010, vain nimi vaihtunut Metronemesta Shine:ksi. Ja yritysfuusion myötä saman ohjelman tuotantoyhtiönä 2001-2014 toiminut Endemol Finland Oy yhdistyi Shinen kanssa. Ei siis ihme että mukana myös kauden 2012 BB-ääliöitä.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/shine-finland-tekee-tappiota/iKY3KgGM
Tälläisen paritusohjelman perusteella tappionteko jatkukoon.
No Rupert Murdoch voi pistää taskurahoistaan koska tahansa sen verran likoon että tuollainen pikkupulju pysyy pystyssä. Tarjoaa samalla Jonnalle ja Danielille kierroksen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:50"]
Älkää puhuko tuotannon tyypeistä, koska siitä syntyy mielikuva että nämä osallistujat olisi jotenkin media-alan trendikkäiden liberaaliporvarien kavereita. Häiritsee wt-huutelua ikävästi.
[/quote]
miksei saisi puhua? Jos kerran katsoo asiakseen tuottaa näin laadukasta viihdettä Suomen kansalle, niin rohkeasti esille vaan!
tyhmät ihmiset menee telkkariin nolaamaan itsensä ja ihan yhtä suuret typerykset katsoo tätä nolaamista ja nauraa sille, että joku on mahdollisesti vielä tyhmempi kuin he itse. Joku "fiksu" Eekka tai Joonas kerää rahat ja nauraa matkalla pankkiin
Siis etsiikö ne toisistaan kumppania vai?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:48"]Hah, pari BB-kisaajaa ja TI-sinkkua.
Mistä nää etsii ne mahdolliset rakkaudet? Ei ainakaan toisistaan... Lähtikö blogi-Silja ja blogi-Jenni tähän sarjaan?! Ei mainita missä on kuvattu.
[/quote]
Silja ja toi porvoolainen lahopää alkaa seurustella
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:43"]Ei meinannu naurusta tulla loppua kun kuuntelin sen Juhan puheita: "mä voisin olla jollekin rikkaalle miehelle sellanen edustushenkilö" voi jeesus johan on mies-Tuksulla luulot itsestään :D
[/quote]
Juha on todella vanhan näköinen ollakseen "vain" 28-vuotias. Onko se ihan oikeasti syntynyt 1987?? Sama Jonnalla ja Suvilla, kummallakin on jotenkin kolho olemus ja treenaamaton, löysä siiderikroppa. Että melkoisia hottiksia (not) :D
Myös Jari Kaarre Suomen BB:n tuotannosta on ollut viime aikoina noissa Shinen ohjelmissa käsikirjottajana.
Onko toi Juha siviiliammatiltaan kampaaja ja ollut töissä yhdessä Itiksen kampaamossa joitain vuosia sitten? Sain oudon flashbackin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:56"]
Naiset eivät pysy Hottis-Danielin perässä: "Suomalaiset naiset ovat juntteja!"
”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”
Voi luoja, onko tää Daniel tosissaan!?!
[/quote]
Alapeukku vahingossa!
Ohjelman nimi vois olla pikemminkin "Nottikset"
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:06"]
Mikä tossa Jonnan naamassa ärsyttää? :D Tulee mieleen joku lihava muumi. Muumit on kyllä söpöjä, mutta semmonen sana tulee mieleen.
[/quote]
Ei kun kuningattarelle on suomiakat KATEELLISIA kun hän on niin HYVÄNNÄKÖINEN !!!!!