Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulun helluntaisrk. kysymyksiä?

Vierailija
29.07.2015 |

Ajattelin aikani kuluksi tehdä tälläisen :) Uskon Jumalaan ja siihen että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, kuulun helluntaiseurakuntaan. Onko kysymyksiä ?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niitä kiihkoilijahelluja vai normijauhoinen?

Vierailija
2/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen usko vain pelastaa. Mitä mieltä olet siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon normijauheinen.. hahahh ! T ap

Vierailija
4/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ollut uskossa?

Vierailija
5/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2 vuotta uskossa :) t ap

Vierailija
6/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sukulaistyttö ryhty helluntalaiseks eikä voi enää olla vanhempiensa kanssa tekemisissä koska nää ei ole naimisissa.

Vierailija
7/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Ööö? Silkkaa hulluutta, ihminen voi olla tekemisissä kenen kanssa haluaa vaikka on uskossa, oli naimissa tai ei t ap

Vierailija
8/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]7. Ööö? Silkkaa hulluutta, ihminen voi olla tekemisissä kenen kanssa haluaa vaikka on uskossa, oli naimissa tai ei t ap
[/quote]niin minäkin kuvittelin. Mutta uskontojen uhrien sivut on samanlaisia kertomuksia pullollaan. Mutta tunnen kyllä ihan järkeviäkin helluntaisrk:n jäseniä, tuo on joku ääriryhmä

Vierailija
9/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuiletteko kokouksissa?

Vierailija
10/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vauvana kasstettu ja se riittää minulle. Olen luterilaisen kirkon jäsen enkä juurikaan osallistu seurakunnan toimintaan. Elämäntavoiltani olen melko "maallinen" kaikessa yksinkertaisuudessaan ja rehellisyydessään. Juon, polttelen silloin tällöin, elän "puoliksi" avolittossa (etäsuhde, mies on melkein puolet ajasta luonani), olen lasteni isästä eronnut. suunnittelemme avioliittoa, menemme vihille maistraatissa eikä ole mitään tarvetta kirkolliselle siunaukselle. Mies on ateisti ja minä ajattelen, ettei siunaus ole kiinni siitä vihkiikö/siunaako pappi liittomme. Koen helvetillisen avioliiton jälkeen, että tuo kiltti, rehellinen, kunniallinen ja kunnioittava ateistimies on siunaus. Uskova exäni taas... no, jätetään sanomatta mitä hän oli.

Niin että minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen Kristuukseen syntieni sovittajana. Mulla ei ole minkään sorttisia armolahjoja. Elämäni tälläisenä on minulle hyvää ja siunattua. Mutta riittäisinkö sinulle ja porukoillesi?

Vierailija
11/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla normaalia seksielämää

Vierailija
12/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä perisynnistä? Riittääkö lapsena saatu kaste (olettaen, että henkilö on ottanut Jeesuksen vastaan) vai tarviiko saada nk. Uskovankaste?

Vierailija
13/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Anteeksi, en ymmärtänyt kysymystäsi '' riittäisitkö minulle ja porukoillesi"" ? T ap

Vierailija
14/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä, olen sinkku. En usko lapsikasteeseen t ap

Vierailija
15/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helluntaipiireissä vieläkin ajankohtainen tämä "helluntaikirkko"-keskustelu? Kun silloin osa helluntailaisista halusi järjestyä kirkoksi ja osa ei?

Miksi minulla on kuva että kaikki helluntailaiset nuoret aikuiset ovat kauniita ja normaalipainon alarajoilla? Sopivasti trendikkäitä, muttei liikaa? Onko se joku sääntö että spagettitopin alla pitää olla tpaita ettei näy ihoa?

Vierailija
16/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet perisynnistä?

Vierailija
17/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. Ei taida olla ajankohtainen, ainakaan omasta mielestäni. Kyllä meitä hellareita on ylipainoisia että alipainoisia, ulkonäöllä ei väliä . T ap

Vierailija
18/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:36"]

En harrasta seksiä, olen sinkku. En usko lapsikasteeseen t ap

[/quote]

Aviolliitossako vasta seuraavan kerran?

Vierailija
19/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tuo "riittääkö" kyselijä, meinasi sitä että, onkohan teidän mielestänne oikea uskova? Ja riittääkö se mielestäsi pelastukseen jne

Vierailija
20/74 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan käyttänyt päihteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme