Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puetko rintaliivit samalla tavalla kuin äitisi?

Vierailija
29.07.2015 |

Mietin, onko oma tapani pukea rintaliivit opittu omalta äidiltäni, joka siis todellakin pukee liivinsä samalla tavalla kuin minä. (Etupuolella kiinni ja pyöräytetään sitten ympäri.)

Eli puetko rintaliivit samalla tavalla kuin äitisi?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se että meinaa mennä "väärään hakaseen" selän takana. Lisäksi mulla on yliliikkuvat nivelet ja siksi ranteisiin ja olkapäähän sattuu takana kiinnitettäessä vaikka olen vasta kolmekymppinen. Ja tosiaan vyötärö aika paljonkin kapeampi kuin rinnanaluskohta.

Vierailija
42/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellutkaan että liivit voi kiepsauttaa --- ei varmaan voi hankalammin pukea paitsi jos ei avaa hakasia ollenkaan ;). Eli takana hakaset kiinni ja kerralla valmista! Koko ei vaikuta. T. 75G

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:01"]

Jos on hiemankaan enemmän povea, kiepsauttaminen on ainoa oikea tapa. Muuten joutuu olemaan erittäin hankalassa asennossa, jotta asettuvat kuppeihin.

[/quote]

Rinnat asetellaan kuppeihin käsin etunoja-asennossa. Hakasten kiinnitystapa ei pitäisi rintojen kuppiinasetteluun vaikuttaa. 

Vierailija
45/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pue samalla tavalla. Äitini pyöräyttää liivit. Turhaan venyttää liivejä. Tissit kuppeihin ja hakaset kiinni takaa ja loppuasettelu.

Vierailija
46/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka äitini pukee rintaliivit. :D

Vierailija
47/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen, ja samalla tavalla kuin ap. Helpoin tapa. Sitten kääntämisen jälkeen voi hölskäyttää tissit paikoilleen.

Vierailija
48/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..mulla ei ole mitään tietoa, miten äitini pukee rintaliivit päälleen. Toki olen varmaan lapsena tämän tapahtuman joskus nähnyt, mutta ei mitään muistikuvaa. Eli en tiedä.

Vierailija
49/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt ap:n pukemistapaa... Hankalin mahdollinen.

Vierailija
50/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, venyttää? Oma vyötäröni on ainakin kapeampi kuin rintakehäni.

Vierailija
51/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:11"]

En todellakaan pue samalla tavalla. Äitini pyöräyttää liivit. Turhaan venyttää liivejä. Tissit kuppeihin ja hakaset kiinni takaa ja loppuasettelu.

[/quote]

Sama täällä. Äiti on kiepsauttaja ja minä en.

Vierailija
52/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puen samalla tavalla kuin äitini ja juuri niinkuin sinäkin ap ja lopuksi vielä asettelen tissit sinne kuppeihin mukavasti. Mulla ei ole tällä tyylillä kyllä mitenkään kummemmin liivit löystyneet ja en millään meinaa saada hakasia selän takaa kiinni, kun pari kertaa oon yrittänyt.

Vierailija
53/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän kätenne taivu selkäpuolelle, että saisitte hakaset kiinni? Ootteko niin jäykkiä?

Vierailija
54/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:13"]2, venyttää? Oma vyötäröni on ainakin kapeampi kuin rintakehäni.
[/quote]

Komppaan! Mutta jos on siinä kohtaa se kuuluisa vararengas, kyllähän se venyttää.

Vierailija
55/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään hajua miten äitini pukee rintaliivit. Itse puen niin että suljen etupuolelta ja kiepsautan. Olen yrittänyt nyt 20 vuoden käytön jälkeen opetella pukemaan ne niin että suljen takaa, mutta vielä en ole oppinut. Olisko kellään vinkkejä? :D

Vierailija
56/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan edes pidä kumpaakaan tapaa sen vaikeampana, kunhan vain olen tottunut pyöräyttämään. Venymistä en ole huomannut. T. Ap

Vierailija
57/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne liivit veny enemmän jos selkäpuolelta kurottelee kiinni?

Vierailija
58/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen samalla tavalöa kuin äitini ja samalla tavalla kuin ap. Äiti aikoinaan opetti pukemaan rintsikat tuolla tavalla joten siitä se on varmaan jäänyt.

Vierailija
59/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen! Ja äitini muuten pukee samalla lailla kuin oma äitinsä. Ja ihme vittuiluketju tästäkin aiheesta näköjään saatiin. Ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa pukea rintaliivejä. 

Vierailija
60/66 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Äitini pyöräyttää, itse laitan hakaset selkäpuolella kiinni. Teinityttäreni pyöräyttää, joten ei mene meillä äidiltä tyttärelle tämä tapa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme