Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on sikoja. Nettideittailussa ainakin

Vierailija
29.07.2015 |

Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sä varmasti olisit niin paljon iloisempi, kun rumat äijät dumppaa sut ja sanoo vielä ovella, että syy on se, että sä olet niin uskomattoman ruma.

Vierailija
2/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:12"]joo, sä varmasti olisit niin paljon iloisempi, kun rumat äijät dumppaa sut ja sanoo vielä ovella, että syy on se, että sä olet niin uskomattoman ruma.
[/quote]

Tiedän etten ole ruma :)..ihan perus söpöliini. Mutta hän etsi jotain muuta..toivottavasti sen myös löytää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä tehnyt noi.. Vaikkaolen nainen. Keskustelin muutaman viestin kivan oloisen nuoren miehen kanssa, ja ajatukset tuntui menevän hyvin yhteen. Molemmat tykättiin urheilusta, opiskelusta, ruuanlaitosta.. Sitten sain miehen kuvan. Kyseessä oli -jäätävän- läski kalju. Rumiinmuot valehtelematta luokkaa plussapallo jaelopaino varmaan 200kg. Hämmennyin niin, etten tiennyt mitä vastata.

olisko tähän pitänyt keksiä joku selitys? Eiköhän kundi itsekin tiedä mistä kiikastaa? Ja ei sitä suhdetta kannatalähteä koittamaan jos toinen vaan ei sytytä, siinä hukataan kaikkien aikaa.

Vierailija
4/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:23"]No mä olen kyllä tehnyt noi.. Vaikkaolen nainen. Keskustelin muutaman viestin kivan oloisen nuoren miehen kanssa, ja ajatukset tuntui menevän hyvin yhteen. Molemmat tykättiin urheilusta, opiskelusta, ruuanlaitosta.. Sitten sain miehen kuvan. Kyseessä oli -jäätävän- läski kalju. Rumiinmuot valehtelematta luokkaa plussapallo jaelopaino varmaan 200kg. Hämmennyin niin, etten tiennyt mitä vastata.

olisko tähän pitänyt keksiä joku selitys? Eiköhän kundi itsekin tiedä mistä kiikastaa? Ja ei sitä suhdetta kannatalähteä koittamaan jos toinen vaan ei sytytä, siinä hukataan kaikkien aikaa.
[/quote]

No mun mielestä ihan vaikka "ei kiinnosta" :) olisi ollut hyvä. Mähän en oo miehen kuvaa nähnyt eikä hän koskaan kysynyt omaani. Mutta laitoin juuri tuon takia että ei "kiinny" liikaa johonkin fiktiivoseen henkilöön jos ei nää kuvaa. Ap

Vierailija
5/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]

Miks tää saa yläpeukkuja)? Ohis

Vierailija
6/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*savuna ilmaan...

Vierailija
7/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruna tai savuna..onko sillä nyt niin väliä:)

Vierailija
8/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli "elämäni mies"..ja huomaan että nyt vtuttaa näääääiiiinnn paljon. Ap

Vierailija
9/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]

Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan

[/quote]

Kuule, minulla on ihan samanlaista kokemusta, ja silloin meni siis niinpäin että nainen lopetti viestittelyn ihan yhtäkkiä (Suomi24:ssä) kun olin lähettänyt kuvani.  -Mies-

Vierailija
10/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]

[/quote]

Kuule, minulla on ihan samanlaista kokemusta, ja silloin meni siis niinpäin että nainen lopetti viestittelyn ihan yhtäkkiä (Suomi24:ssä) kun olin lähettänyt kuvani.  -Mies-
[/quote]

Kappas samassa foorumissa...:) äh tää on ärsyttävää, miten sä selvisit XD, mullahan on puhnrokin mutta en nyt ehkä lähde piinauslinjalle. Ap

Vierailija
11/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]

Kyllä sieltä vielä sen sunkin löytyy. Älä luovuta! Itse olen ollut nettideittini kanssa nyt kaksi vuotta yhdessä. Muutama kuukausi sitten muutettiin saman katon alle, ja tuolta olkkarista kuuluu nyt kodikas rapistelu, kun se siellä lukee Hesaria. Ja ihana, hyvä mies on, enkä olisi ikinä häntä tavannut ilman nettideittejä!

Vierailija
12/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]

Kyllä sieltä vielä sen sunkin löytyy. Älä luovuta! Itse olen ollut nettideittini kanssa nyt kaksi vuotta yhdessä. Muutama kuukausi sitten muutettiin saman katon alle, ja tuolta olkkarista kuuluu nyt kodikas rapistelu, kun se siellä lukee Hesaria. Ja ihana, hyvä mies on, enkä olisi ikinä häntä tavannut ilman nettideittejä!
[/quote]

Onnea teille! :)

Vierailija
13/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitkä säännöt nettideittailussa on. Mutta ihan vaan jo vastaamatta jättäminen on minusta loukkaavaa. Itse olen juuri vähän vastaavassa tilanteessa kuin sinä, mutta ehkä astetta vielä huonommin mies käyttäytyi. Tavattiin yhden miehen kanssa pari kertaa (oltiin siis tavattu yöelämässä aiemmin), vaikutti ihan fiksulta. Mitä kuuluu viestiin vastasi niiden jälkeen ja kun kysyin haluaako vielä nähdä, ei ole vastannut enää mitään. Todella loukkaavaa, eikö nyt sen verran voi vaivautua että vastaisi vaikka että en halua enää nähdä??

