Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kylässä syömäsi tarjottava sai oksennuksen nousemaan kurkkuusi?

Vierailija
29.07.2015 |

Mikä tarjottava näytti päälle päin paremmalta, mitä se oikeasti oli?

Kommentit (316)

Vierailija
121/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa ollessani vaihto-oppilaana perheen äiti teki minulle joka päivä evääksi sämpylän. Leipä olisi muuten ehkä ollut ihan hyvää, mutta väliin oli tungettu jotain niin järkyttävän kitkerää valkoista töhnää! Vaikea kuvailla sitä makua, mutta ihan järkyttävää.

Vierailija
122/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:26"]

Marianne-rahkakakku. Rahka on musta hirveintä maailmassa, kakussa ainoastaan mieletön määrä maustamatonta rahkaa ja marianne-rouhetta vähän päällä. Oli aivan hirveää sitä nieleskellä valtavina paloina, meni varmaan viisi kuppia teetä sitä niellessä.

[/quote]

duunikaveri luulee osaavansa leipoa ja teki tätä töihin.

oli siinä muiden työkavereiden kanssa katseita kun ekoja lusikoita suuhumme pistettiin. Kyllä meni meilläkin kahvia! Ja kakku oli kauheinta mitä olin maistanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin n.13-vuotias minulle tuli joku tuntematon(sukulainen?) tuli tuputtamaan kaikenmaailman liharuokia mutta kun olin kasvissyöjä. Kerroin että en syö lihaa jne mutta laittoi minulle todella paljon ruokaa.
En syönyt.

Vierailija
124/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:30"]Miten te ette tykkää vuohenjuustosta? :o voisin syödä koko paketin kerralla.
[/quote]

Maistuu siltä, miltä vuohi haisee. Eli vuohenkarvalle, eli pahalle.

Vierailija
125/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

wasabin makuinen dippi.

Vierailija
126/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
127/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:32"]

Minulle tarjottiin (lue; väkisin tuputettiin) herkkusieni-koskenlaskija-pekoni ja herkkusieni-aurajuusto-pekoni rullia, siis niitä, missä sienen sisälle tungetaan juusto ja ympärille pyöräytetään pekoni. Meinasi oksennus tulla heti kun puraisin ensimmäisen kerran. Vedet silmissä söin loppuun asti, kun en kehdannut poiskaan sylkäistä. :X

[/quote]

Mulla on aivan sama kokemus! Olin kavereilla grillaamassa ja kukaan ei kertonut mitä siellä sisällä on. Yritin vedet silmissä nieleskellä sitä vaikka maku oli jotain aivan kauheaa. En saanut sitä millään alas ja ennen kuin tajusin mitä tapahtui, oksensin sen kaverin pihalle. Onneksi kaverit eivät loukkaantuneet, ja olivat enemmänkin noloina kun niille selvisi, että vihaan vain kahta ruokaa: sieniä ja homejuustoja.

Vierailija
128/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:36"]Kun olin n.13-vuotias minulle tuli joku tuntematon(sukulainen?) tuli tuputtamaan kaikenmaailman liharuokia mutta kun olin kasvissyöjä. Kerroin että en syö lihaa jne mutta laittoi minulle todella paljon ruokaa.
En syönyt.
[/quote] siis juhlissa.

Vierailija
129/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppi teki pitoherkkua, kun isäni tuli ensi kerran heille kylään. Tarjolla oli talista lampaannniskarullaa ilman mitään mausteita. Jumaliste, että siinä oli koko pöydällä tekemistä, ei vaan pelkästään minulla. Anoppi oli talouskoulun käynyt, ja siksi täydellinen kokki :D

Vierailija
130/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä tapahtumassa, jossa koko pitkänä päivänä tarjottiin lounaaksi vain wrappejä ja vasta myöhään illalla kunnon ateria.

En ole yhtään nirso, mutta wrapit maistuivat happamille, ehkä vähän biojätteelle, enkä edelleenkään tiedä, millä ne oli täytetty. Hirveästä nälästä huolimatta en saanut niitä alas ja loppupäivän heikotti. :(

Vierailija
131/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:36"]Kun olin n.13-vuotias minulle tuli joku tuntematon(sukulainen?) tuli tuputtamaan kaikenmaailman liharuokia mutta kun olin kasvissyöjä. Kerroin että en syö lihaa jne mutta laittoi minulle todella paljon ruokaa.
En syönyt.
[/quote] Miksi alapeukut?

