Mitä hyvää ostan kaupasta yksinäiseen iltaan?
Kommentit (32)
Amamskia parrikin putkkia ja kuutipåjaki korri kalijjaa
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:53"]
Itse ostin snickersin ja nyt itken sohvalla kun söin sen.
[/quote]
Älä sure. Itkeminen polttaa kaloreita.
Mä ostin itselleni mansikoita, cantaloupemelonia ja tuoretta patonkia soijatuorejuuston kans.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:54"]
Onko nää imiset tosissaan noiden määrien kanssa?! Yhdelle ihmiselle yhdeksi illaksi.. Itse ostaisin pinen sipsipussin, pienen limpapullon ja karkkipussin ja tuo on minusta jo ihan kamala määrä herkkuja!
[/quote]
samaa mieltä. Oletteko ylipainoisia?
[/quote]
Mä olen ainakin lähes alipainoinen. Tuntuu että on vaikea motivoida itseään syömään terveellisemmin kun pysyn hoikkana ja terveenä jatkuvasta mässäilystä huolimatta. Vanhempana voi toki olla eri tilanne (olen 25v).
Itse ostaisin pakastepizzan ja suklaalevyn äkkihelpotukseen ja totaaliseen possuiluun, sipsiä, dippiä ja kolaa jos ruoka on syöty(sipsien jälkeen ei maistu makea. .) tai hemmotteluhetkeen piccolokuoharin, brietä, hilloa, keksejä, leivoksia ja tuoretta ananasta. Mmm :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:53"]
Itse ostin snickersin ja nyt itken sohvalla kun söin sen.
[/quote]
Älä sure. Itkeminen polttaa kaloreita.
[/quote]
:D Hahah. Ota koko kroppa käyttöön kun itket. Varsinkin keskivartalon lihakset saa hyvää treeniä kun puserrat useamman minuutin kunnon kyyneleet.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:54"] Onko nää imiset tosissaan noiden määrien kanssa?! Yhdelle ihmiselle yhdeksi illaksi.. Itse ostaisin pinen sipsipussin, pienen limpapullon ja karkkipussin ja tuo on minusta jo ihan kamala määrä herkkuja! [/quote] samaa mieltä. Oletteko ylipainoisia? [/quote] Mä olen ainakin lähes alipainoinen. Tuntuu että on vaikea motivoida itseään syömään terveellisemmin kun pysyn hoikkana ja terveenä jatkuvasta mässäilystä huolimatta. Vanhempana voi toki olla eri tilanne (olen 25v).
[/quote]
No sittenhän tuo on terveellistä syömistä sinulle. Miksi totuttaisit itsesi pärjäämään mahdollisimman vähällä nyt? Syö vapaasti, ja vahdi painoa toisella silmällä. Kun se iän myötä alkaa nousta, vähennä vasta sitten, ja ihan vähän.
2 pulloa minttuviinaa, Geisha suklaatia ja turkinpippuri pussin, pikku nälkään joku pakaate pitsa ja purkki piimää.
Creme bonjour katkaraputuorejuustoa
Avokadoja
Croissantteja
Miniluumutomaatteja
Da Capoja
Kalkkunaleikettä
Täytettyjä croisantteja siis. Tomaatit, kalkkuna ja tuorejuusto siihen, avokado suolan ja pippurin kanssa ja da capo päälle 💗
Suolapähkinöitä ja ben&jerrys chocolate fudge brownies ( joo varmasti en osannut kirjoittaa oikein)