Salarakas rupesi ärsyttämään ja aion
sen suhteen hiivuttaa hiljaa pois. Mies on niin salainen että feikkiä on jopa nimi. Mitään ei kerro, eikä sen tunteet voi millään tasolla olla oikeita mua kohtaan. Mä olen vain pelkkä pee vaikka muuta väittää. mulle ei riitä se, mä haluan enemmän ja aitoJa tunteita, ihastumista, perhosia vatsaan. Niin että tiesän sen toisenkin haluavan minua ja vain MINUA. Se milloin tuo tapahtuu on arvoitus...ja sitä ennen pitäisi lopettaa suhde "avomieheen", joka ollut kämppäkaveri viimeiset viisi vuotta.
Teille kaikille "i told you so" tyypeille peukut!!
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:48"]Ukko pellolle. Ja sinun pitäisi miettiä omaa moraaliasi.
[/quote]
Sitäpä juuri. Ap
Lue Lena Anderssonin "Ilman henkilökohtaista vastuusta". Siinä on kirja, jonka jokaisen salarakkaan, rakastajattaren/rakastajan ja petetyn vaimon/miehen tulisi lukea!! Itsekin olen ollut suhteessa naimissa olevaan mieheen, ja kirja kolahti ja kovaa. Luettuani kirjan sain voimia jättää miehen lopullisesti taakseni.
Ap, ansaitset sata kertaa parempaa!!! Useimmat miehet ovat liian laiskoja ja selkärangattomia pelkureita jättääkseen vanhan elämän uuden naisen takia, vaikka se uusi elämä olisikin oikeasti paljon parempi.
Viime kerralla tapahtui jotain jota en edes tänne kehtaa kirjpittaa. Mutta se oli mulle silmät avaava kokemus. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:52"]Lue Lena Anderssonin "Ilman henkilökohtaista vastuusta". Siinä on kirja, jonka jokaisen salarakkaan, rakastajattaren/rakastajan ja petetyn vaimon/miehen tulisi lukea!! Itsekin olen ollut suhteessa naimissa olevaan mieheen, ja kirja kolahti ja kovaa. Luettuani kirjan sain voimia jättää miehen lopullisesti taakseni.
Ap, ansaitset sata kertaa parempaa!!! Useimmat miehet ovat liian laiskoja ja selkärangattomia pelkureita jättääkseen vanhan elämän uuden naisen takia, vaikka se uusi elämä olisikin oikeasti paljon parempi.
[/quote]
Kiitos vinkistä!
Varaudu siihen, että irti pyristely voi olla työn ja tuskan takana, varsinkin jos olet onnistunut kehittämään jotain oikeita tunteita salarakastasi kohtaan. Mutta aina, kun tekis mieli ottaa se takaisin, soittaa tai laittaa viestiä, yritä palauttaa mieleen ne kaikki paskat temput ja huonon olon, mitä se sai sussa aikaan ja muistele vain niitä, blokkaa kaikki "hyvä" miestä pois kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:03"]Varaudu siihen, että irti pyristely voi olla työn ja tuskan takana, varsinkin jos olet onnistunut kehittämään jotain oikeita tunteita salarakastasi kohtaan. Mutta aina, kun tekis mieli ottaa se takaisin, soittaa tai laittaa viestiä, yritä palauttaa mieleen ne kaikki paskat temput ja huonon olon, mitä se sai sussa aikaan ja muistele vain niitä, blokkaa kaikki "hyvä" miestä pois kokonaan.
[/quote]
Näin teen. Viime vuosi ollut aika raskas henkisesti.ap
Minkä takia edes aloitat tuntemattoman ja tuntemattomana pysyvän miehen kanssa mitään? Täysin käsittämätöntä! Piti sua vaan pil...a kun ei suostu mitään itsestään kertomaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:21"]
Minkä takia edes aloitat tuntemattoman ja tuntemattomana pysyvän miehen kanssa mitään? Täysin käsittämätöntä! Piti sua vaan pil...a kun ei suostu mitään itsestään kertomaan.
[/quote]
Ihan turha nyt tulla ihmettelemään ja jeesustelemaan, tilanteen ja elämä nyt vaan ei ole aina niin mustavalkoisia, give it a rest!
Vain samassa tilanteessa ollut voi ymmärtää ap:n tuskan, joten muitten on turha tulla tänne omaa sädekehäänsä kiillottamaan. Salarakkaaseenkin voi ihastua ja jopa rakastua, vaikka alusta asti peli olisi ollut selvä.
Tsempit ap:lle, tiedän mitä tuskien taivalta käyt nyt läpi. Jännä, miten yhtäkkiä vaan ne vaaleanpunaiset lasit tippuu silmiltä ja näkee sen tilanteen ihan selvästi, kristallinkirkkaasti...
Luuletko olevasi ainoa hänelle? Varmasti on muutama muukin eikä haittaa, jos yksi lopettaa. Kotona varaan neljä lasta ja vaimo.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:28"]Luuletko olevasi ainoa hänelle? Varmasti on muutama muukin eikä haittaa, jos yksi lopettaa. Kotona varaan neljä lasta ja vaimo.
[/quote]
Vaimo ja kaksi teinipoikaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:03"]Varaudu siihen, että irti pyristely voi olla työn ja tuskan takana, varsinkin jos olet onnistunut kehittämään jotain oikeita tunteita salarakastasi kohtaan. Mutta aina, kun tekis mieli ottaa se takaisin, soittaa tai laittaa viestiä, yritä palauttaa mieleen ne kaikki paskat temput ja huonon olon, mitä se sai sussa aikaan ja muistele vain niitä, blokkaa kaikki "hyvä" miestä pois kokonaan.
[/quote]
Yllättävän helppoa! Ap
jotenkin ap ei herätä tuskineen mussa yhtään sääliä
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:44"]jotenkin ap ei herätä tuskineen mussa yhtään sääliä
[/quote]
Ei mulla tuskia ole - helpottunut enimmäkseen. Ap
Ukko pellolle. Ja sinun pitäisi miettiä omaa moraaliasi.