Olen alkanut squirttaamaan masturboidessa
Harrastin vuosia seksiä saaden vain ihan tavallisia orgasmeja ja luulin, että ejakulointi on asia jota ei voi opetella. Joskus vuosi-pari sitten aloin kuitenkin treenaamaan lantiopohjanlihaksia (ja masturboimaan PALJON entistä enemmän :D) ja suurena yllätyksenä squirttasin. Sitä tuli ekoilla kerroilla ihan valtavasti, niin paljon että oli pakko vaihtaa lakanat. Sitten tuli pitkä tauko, ja sain vain tavallisia orgasmeja. Nykyään olen kuitenkin alkanut taas ejakuloimaan, mutta aina vain vähän kerrallaan. Siistimpäähän tämä on näin eikä parista tipasta nyt ole juuri hyötyä tai haittaa, mutta mietin vain mistä ihmeestä tämä johtuu? Olen myös aina miettinyt, miten sinne pieniin rauhasiin voi mahtua niin paljon nestettä että sillä saa kasteltua koko lakanan? Pissaa se ei ole, koska ei haise tai maistu miltään ja kuivuttuaan sängystä ei edes suurennuslasilla erota mihin kohtaan se on lentänyt... On tämä aina yhtä outoa tämä naiseus!!!
Kommentit (48)
Kuten ketjussa on jo todettu, se on pääasiassa kusta.
"When aroused, some women may experience squirting, or a rather noticeable discharge of fluid. What it is exactly and where it comes from has been hotly debated: female ejaculation or adult bedwetting? Researchers are now saying that squirting is essentially involuntary urination.
Female ejaculate is technically the small amount of milky white fluid that’s expressed when climaxing, New Scientist explains. Squirting, on the other hand, results in a much larger gush of a clear fluid, which comes from the urethra, the duct where urine is conveyed from the bladder. The findings, which combine biochemical analyses with pelvic ultrasounds, were published in the Journal of Sexual Medicine on Christmas Eve."
http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing
Saan orgasmeja, mutta en oo koskaan ejakuloinut mitään. Mult varmaan puuttuu ne rauhaset vaan?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:09"]Ap tää näkyy sun fb!! Kantsisko poistaa [/quote] Nyt sai ketju loistavan käänteen :D
[/quote]
Jumalauta että pomppasi sydän kurkkuun kun oikeasti luulin että oon mennyt painamaan jotain suosittele-nappia :D Taisi olla vain julma pila huhhuh! Ilkeitä ootte :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:51"]
Voiko mies squirtata?
[/quote]
No eikös siemensyöksy ole se miehen "vastaava"
Ei se ole pissaa. Ehkä 1/20 naisesta on squrtannut, menee sänky hyvin märäksi... T: mies
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:53"]
Ei se ole pissaa. Ehkä 1/20 naisesta on squrtannut, menee sänky hyvin märäksi... T: mies
[/quote]
Kun nimenomaan suurina määrinä eritetty neste asiantuntijoiden mielestä on virtsaa, joskin ehkä laimentunutta.
Eikä siitä tykkääminen väärin ole, mulla on ollut parikin miestä, jotka halusivat minun pissaavan kasvoillensa yms. ;)
Olet alkanut kusemaan runkatessa. Onnea.
Ainakaan virtsaaminen ja ejakulaatio tapahtuvat eri paikasta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:02"]
[/quote]
Kun nimenomaan suurina määrinä eritetty neste asiantuntijoiden mielestä on virtsaa, joskin ehkä laimentunutta.
Eikä siitä tykkääminen väärin ole, mulla on ollut parikin miestä, jotka halusivat minun pissaavan kasvoillensa yms. ;)
[/quote]
Mites sitten ihan pieninä määrinä? Jos tulee vaikka vain pieni ruiskahdus? :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:53"]
[/quote]
[/quote]millä se laimentuisi? Virtsarakko on erikseen.
Ei ole virtsaa, ei maistu eikä näytä sille ja anatomiankaan mukaan ei mahdollista. Maistuu muuten ehkä hielle, mautonta. T: mies
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:47"]
Mitä hyötyä siitä on?
[/quote]
No esim. jos tulee tulipalo.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:47"]
Mitä hyötyä siitä on?
[/quote]
No esim. jos tulee tulipalo.
[/quote]
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Tää on niin merkki mennä nukkumaan
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:09"]
Ei ole virtsaa, ei maistu eikä näytä sille ja anatomiankaan mukaan ei mahdollista. Maistuu muuten ehkä hielle, mautonta. T: mies
[/quote]
Anatomian mukaan ei ole mahdollista että nainen virtsaa pimpistä? Vittu näitä MIESasiantuntijoita.
T: Kuset tulee tullessa. Joskus.
[/quote] se että rauhanen on virtsaputkessa ja erittää nestettä ei tarkoita että se olisi virtsaa vaikka sinulla lirahtaa pissat naidessa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:09"] Ei ole virtsaa, ei maistu eikä näytä sille ja anatomiankaan mukaan ei mahdollista. Maistuu muuten ehkä hielle, mautonta. T: mies [/quote] Anatomian mukaan ei ole mahdollista että nainen virtsaa pimpistä? Vittu näitä MIESasiantuntijoita. T: Kuset tulee tullessa. Joskus. [/quote] se että rauhanen on virtsaputkessa ja erittää nestettä ei tarkoita että se olisi virtsaa vaikka sinulla lirahtaa pissat naidessa.
[/quote]
Ei skenen rauhaset edes ole virtsaputkessa. Ne on tosi pienet ja ns. sivuilla. Miksi sellaiset rauhaset olisi ja miksi niistä tulisi pissaa, kun virtsarakko on keksitty? Ja missä ihmeessä se neste laimentuisi, mistä sitä pissaa eksyy sinne sekaan ja miksi se olisi edelleen täysin värintöntä, hajutonta ja mautonta? Luulisi että pienikin määrä virtsaa tuo hajun mukanaan. Ei pissasta voi erehtyä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:09"]
[/quote]
Sinä sitten varmaan tiedät tutkijoita paremmin... -.-
Ja se nimenomaan anatomisesti on täysin mahdollista, ejakulaationeste ja "squirttausneste" (mitä ikinä sitten onkaan) tulevat ulos ihan vieri viereen olevista rei'istä. Koostumus ja määrä on se ratkaiseva asia.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:02"]
[/quote]
[/quote]
Mites sitten ihan pieninä määrinä? Jos tulee vaikka vain pieni ruiskahdus? :D
[/quote]
Jos on vielä paksuhkoa ja vähän siemennesteen tapaista, ei siis täysin vettä, on hyvin mahdollista, että kyseessä on ihan ehta naisen ejakulaatio! Onnittelut! :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:09"]
[/quote]
Kerro lisää tuosta anatomiasta, ja miksi ei ole sen mukaan mahdollista. Ranskalaisten tutkijoiden havaintoja:
"All of the women had empty bladders before sexual excitation, however, urine collected just before squirting showed that the bladder was filling up. Urine sampled after squirting revealed that the bladder had been emptied again, revealing the origin of the squirted liquid."
Virtsarakko on tyhjentynyt squirttaamisen aikana, vaikka ei "anatomian mukaan" ole mahdollista. No entäs squirttinesteen koostumus:
"Urea, uric acid, and creatinine concentrations were comparable in all of the urine and squirt samples. However, PSA, which was not detected before sexual simulation in six of the women’s urine samples, were present in urine collected after squirting and in the squirt sample in five of the women. "
Kemiallisesti siis kusta + prostataspesifistä antigeeniä (proteiini). Mitä anatomia tähän sanoo?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:09"]Ap tää näkyy sun fb!! Kantsisko poistaa [/quote] Häh?
[/quote]
Whattt???? Eikä näy