Mies pyyhki keittiönpöydille tarkoitetulla rätillä lattiaa ja nyt minä olen..
Mies pyyhki keittiönpöydille tarkoitetulla rätillä lattiaa. Pyysin häntä vaihtamaan uuden liinan pöydille, mutta mies alkoi huutamaan mulle, että oon hysteerinen.
Mielestäni tuo on ihan perus hygieniaa, että lattioille ja pöydille on eri rätit.
Nyt aloin kuitenkin miettimään, että olenko liian hysteerinen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista lattialla on, jota pöydillä ei ole?
No meillä ainakin koiran tassuissa tulee kaikenlaista sisään. Pöydillä se ei kävele.
Mistäs tiedät? Me yllätettiin koiruus kerran keittiön pöydältä tepastelemasta. 😅
Luikki sen jälkeen kyllä nolona seinien viertä.
Kyllä sen huomaisi jos pöydille menisi. On iso ja painava koira. Ei ole sisällä muuten kuin silloin kun ollaan itse paikalla. Kun ei olla kotona, on pihalla.
Seuraan tuttavia vaivihkaa sillä silmällä ja jos huomaan puutteita hygieniassa, pidän huolen, että valmistan itse syötävät jos tapaamme. Olen vienyt myös oman tiskiharjan tuttavien mökille koska heidän tiskiharjallaan pestiin suunnilleen vessanpönttöjä.
Juu toki sun pitää nyt alkaa siivota miehesi lanseeramalla täysin älyvapaalla tavalla.
Onhan hän mies ja aina oikeassa. Sinun tehtäväsi on nyt vain kyseenalaistaa itseäsi ja tutkiskella oletko "hysteerinen". (ironiaa)
Vuodatus samasta aiheesta
Olen tässä ollut vähän pidempään vanhempien luona käymässä ja olin juuri vaihtanut uuden tiskirätin tiskatessani, kun edellinen oli ihan musta. Epäilen, että sillä pyyhittiin aiemmin ensin nokia lattialta ja sen jälkeen sillä on pyyhitty pöytiä ja kuivattu tiskien huuhteluastiaa, nam nam. No, eilen sillä juuri vaihdetulla rätillä käytiin taas pyyhkimässä jotain raakaa kananmunaa lattialta, ja kun sanoin, että just vaihdoin puhtaan rätin, niin kuulemma on ok, kunhan vaan huuhtaisee rättiä vähän. Eli taas nuohotaan pöytiä ja muuta sillä lattialuutulla, huoh. (Täällä ei ole yleensäkään mitenkään erityisen puhtaat lattiat, muuten olisi varmaan ok vähän jotain pientä pyyhkäistä nopeasti lattialta.)
Bakteerikammoiselle/pakko-oireiselle aina yhtä mukavaa tulla kylään, mutta pakko pitää mölyt mahassa, koska olen myöskin "hysteerinen" jos mainitsen mitään asiasta. Ja onhan nyt kyse myös siitä, ettei tämä lopulta ole minun huushollini, vaikka täällä asuinkin elämäni ensimmäiset noin parikymmentä vuotta joten pitää hyväksyä toisten tavat, vaikka ne ällöttäisivätkin.
Olenko myös hysteerinen?
Miehet ja siivous....huohhhh
Toki mielestään ovat aina oikeassa vaikka pyyhkisivät lattian sianpskalla.