Tehokas deodorantti hakusessa. Suosittele
tehokasta ja hyvää deodoranttia. Johtuneeko iästä (45v)mutta nykyisin Rexonat ja Dovet eivät enää toimi. Vaikka kuinka aamusin pesen kainalot ja laitan deodorantin puhteelle, kuivalle iholle, on kainalot hetken päästä aivan hikiset. Olen myös kiinnittänyt huomiota vaaatteiden materiaaleihin. Ei sekään auta.
Kommentit (18)
Mullakaan niveat ei enää oon vaan 34.. pure hikeen.. kerran cittarin hintaralleista ostin lumenen normisti maksaa n.5 ekeä dödön ja yllättävän hyvin toimii... nyt kesällä oli järjestetty lumenen ystävän myynti niin sieltä löysin 4 putiloa 10 hintaan onneks
Voi jeesus, piti klikata tuota "Tiesitkö, että vain 11% mt-eläkeläisistä on saanut..." ja klikkasinkin tätä :DD Ekan lauseen luettuani mietin että mitä helvettiä.
Haetko siis hien HAJUA vähentävää deodoranttia vai hien MUODOSTUMISTA vähentävää antiperspiranttia. Jos ongelma on hien liiallinen määrä, suosittelen lämpimästi apteekista Stop 24 Roll-On -antiperspiranttia. Se laitetaan ILLALLA puhtaalle iholle. Suurin osa antiperspiranteista suositellaan yleensäkin laitettavaksi illalla. Kun hikirauhaset ovat yön ajan lepotilassa, antiperspirantti pääsee muodostamaan "tulpan" rauhasen päälle. Aamulla laitettuna antiperspirantti huuhtoutuu pois hien mukana liian nopeasti.
Mulla toimii hyvin Lidlin vaaleanpunakorkkinen dödö. Hinta-laatusuhde aivan loistava!!!!!
Mitä deodorantteja olet käyttänyt rexonalta ja dovelta?
Hieman omia kokemuksiani halvemmista marketti deodoranteista:
Dovelta sellainen on aika hyvä deodorantti kuin dove extra fresh.
Suurinosa Rexonan deodoranteista ovat aika tehottomia. Tehokkaimpia deodorantteja Rexonalta ovat sport defence, f1 lotus team, dry quantum.
Nivean deodorantit ovat tehokkaampia kuin Rexonan deodorantit. Nivealta hyviä ovat stress protect, cool kick, dy impact.
Adidakselta pro level, sport energy cool&dry.
Garnierilta mineral extreme.
jos et halua käyttää kalliimpia deodorantteja, niin toinen vaihtoehto on lisätä deodorantin määrää kainaloissa ja levittää deodoranttia esimerkiksi myös kainaloiden ja olkapäiden välille. Tosin silloin saatat laittaa helposti liikaa deodoranttia.
Tehottomimpia deodorantteja ovat yleensä tuoksuttomat, sensitive/herkkä ihoisille tarkoitetut, invisible/näkymättömät deodorantit mitkä eivät jätä vaatteisiin valkoisia tai tummia tahrajälkiä. Jos olet mahdollisesti omasta tahdostasi oleva sinkkumies etkä juuri välitä seksistä tai naisista niin deodoranttien tuoksuilla ei ole paljoa väliä. Mutta jos olet parisuhteessa tai perheellinen mies tai seurustelet naisten kanssa niin on syytä ottaa huomioon että monet naiset inhoavat useita miesten deodoranttien voimakkaita tuoksuja, joten naisten kiinnostus sinun seurassasi olemiseen saattaa laskea reippaasti naisesta riippuen. Itse olen omasta tahdostani lapseton sinkkumies, joka elää omasta tahdostaan myös täysin seksitöntä elämää. Käytän vain sellaisia deodorantteja mistä itse tykkään, käyttämäni deodorantit ovat usein aika voimakkaan tuoksuisia ja karkottavat hyvin monet naiset pois lähettyviltäni. :D
Miehille voin suositella Bossia, mikään muu ei ole yhtä hyvä, ei sisällä myöskään alumiinia. T. mies.
Itselläni hienhajun pitää loitolla rexona, jossa on vihreä purkki. Inhoan sitä, koska se tekee tahmean kalvon iholle. Kun on ihan extreme-treeni, se kuoriutuu murusina iholta pois.
Itse nykyään haisen mielummin hieltä, kun laminoin kainaloni.
Muuta en ole yli 10 vuoteen käyttänyt kuin mm. Kristall Deo -tuotenimellä myytävää vuorikristallia. Hajuton, väritön, tahmaton ja tehokas, eikä maksa kuin alle 15 euroa todella kauan kestävä stick.
Apteekista Vichyn 48h. Tai se on antiperspirantti. Toimii ainakin mulla paremmin kuin Absolut Torr tai Triple Dry.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:33"]Adidas yllättävän hyvä
[/quote]Mulla vaaleanpunainen adidas ainoa mikä sopii ja pitää hienhajun pois.Violetti adidas aiheutti kutinaa
Ei deodorantit pidäkään. Pitää olla antiperspirantti. Käytän Herbinan ja ne on kivoja, kun eivät tahmaa.
Tässä tää on. Nostan sen sulle. Ei oo poistettu :)
Vichy-rollon ja itse tykkään vihreäkorkkisesta tuoksuineen. Saa apteekeista, ja pitää hien hajun loitolla todella pitkään. Suomessa vaan hinnakas, mutta ulkomailta saa huomattavasti halvemmalla hinnalla. Hinta on nimittäin normisti noin 13 € -15 €. Joskus on ollut kaksi rollaria pakkauksessa ja hinta noin 20 €/pakkaus.
Rexona maximum protection -sarja. Erityisesti stress control!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:12"]
Tässä tää on. Nostan sen sulle. Ei oo poistettu :)
[/quote]
Lisäyksenä puolestasi vaikka ohi aiheen meneeki. Haluamasi aiheen tai viestin voi etsiä joko käyttämällä vauva palstan omaa hakua tai googlen hakua. Toinen tapa löytää mahdollisimman nopeasti haluamasi aihe tai viesti on käyttää tietokoneen nettiselaimen omaa hakua, mikä aukeaa yleensä näppäin yhdistelmällä Ctrl F
Ctrl+ F näppäinyhdistelmän tuoman hakurobotin käyttöä varten löytyy hyvät ohjeet tästä videosta. Käyttämällä tätä hakurobottia ei tarvitse enää tuhlata aikaa useita minuutteja aiheen tai viestin etsimiseen per sivu.
Ei av mammat käytä deodoranttia, ne vaan haukkuu Jenni Vartiaista.
Apteekista saa jotain Aco merkkistä. En muista tarkemmin mut sitä joku mulle suositteli, kuva valitin samaa. En kuitenkaan käynyt ostamassa.