Mitä hyvää ostan kaupasta yksinäiseen iltaan?
Kommentit (32)
Joo, tuo dildo ja flesari olis kova juttu. Leikit niillä koko illan että dildolla ajat sitä flesaria.
Itse ostan yleensä karjalanpiirakoita, nakkeja, hodareita, sämpylöitä, juustoa ja levyn suklaata...
Homejuustoa, minitomaatteja, kauranäkkäriä, majoneesia, metukkaa, kurkkua.
Kuohukermaa ja mansikoita :)
Avokado ja riisikakkuja, makeaksi väh. 80% suklaata ja manteleita, mansikoita (voi vaikka sulattaa suklaata manteleiden ja mansikoiden päälle, nam.).
Fazerin sinistä, Maraboun minttukrokanttisuklaata, Pepsiä, popcornia, Eldoradon juustosnaksuja, kermaista vaniljajääteloä ja suomalaisia mansikoita sekä melonin. Sitten vaan leffa pyörimään esim. Monte Criston Kreivi tai Ota kiinni jos saat.
Tuoreita mansikoita, paljon! Pistaaseja ja erilaisia pähkinöitä, fetajuustolla täytettyjä kirsikkatomaatteja, viiniä.
Itse ostin snickersin ja nyt itken sohvalla kun söin sen.
Onko nää imiset tosissaan noiden määrien kanssa?! Yhdelle ihmiselle yhdeksi illaksi.. Itse ostaisin pinen sipsipussin, pienen limpapullon ja karkkipussin ja tuo on minusta jo ihan kamala määrä herkkuja!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:54"]
Onko nää imiset tosissaan noiden määrien kanssa?! Yhdelle ihmiselle yhdeksi illaksi.. Itse ostaisin pinen sipsipussin, pienen limpapullon ja karkkipussin ja tuo on minusta jo ihan kamala määrä herkkuja!
[/quote]
samaa mieltä. Oletteko ylipainoisia?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:54"]
[/quote]
[/quote]
Tai sitten näillä ihmisillä toimii se terve sisäinen tunne siitä koska on syöty tarpeeksi ja on aika lopettaa. Niitä herkkuja kun ei ole pakko syödä yhdessä illassa :)
Joo oon 40-v. ja paino 47-49 kg. Voin syödä mitä vaan, mutta käytännössä ei tee mieli syödä liikaa makeita (suolaista kylläkin). Tuo pitkä herkkulistani pitää sisällään sen, että niitä syödään monta iltaa. :)
Omaan herkutteluuni kuului tänään kotona tehtyä pitsaa ja omena sekä Skyr.
Jos mä voisin nyt valita mitä vain, ottaisin Pätkiksiä, sipsejä ja jotain ihania hedelmäkarkkeja.... Mutta en voi kun oon läski ja laihiksella :( Mun Pätkikset on jo syöty tän elämän osalta laardiksi vyötärölle... Mutta joo, olen kade :)
Mun listallani olisi pieni pussi hyviä valkosipuli-perunalastuja ja kurkkua & porkkanaa, kermaviilidippi niiden kanssa. Vähän kuivahkoa kohuvaa juomaksi (max 3-4 dl). Makeaksi herkuksi iso annos vaniljakermajäätelöä tai vaihtoehtoisesti tiettyjä irtokarkkeja. Nam...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:54"]
[/quote]
[/quote]en, painan 50kg mut syön vitusti koska poltan.
Nenäliinoja, vaseliinia, dildo, fleshlight, vihreitä kuulia, anustappi, strap-on, syötävät alushousut, nahkavyö, lihasrelaksantteja, suolapähkinöitä, suklaata, irtokarkkeja, limpparia.