Uusi sinkkureality "Hottikset" alkaa syyskuussa!
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:03"]
Ai av-femakkopalstalla haukutaan nykyään naisia läskeiksi? Just.
[/quote]
Juu. mutta se ei taas ole sitä mainostamaamme naisvihaa. Nainen saa haukkua naista, mutta mies ei saa edes asiallisesti kritisoida naisia, se kun on sitä naisvihaa.
Femakko
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:55"]LOL Kalju-Jonna sanoo olevansa pirun hyvännäköinen ja naiset ovat kateellisia hänelle. VAU! :D Sitten tää Tuksun "eksä" Juha. Sehän näyttääkin ihan Tuksulta. Pakkohan tuotakin on sitten kattoo, ku on noin Hottiksia, NOT. [/quote] Noi Juhan matohuulet on ihan samanlaiset ku tuksulla
[/quote]
Ja vaatimukset miehelle suoraan tunkin suusta: komea, karismaattinen, äijämäinen, mielellään ulkomaalainen, tumma ja tulinen, rikas, johtavassa asemassa, pystyy ja haluaa elättää loisivan kumppanin
Juha ei ole itse tehnyt mitään elämässään. Paitsi nostanut yhteiskunnan tukia. Ei yhtään mitään.
Miten hemmetissä näillä on pokkaa vaatia, että jonkun muun kuuluu maksaa heidän perseilynsä?
[/quote]
Niin no, noi samat vaatimukset ovat myös av-mammoilla ;)
Miten jotkut oikeasti haluavat julkisuutta niin kovasti että alentuvat tuollaiseen? =D Mä en kyllä ikinä tule ymmärtämään tuota että toisilla on hinkua olla joku pikkujulkkis, ei ne Suomessa edes tienaa muut kuin joku Matti Nykänen ja sekin sentään aikanaan saavuttanut edes jotakin. No, jotain kiksejä kai siitä saa että voi olla roskalehdissä ja roskaohjelmissa, aika monelle oikeasti tunnetulle se julkisuus on kyllä touhun pakollinen miinuspuoli.Harmi kyllä ei ihan täsmää ohjelmaidea noihin tyyppeihin... Vai että liian kuumia ja täydellisiä löytääkseen rakkauden, joopa. Jännä miten ne oikeasti kauniit, jotkut missit ja hollywood julkkiksetkin löytää rakkauden;D
Naiset eivät pysy Hottis-Danielin perässä: "Suomalaiset naiset ovat juntteja!"
”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”
Voi luoja, onko tää Daniel tosissaan!?!
Toi nakkihuuli on kyllä kaikkein huvittavin. Yksikään fiksu mies ei siihen voi tosissaan sekaantua.
Sääli että tälläiset tapaukset, mm. Niko Saarinen ovat julkisuudessa homojen "esikuvina".
Meitä fiksuja, miehekkäitä ja oikeastikin komeita homomiehiä on, ja mua vituttaa että nämä ämmät pilaavat kaikkien homojen maineen.
M38v
Hahahah. Voi nyt vittu. Taas tulee kahdeksan uutta turhaa julkkista, joista kaikki vaikuttaa ainakin videoiden perusteella tasapainottomilta ja itserakkailta. Juha vaikuttaa myös ulkonäöltään tasapainottomalta ja varmasti kärsii mt-ongelmista.
Tyhjäpäistä viihdettä tyhjäpäiselle harmaalle massalle. Oksettavaa älykyyden vaimentamista.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:56"]
Naiset eivät pysy Hottis-Danielin perässä: "Suomalaiset naiset ovat juntteja!"
”Minua ei kutsuta syyttä Bile-Daniksi. Siellä missä minä olen, on myös bileet. Olen sinkku, koska vielä ei ole löytynyt naista, joka kelpaisi minulle tai pysyisi perässäni mukana. Pesän saaminen ei ole ongelma, mutta olisi kiva löytää se vakituinen kolo. Minulla on tiukat vaatimukset naisen ja naisen kropan suhteen, läskiperse ei saa olla. Joku tykkää pelaa Änärii, mä tykkään pelaa naisia.”
Voi luoja, onko tää Daniel tosissaan!?!
[/quote]
:DDDDDDDD KUOLEN
Hah hah, tämä Suvi on jännä tapaus, itse on kuin mansikkamaalta repästy variksenpelätin.
Kuka se littana jakauksinen mutisija-tyttö on? Onko tvstä tuttu?
Miten ihanasti valuva hiki kimmeltääkään kauniin Juhan kasvoilla.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:12"]
Tyhjäpäistä viihdettä tyhjäpäiselle harmaalle massalle. Oksettavaa älykyyden vaimentamista.
[/quote]
Tällaiset formaatit tuhoavat aivosoluja tehokkaammin kuin etanoli.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:39"]Siis toi Juha apua, botox huulet, ripsien pidennykset, hiuslisäkkeet. Haluaako hän olla nainen vai mies vai naiselta näyttävä mies? [/quote] Botoxia ei laiteta huuliin. [/quote] haha no voi jeesus. En ole kovin perillä mitä sinne huuliin laitetaan kun ei ole kokemusta, ymmärsit kuitenkin pointin :D pikaisen googletuksen avulla korjaan siis hyaluronihappoa :D
[/quote]
En kyllä ihmettelisi jos joku näistä kilpailijoista laittaisi sitä botoxia huuliinsa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:01"]Tommi on ainut hyvännäköinen! Tässä on ihan sama juttu kuin Temptation Islandilla, eihän sinnekään löytynyt koko Suomesta kuin yksi sarjaan sopivan näköinen pariskunta....
Suomi on vaan NIIN pieni maa, ettei löydy riittävästi ihmisiä, jotka olisivat SEKÄ hyvinnäköisiä, että niin tyhjäpäitä, että lähtisivät tällaiseen ohjelmaan.
Italiassa Silvio Berlusconin prostituoitu/seuralaispalvelu -tyttöystävätkin olivat niin hyvännäköisiä, että olisivat voittaneet Miss Suomi-kisan heittämällä.... Onnea vaan samantasoisen seuralaispalvelu-tytsin etsimiseen Suomessa....
[/quote]
https://2kfresh.files.wordpress.com/2014/07/karima1.jpg
No niin no.. :D ei sitä tarvi alkaa heti suorittamaan suomalaisten lempitouhua eli toisten suomalaisten/Suomen haukkumista ja ulkomaalaisten palvomista. On sulla aika alhaiset rajat " niiiin hyvännäköiselle " :D Miss Suomi se siinä.
[/quote]
En ole noin rumaa misua Berlusconilla nähnytkään. Telkkarin dokkarissa näkyi vain upeita
V***u mitä tyhjäpäitä. Hirveät kriteerit kumppanille, vaikka tuskin kukaan järkevä ihminen tuollaisia huolisi. Jänniä nuo tyypit, jotka luulevat ihan mahdottomia itsestään ja kuvittelevat saavansa kenet tahansa, sitten ihmettelevät kun kumppaniehdokkaat eivät jaksakaan kohdella hyvin eivätkä olekaan unelmien prinssejä/prinsessoja. Kuka tuollaisille jaksaa olla hyvä kumppani.. .D
Voi myötähäpeä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:51"]
Onko nykyään joku muoti-ilmiö olla helvetin tyhmä? Sinkkulaivan tähdet, Tuulitunneli, BB-pelleily ja mitä näitä nyt on. Kuvitellaan, että ollaan jotain isojakin julkkiksia ja niin houkuttelevia että. Sitten nauretaan, kun yleissivistys on jollain ekaluokkaisen tasolla. Tai oikeastaan normi ekaluokkalainen on fiksumpi kuin yksikään tuulitunnelin panelisteista. Pelottavaa tuollainen touhu.
[/quote]
Tyhmiä ihmisiä on ollut aina. Ennen ne ei vaan näkyneet niin paljon kun ei ollut tosi-tv:tä, nettiä eikä somea. Lisäksi tyhmyys ei ole samanlaista arkielämässä kohdattuna kuin tv:n viihdeohjelmassa. Se 70v Liisa-mummo siellä jossain Keski-Suomessa on voinut olla koko ikänsä yhtä tyhmä kuin tuulitunnelin tähtöset, mutta koska hän on ollut pienipalkkaisessa työssä vähällä koulutuksella, ja sen jälkeen pienellä eläkkeellä, kaikki pitävät häntä vain tavallisena mummona.
[/quote]
Jos Liisa-mummo kehuisi työpaikallaan (olematonta) fiksuuttaan/kauneuttaan/erinomaisuuttaan, niin voisi verrata.
Nykyään oikeasti tuntuu siltä, että oma maine on niin halpa, että se ollaan valmiita polkemaan ihan itse maan rakoon, jos vastineeksi saa pienen hetken kameran edessä. Mitä suuremmalle yleisölle pääsee mokiaan esittelemään, sen parempi. Ja ihmettelevät ovat kateellisia hiekkapilluja, jotka eivät ymmärrä "show-bisnestä". Oikeasti.. No, viihdettä kansalle. Mikäs siinä sitten. Itsehän laskun maksavat. Jos tuosta saisi edes rahaa, mutta ei.
[/quote]
Näin.
Mutta sääliksihän noita käy.
http://www.upload.ee/image/2777833/jonnai.png
On se vaan hottismimmi tuo Jonna! Äijät jonoon!
Onko näiden ig tilit jo tiedossa?
Miksi kukaan haluaa tehdä itsestään näin pellen televisiossa? Paljonkohan noille on oikeen maksettu
Wt-tutkani sekosi tästä uutisesta.