Vierailija
14/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]

[/quote]

Miehenä noin kävi vaikka kuinka monta kertaa. Sitten tajusi laittaa kuvansa heti siihen ilmoitukseen niin vaikka sitten ekaan lähestymiseen ei saa vastausta niin ei ainakaan tule turhaan tuhlattua aikaa ja energiaa kirjoittelemalla pitkään jokun sellaisen kanssa joka sitten lopettaa kun näkee kuvan.

Ja kuvattomana kirjoittamalla sain siis käytännössä aina vastauksen naisilta joille kirjoitin, ja naiset olivat innoissaan vaatimassa tapaamistakin ja pyysivät kuvan että tunnistaa ja sitten kuvan lähetyksen jälkeen tulikin joku este tai jotkut rehellisimmät sanoivat etteivät halua tavata ollenkaan tuon näköistä. Olen 180 cm ja painan 78 kg, eli ihan normaalipainon rajoissa ja hiuksetkin on edelleen tallella mutta ilmeisesti sitten ei riittävän komea eikä myöskään riittävän ruma.

Vierailija
15/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:40"]En tiedä mitkä säännöt nettideittailussa on. Mutta ihan vaan jo vastaamatta jättäminen on minusta loukkaavaa. Itse olen juuri vähän vastaavassa tilanteessa kuin sinä, mutta ehkä astetta vielä huonommin mies käyttäytyi. Tavattiin yhden miehen kanssa pari kertaa (oltiin siis tavattu yöelämässä aiemmin), vaikutti ihan fiksulta. Mitä kuuluu viestiin vastasi niiden jälkeen ja kun kysyin haluaako vielä nähdä, ei ole vastannut enää mitään. Todella loukkaavaa, eikö nyt sen verran voi vaivautua että vastaisi vaikka että en halua enää nähdä??
[/quote]

No niinpä. Kun tössäkin tapauksessa intensiivistä viestittelyä oli ollut edellisenä päivänä tunteja. Eihän tää mistään muusta johdu kun kuvasta:(.
Nyt Kysymys kuuluukin luovutanko vai aloutanko piirittämisen?

Vierailija
16/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, eiköhän noita löydy parempiakin, vähemmän pinnallisia. Vai laittoiko mies sinulle kuvaansa? Voihan olla että pitää sinua itselleen liian kauniina.

Vierailija
17/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:46"]Anna olla, eiköhän noita löydy parempiakin, vähemmän pinnallisia. Vai laittoiko mies sinulle kuvaansa? Voihan olla että pitää sinua itselleen liian kauniina.
[/quote]

Ei laittanut :(..mut en mä haluu että lyhyt tuttavuus loppuu näin..jotain mä sille vielä laitan..joko meilillä tai tekstari. Ap

Vierailija
18/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pitkä historia nettideiteissä. Alkuun yhdessä,  ei napannut, sitten aloin laittelemaan lisää profiileja muihinkin nettideittisivustoihin, kunnes oli neljässä eri paikassa. Samat kaljut ukot siellä on samoine 10 v.vanhoine kuvineen. Olen siis n. 40 v. Juri tuo miesten munattouus ja haluttomuus olla sivistynyt etenkin silloin jos on jo jonkun verrran tutustuttu ja vaikka 3-4- viikkkoa kirjoiteltu, ja sitten katoaa kuin pieru saharaan oli se viimeisin niitti. olen poistanut kaikki suomalaiset treffiprofiilit, yksi ulkomaalaiinen on jäljellä mutta poistan senkin. Nää ihmissuhteet ei ole samoja kuin aidot muualla, jos noin voi tehdä. Et sä tekisi noin jollekkin työkaverillle tai muulle tutulle jos olette jo tutustuneet, vaan maineesi pitämiseksi antaisit jonkun kohteliaan selityksen.

Älä turhaan tuhlaa aikaasi nettitutustumiseen, ei se johda yhtään mihinkään. Samat huijarit siellä on vuodesta toiseen, ja porukka on just niitä vihonviimeisiä joihin et katsoisi muualla hetkeekään. Ei siellä ole kunnon  miehiä, eikä hyvännäköisiä.

Vierailija
19/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä voi olla hyvännäköisiä miehiä, mutta ei nekään ole kunnon miehiä. Onko siis edes enää vapailla markkinoilla kunnon miehiä?

Vierailija
20/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle ei se ulkonäkö ole tärkeää. En tiedä kuinka paljon hänelle sitten on. Mä haluan sen miehen jollain tavalla mun elämään, vaikka ystäväksi. :)ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä