Puetko rintaliivit samalla tavalla kuin äitisi?
Mietin, onko oma tapani pukea rintaliivit opittu omalta äidiltäni, joka siis todellakin pukee liivinsä samalla tavalla kuin minä. (Etupuolella kiinni ja pyöräytetään sitten ympäri.)
Eli puetko rintaliivit samalla tavalla kuin äitisi?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:01"]Jos on hiemankaan enemmän povea, kiepsauttaminen on ainoa oikea tapa. Muuten joutuu olemaan erittäin hankalassa asennossa, jotta asettuvat kuppeihin. [/quote] mulla on K80 rintaliivit ja pistän takaa kiinni. Eikä mitenkään vaikea asento
[/quote]
Kyllä mun Deet on aina saanut niin että hakaset takaa kiinni. Mikähän tämä vaikea asento mahtaa olla?
Enkä kyllä tiedä miten äiti laittaa liivinsä kiinni :D
En tiedä miten äiti pukee liivinsä. Minä kiepsautan. En tiedä mistä tuo tapa on tullut.
Ihan rehellisesti täytyy sanoa, etten tiedä kuinka äitini pukee rintaliivinsä! Itse laitan hakaset kiinni edessä. Sokkona en vain onnistu millään pukemaan liivejä niin, että hakaset ovat takana, vaikka kädet taipuvatkin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:11"]En todellakaan pue samalla tavalla. Äitini pyöräyttää liivit. Turhaan venyttää liivejä. Tissit kuppeihin ja hakaset kiinni takaa ja loppuasettelu.
[/quote]
Millä tavalla ne liivit venyy, jos pyöräyttää?
Mikä helkutin tissiliivinpukemishullu tänne palstalle on tullu, toinen ketju jo jossa tätä jankataan. Onks mitään välii.
Minä pyöräytän. Helpompi laittaa edestä, kun hakaset näkee.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:28"]Mikä helkutin tissiliivinpukemishullu tänne palstalle on tullu, toinen ketju jo jossa tätä jankataan. Onks mitään välii.
[/quote]
Naisilla on pakonomainen tarve kilpailla muiden naisten kanssa mitä typerimmistä asioista. Tällä kertaa halutaan näyttää että ollaan niin paljon parempia naisia kun laitetaan rintsikat takakautta kiinni. Samalla voidaan kehuskella kuinka naisellisen notkeita ollaan. "Kuinka kankeita te jotkut oikein olette?!" Hahaha.
Ikävä kyllä ne rinnat ei näytä yhtään suuremmilta/pienemmiltä/kiinteemmiltä/kauniimmilta (tai joltain muulta toivomaltasi) vaikka kuinka pukis ne Triumphin suosittelemalla "oikealla" tavalla. Kokeilkaa vaikka.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:13"]
Ikävä kyllä ne rinnat ei näytä yhtään suuremmilta/pienemmiltä/kiinteemmiltä/kauniimmilta (tai joltain muulta toivomaltasi) vaikka kuinka pukis ne Triumphin suosittelemalla "oikealla" tavalla. Kokeilkaa vaikka.
[/quote]
Tarkoitin pukemistapaa enkä mitään muuta.
Puen laittamalla hakaset selän takana kiinni kuten äitinikin. Minulle on se ja sama miten muut liivinsä pukevat, mutta haluaisin tietää, miten otatte ne pois? Kiepautatteko silloinkin eteen, että saatte hakaset avattua?
Pukemistapa ei vaikuta lopputulokseen, joten miksi täytyisi pukea liivit jollain muulla kuin haluamallaan tavalla ihan vaan kun joku sanoo että sinun käyttämäsi tapa on väärä.
Miksi, oi miksi ketään kiinnostaa millä tavoin joku toinen pukee/riisuu alusasujaan?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:23"]
Puen laittamalla hakaset selän takana kiinni kuten äitinikin. Minulle on se ja sama miten muut liivinsä pukevat, mutta haluaisin tietää, miten otatte ne pois? Kiepautatteko silloinkin eteen, että saatte hakaset avattua?
[/quote]
En, avaaminen on paljon helpompaa.
En. Äiti laittaa ensin aluspaidan ja sitten liivit aluspaidan päälle.
Kieräytän päälle pukiessa ja avaan takaa riisuessa. Ei aavistustakaan miten äiti pukee liivinsä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:01"]Jos on hiemankaan enemmän povea, kiepsauttaminen on ainoa oikea tapa. Muuten joutuu olemaan erittäin hankalassa asennossa, jotta asettuvat kuppeihin.
[/quote]
mulla on K80 rintaliivit ja pistän takaa kiinni. Eikä mitenkään vaikea asento