Vierailija
132/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:02"]

Yksissä häissä oli Janssoninkiusausta. 

[/quote]

Kuka tarjoaa häissään janssoninkiusausta? hyi stna

t

[/quote]

No serkkulikka yritti olla muodinmukainen kun silloin oli perinneruoka in.

Vierailija
133/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:19"]

1) Lapsuudessa mummon tarjoamat leivät. Vaalea leipä jossa ensin puolen sentin kerros voita ja sen päällä miltei sentin paksuinen siivu teemakkaraa (vai mitä lie se oli, siinä oli sellasia isoja valjkisia läskitäpliä)

2) Kerran ystävä tarjos jotain piirakkaa, siinä oli purjoa yms ja minä kun pidän juureksista vain raakoina.

3) Italiassa poikaystäväni äidin tekemä keitto. Vaaleassa liemessä kellui jotakin jota luuli ensin makaroneiksi. Olikin sisälmyskeittoa ja ne "makaronit" oli jotain suolenpätkiä. En pystynyt syömään vaan menin oksentamaan...nolotti!!! (se kun on siellä hieno perinneruoka).

[/quote]

Muistan itsekin kauhulla tuon Teemakkaran, siitä oli myös muoto sipuliteemakkara (voi olla vieläkin, en tiedä)...se oli , jos mahdollista, vieläkin hirveämpää!

[/quote]

Se sipuliteemakkara oli kauheaa!

Vierailija
134/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:30"]

En siis voi tällemitään mut.. Vesimelooni.

Se on jotain niin järkyttävää ja haisee pahalle! 

Ex anoppi teki salaatin ja olin viimeinen pöydässä kuka sitä jäi syömään. Hyi hyi hyi! 

[/quote]

komppaan. En minäkään ole ikinä voinut ymmärtää vesimelonia. Menee samaan kun mämmi. Oksennus!

Vierailija
135/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:30"]Miten te ette tykkää vuohenjuustosta? :o voisin syödä koko paketin kerralla. [/quote] Maistuu siltä, miltä vuohi haisee. Eli vuohenkarvalle, eli pahalle.

[/quote]Jep. Lapsuuden naapurissa oli vuohia. Ällöttäviä, haisevia, joka paikkaan paskovia eläimiä. Vuohenjuusto haisee samalta kuin vuohitalli ja vuohen ulosteet.

Vierailija
136/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tarjosi pinaattisämpylöitä koska rakastan pinaattia ja hän on kasvissyöjä. Maistuivat sisäkumilta joka on pyörähtänyt yrjölammikon yli. Edes tarjottu oliiviöljy ei auttanut makua, ja koska kehuin niin annettiin aina vain lisää. Päättymätön ateria.

Miksi muuten lapsena tarhassa juotiin metallimukeista? Ja ala-asteellakin vielä. Mehu maistui aina jollekin saderännille.

Vierailija
137/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhujen kauhu on minulle vaaleapaahtoinen närästyskahvi, jota aina tuputetaan. Maidollakaan ei saa sitä hirveää happoa laimennettua.

Vierailija
138/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää uskalla ottaa isoja paloja mistään hyvän näköisistä kakuista. Erityisesti eräs tuttuni, joka luulee osaavansa todella hyvin leipoa, on useasti tarjonnut jotain, mikä vain näyttää hyvältä. En ymmärrä miten tuollainen, jolta ihan "tilataan" leipomuksia, voi saada taivaallisen juustokakunkin pilalle. Voileipäkakkukin hänen tekemänään oli iso pettymys. Itse teen molemmat edellä mainitut paremman makuisena, enkä pidä itseäni kovin hyvänä leipurina. Ja sitten se kehujen odottelu, voi ääh, aina pitää kehua sitten vielä.

Vierailija
139/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakka joka näytti päällisin puolin ok, mutta ensi puraisulla totesin sen olevan pelkkä kasvispiirakka, ei siis minkäänlaista lihaa, tai edes sieniä, pelkkiä rehuja... Ei uponnut.

Vierailija
140/316 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä