Puetko rintaliivit samalla tavalla kuin äitisi?
Mietin, onko oma tapani pukea rintaliivit opittu omalta äidiltäni, joka siis todellakin pukee liivinsä samalla tavalla kuin minä. (Etupuolella kiinni ja pyöräytetään sitten ympäri.)
Eli puetko rintaliivit samalla tavalla kuin äitisi?
Kommentit (66)
Just kokeilin tuota kiepauttamistyyliä varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni, enkä meinannut saada niitä hakasia edessä kiinni. Niin tottunut olen laittamaan ne selän takana viimeiset 20 vuotta. Kesti varmaan 5 kertaa kauemmin saada ne liivit päälle, mutta kai se on vaan rutiinista kiinni. En kyllä ole tyyliä vaihtamassa niin kauan kuin kädet vaan taakse taipuu. Oma äitini kiinnittää etupuolella.
En käytä rintaliivejä. Minulla on AA ja äidillä D.
11-vuotiaana olin juuri saanut ekat rintsikat ja puin ne laittamalla hakaset selän takaa kiinni, mutta sitten näin miten isosisko laittoi ne pyöräyttämällä päälle. Oletin että se on "oikea tapa", ja siitä lähtien olen laittanut pyöräyttämällä :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:01"]
Jos on hiemankaan enemmän povea, kiepsauttaminen on ainoa oikea tapa. Muuten joutuu olemaan erittäin hankalassa asennossa, jotta asettuvat kuppeihin.
[/quote]
Rinnat asetellaan liiveihin käsin vasta hakasten kiinnilaiton jälkeen. Sillä, miten hakaset kukin sulkee ei ole mitään väliä. Tässä muuten hyvä kirjoitus rintojen asettelusta liiveihin, ja miten se vaikuttaa liivien istuvuuteen. Kokeilkaapa huviksenne.
http://brasandbodyimage.com/2012/09/05/putting-your-bra-on-properly/
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:48"]
Tässä vähän hämmennystä tähän soppaan:
[/quote]
Täyttä kukkua ainakin minun kohdallani. Olen kiepsauttaja, mutta en todellakaan mikään vaikuttaja. Vihaan huomiota ja haasteita.
Oletan tapani johtuvan siitä, että se on helpoin, koska vyötäröni on huomattavasti kapeampi kuin rinnanalusta. Ei tarvitse venytellä liivejä hakasia sulkiessaan, vaan ne on helppo osuttaa paikoilleen koska tilaa on hyvin. Enemmän mulla venyisivät, jos takana rinnankorkeudella yrittäisin sohrata.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:15"]
Mulla ei ole mitään hajua miten äitini pukee rintaliivit. Itse puen niin että suljen etupuolelta ja kiepsautan. Olen yrittänyt nyt 20 vuoden käytön jälkeen opetella pukemaan ne niin että suljen takaa, mutta vielä en ole oppinut. Olisko kellään vinkkejä? :D
[/quote]
Mitä vikaa kiepsautuksessa on! Tärkeämpää on että rinnat asettelee kuppiin oikein, ei sillä hakasten kiinnitystavalla ole väliä.