Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut squirttaamaan masturboidessa

Vierailija
29.07.2015 |

Harrastin vuosia seksiä saaden vain ihan tavallisia orgasmeja ja luulin, että ejakulointi on asia jota ei voi opetella. Joskus vuosi-pari sitten aloin kuitenkin treenaamaan lantiopohjanlihaksia (ja masturboimaan PALJON entistä enemmän :D) ja suurena yllätyksenä squirttasin. Sitä tuli ekoilla kerroilla ihan valtavasti, niin paljon että oli pakko vaihtaa lakanat. Sitten tuli pitkä tauko, ja sain vain tavallisia orgasmeja. Nykyään olen kuitenkin alkanut taas ejakuloimaan, mutta aina vain vähän kerrallaan. Siistimpäähän tämä on näin eikä parista tipasta nyt ole juuri hyötyä tai haittaa, mutta mietin vain mistä ihmeestä tämä johtuu? Olen myös aina miettinyt, miten sinne pieniin rauhasiin voi mahtua niin paljon nestettä että sillä saa kasteltua koko lakanan? Pissaa se ei ole, koska ei haise tai maistu miltään ja kuivuttuaan sängystä ei edes suurennuslasilla erota mihin kohtaan se on lentänyt... On tämä aina yhtä outoa tämä naiseus!!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:09"] Ei ole virtsaa, ei maistu eikä näytä sille ja anatomiankaan mukaan ei mahdollista. Maistuu muuten ehkä hielle, mautonta. T: mies [/quote] Anatomian mukaan ei ole mahdollista että nainen virtsaa pimpistä? Vittu näitä MIESasiantuntijoita. T: Kuset tulee tullessa. Joskus. [/quote] se että rauhanen on virtsaputkessa ja erittää nestettä ei tarkoita että se olisi virtsaa vaikka sinulla lirahtaa pissat naidessa.

[/quote]

Ei skenen rauhaset edes ole virtsaputkessa. Ne on tosi pienet ja ns. sivuilla. Miksi sellaiset rauhaset olisi ja miksi niistä tulisi pissaa, kun virtsarakko on keksitty? Ja missä ihmeessä se neste laimentuisi, mistä sitä pissaa eksyy sinne sekaan ja miksi se olisi edelleen täysin värintöntä, hajutonta ja mautonta? Luulisi että pienikin määrä virtsaa tuo hajun mukanaan. Ei pissasta voi erehtyä.

[/quote]

Eihän niistä rauhasista pissaa tulekaan, eihän kukaan sellaista ole sanonutkaan.

Jos asia kiinnostaa, niin eikun lukemaan. Virtsaa sen runsain määrin tulevan tavaran tosiaan uskotaan olevan, ainakin tällä hetkellä. Tässä nyt esim yksi wikipedian lähteistä: pissahousut

Vierailija
42/48 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et nyt kuitenkaan kuse kenenkään miehen päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on eräänlaista esivirtsaa, siksi väritöntä ja hajutonta. Ei mikään rauhanen tuota alapäässä esim. desilitraa kaaressa lentävää nestettä. Johan siellä olisi outoa pullotusta sitten.

Ejakuloin  ehkä joka toinen seksikerta, en koskaan omin käsin. Yleensä mies rapsuttelee oikeasta kohdasta sisältä tai sitten yhdynnässä olen miehen päällä ja nesteitä lentää miehen rinnalle ja kasvoille saakka. Miestä tämä kiihottaa, itseäni ei niinkään.

Orgasmin voimakkuus ei ole kiinni siitä, tuleeko ejakulaatio vai ei.

Vierailija
44/48 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirttaaminen aka hypoteettinen virtsaaminen saa aikaan sen, että näin "ruiskauttaa" tai päästä valloilleen kiehuvan kuumaa pissaa ylt'ympäriinsä. Vaarana ovat alaruumiin toisen asteen palovammat sekä kolmannen asteen yhteys. Nykyään amerikkalaiset lääketieteen asiantuntijat ovatkin pitäneet mahdollisena, että avaruusoliot liittyvät squirttaamiseen. Pisuttelun lopputuloksena on muka mauton nektari lakanoille. Lakanat kannattaa puristaa kuiviksi ämpäriin ja käyttää nestettä veden sijaan juomavetenä. Triviatietojen mukaan Intian Gangesh-joki syntyi, kun Shiva squirttasi vanhan viemärirännin täyteen. Lisätietoja saa: liisinseksidilemma.fi

Vierailija
45/48 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:55"]

Kusta se on

[/quote]

On tullut nuoltua vittua muutama sata kertaa. Ei se kusta oo, kyllähän sen huomaa hajusta ja mausta♥. Kun teillä sattuu olemaan tietsikat niin googlaa ejakulo.

Vierailija
46/48 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh tyyppi on nuollut kusta!

Vierailija
47/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä tutkimuksissa on ... Itse ejakuloin /squirttaan ja lähes joka krt seksiä harrastaessani. Virtsankarkailua ei esiinny minulla muuten ja lantionpohjalihakset on hiljakkoin tutkittu , ihan mittaamalla. Ikää on +40, joten on tullut nähtyä tätä elämää ja kumppaneita ja muitakin squirttaajia ko.tilanteissa. Tulee paksumpaa eritettä.....mutta kun penis hinkkaa g-pisteeseeni, tai muuten leluin ja sormin....niin ruiskuaa...paljon ja lakanat vaihtoon. Se ei yleensä tuoksu yhtään millekkään, vähän hunajaiselle. Joskus saatan aavistuksen haistaa virtsamaista tuoksua mutta työni puolesta tiedän kyllä täysin miltä pissa haisee, tuoksuu ja näyttää ...ja tämä ei nyt ole sitä. Minulla orgasmi liittyy squirttaamiseen, saan niin valtavat orkut ja vaivun ihan hurmioon. Niin syvä tyydytys, kehon reagointi, emättimen voimakkaat supistelut, ja se täysi "saanut"olo. Aivan sama mitä se koostumus on, se on naiseuteni yksi osa ja 100% kumppanit soitä nauttineet ja suorastaan odottavat sitä.

Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
48/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, aivan sama mitä tutkimuksissa sanotaan. Kyllä sen itse tietää. Kun on käynyt pissalla, on totaalisen tyhjä rakko, niin mistä sitä nestettä muka äkkiä tulee valtavia lätäköitä. Ja ne lätäköt on oikeasti isoja.. Muutaman kerran multa on tullut myös aivan erilaista nestettä, ihan kuin paksua mälliä, eikä ole kyllä mitään pimpan normaalieritettä. Tästä aiheesta on jauhettu tosi paljon ja musta on uskomatonta, ettei ihminen muka tietäisi itse, miltä oma pissa tuoksuu tai maistuu. Kyllä, olen maistanut molempia. Squirtti maistuu makealta ja tuoksu on samoin hyvin makea. Kyllä multa on joskus lirahtanut pissaakin joukkoon, mutta sen haistaa ja näkee tahroista. Aina ei tule, joskus voi olla pitkäkin tauko. Tulee uusia asentoja, missä alkaa lentää. Nainen voi kätevästi erottaa sen myös tunteesta. En ole koskaan pissalla käydessä tärissyt, vapissut tai jalat menneet alta. Myös g-piste on squirttailun aikaan kuin tennispallo, sen todellakin erottaa. Olen kauheassa pissahädässä kokeillut sormilla samaa kohtaa, eikä se ole silloin yhtään turvoksissa. Jännää on sekin, että ihmisruumis on tutkittu ja ronkittu solutuma-asteelle hyvin tarkkaan, mutta tämmöinen asia on edelleen väittelyn aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi