Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyyhki keittiönpöydille tarkoitetulla rätillä lattiaa ja nyt minä olen..

Vierailija
03.03.2022 |

Mies pyyhki keittiönpöydille tarkoitetulla rätillä lattiaa. Pyysin häntä vaihtamaan uuden liinan pöydille, mutta mies alkoi huutamaan mulle, että oon hysteerinen.
Mielestäni tuo on ihan perus hygieniaa, että lattioille ja pöydille on eri rätit.
Nyt aloin kuitenkin miettimään, että olenko liian hysteerinen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkoiset reaktiot sanoisin. Ei siis lattialuutulla pyyhitä pöytää lähtökohtaisesti mutta en nyt kilareita tollasesta vetäis jos keittiöluutulla vähän lattiaa pyyhkäisee, teen ite samoin keittiössä jos jotain tippunu.

Miten likaiset lattiat teillä on?

Eteisen lattiaa en ehkä pyyhkis keittiöluutulla kuitenkaan tai vessaa...

Vierailija
22/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut vähän hysteerinen nyt korona-aikana saman asian kanssa, vaikka meillä ei kengät jalassa sisällä kuljetakaan.

Ota se rätti ja laita pesuun/roskiin. . Sitten laitat puhtaan rätin tilalle. Ei ongelmaa. Äläkä valita pienistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan tarvitse rättiä vaihtaa.

Juuri näin, mutta rättifirmat ovat saaneet herkkäuskoiset kuvittelmaan näin... (markkinointia).

Vierailija
24/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuolette kaikki, ja reaktiosi oli täysin oikein mitoitettu.

Vierailija
25/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaista lattialla on, jota pöydillä ei ole?

No meillä ainakin koiran tassuissa tulee kaikenlaista sisään. Pöydillä se ei kävele.

Mistäs tiedät? Me yllätettiin koiruus kerran keittiön pöydältä tepastelemasta. 😅

Luikki sen jälkeen kyllä nolona seinien viertä.

Vierailija
26/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että jatkossa pyyhkii lattiaa talouspaperilla jos jotain pitää nopeasti pyyhkäistä, eikä viitsi ottaa esille moppia ja mikrokuituliinaa.

Problem solved.

Vierailija
27/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun miehes muuten normaali? Jos mun mieheni alkais huutamaan mulle jonkun tiskirätin takia, poistuisin koko avioliitosta pyörittelemään omia rättejäni.

Vierailija
28/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä saastaa niillä teidän lattioillanne sitten oikein on?

Meillä on hiekkaa ja koirankarvoja. Vaikka imuroin joka päivä.

Etkö sinä pese rättiä käyttöjen välissä? Kai nyt hiekka ja karvat irtoavat vesihuuhtelussa. Lisäksi niitä tietenkin nousee myös pöydille, varsinkin karvoja, jotka ovat kevyitä.

Vierailija
29/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei millään ymmärrä että pyyhin pölyt esim. vieras- ja olohuoneesta eri rätillä ja keittiön eri rätillä. Wc-istuimelle ja lavuaarille on myös omat rätit niin kuin tietenkin lattialleja wc- pöntölle on oma harja. Tämän takia mä hoidan nämä pesemiset/pyyhkimiset, en jaksa säätää miehen kanssa.

Vierailija
30/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiat ovat aina likaisia.

Vierailija
31/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä saastaa niillä teidän lattioillanne sitten oikein on?

Meillä on hiekkaa ja koirankarvoja. Vaikka imuroin joka päivä.

Etkö sinä pese rättiä käyttöjen välissä? Kai nyt hiekka ja karvat irtoavat vesihuuhtelussa. Lisäksi niitä tietenkin nousee myös pöydille, varsinkin karvoja, jotka ovat kevyitä.

Tietenkin pesen? Mutta jos pyyhkäisen lattiaa keittiörätillä, se menee pesuun. Koirankarvat ei kyllä irtoa vesihuuhtelussa, ei edes pesukoneessa kaikki. Vasta kuivausrummussa.

Vierailija
32/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun miehellä on tollanen tapa, niin monen monta kertaa olet jo pyyhkinyt pöytiä rätillä, jolla on pyyhitty lattiaa. Ja ilmesestikään mitään kauheaa ei ole tapahtunut - ennen kuin itse näit sen omin silmin. 

Vaihda itse se rätti.

Vierailija
33/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ollut vähän hysteerinen nyt korona-aikana saman asian kanssa, vaikka meillä ei kengät jalassa sisällä kuljetakaan.

Ota se rätti ja laita pesuun/roskiin. . Sitten laitat puhtaan rätin tilalle. Ei ongelmaa. Äläkä valita pienistä.

Siis miten korona vaikuttaa siihen, mitä rättejä käytetään mihinkin? Onko korona todennäköisemmin sun sukanpohjassa kuin kyynärtaipeessa?

Vierailija
34/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pyyhkiä lattiaa keittiörätillä, joskus vaan huuhtelen ja joskus laitan sen jälkeen pesuun, riippuu siitä mitä pyyhin. Ja selvyyden vuoksi, en kuitenkaan käytä keittiörättiä vessan pesuun.

Vierailija
35/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi henmetti. Melko epähygienistä sakkia täällä.

Vierailija
36/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätti on vanha hiutunut reikäinen, poisheittämistä vailla oleva kangas, siivouspyyhkeet siivoamista varten. Minäkin vetäisin kilarit, jos pöytää pyyhittäisiin jollain

R Ä T I L L Ä.

Vierailija
37/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin koira tepastelee sisällä lattioilla. Ulkona kävellessä se möyryää kaikki ojanpohjat. Ne samat ojanpohjat minne pissaa ja kakkaa.

Keittiörättiä en ikinä käytä lattian pyyhkimiseen. Lattioiden pyyhkimiseen on omat välineensä. Samoin lisäksi vessoille vielä omat.

Ihan perus hygieniaa. Tuntuu aika monelle olevan hämmentävä asia. Tai sitten täällä monet vaan trollailee kun tietää tämänlaisen aiheen olevan herkkä paikka bakteerikammoisille.

Vierailija
38/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja (mies) asetteli siivousvälineet keittiön puhtaalle pöytäliinalle, ja oli ihmeissään tyyliin "mitä sitten", kun asiasta kauniisti sanoin.

Vierailija
39/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon. Todennäköisesti ei pese edes käsiään vessassa käynnin jälkeen.

Vierailija
40/45 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko vaihtoon. Todennäköisesti ei pese edes käsiään vessassa käynnin jälkeen.

Saattaisi mennä harkintaan haluaako viettää yönsä mokoman töhnäkullin kanssa samoissa lakanoissa. Käykö edes suihkussa muulloin kuin jouluna ja juhannuksena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän