haluaisin isoa. mistä löytäisin?
niin....mistä kannattaisi alkaa etsimään? en huoli kuin kotimaista tavaraa :) jos nyt edes kehtaan riisuuntua jonkun hottiksen edessä...onkohan ihan mahdoton haave
Kommentit (12)
Täällähän näitä enemmän tai vähemmän venähtäneitä tavaroita on. Senkun alat katsastamaan :)
Miksi sen pitää olla pippeli joka menee pimppiin? Kyllä isoa löytyy monenlaista jota voit työnnellä sisääsi.
Minulla on iso meisseli mutta en minä ihan kelle tahansa suostu sitä näyttämään. Onko sinulla ensinnäkin iso ylävarustus? En tykkää olla pienikokoisen naisen kanssa......se ei sovi ollenkaan.
Ja toiseksi, mitä ajattelit tehdä ison munan kanssa? Imeä sitä ja ratsastaa sillä vai maata selälläsi ja odottaa että iso muna tyydyttää sinut? Sillä on iso merkitys mitä vastaat tuohon.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:29"]
Minulla on iso meisseli mutta en minä ihan kelle tahansa suostu sitä näyttämään. Onko sinulla ensinnäkin iso ylävarustus? En tykkää olla pienikokoisen naisen kanssa......se ei sovi ollenkaan.
Ja toiseksi, mitä ajattelit tehdä ison munan kanssa? Imeä sitä ja ratsastaa sillä vai maata selälläsi ja odottaa että iso muna tyydyttää sinut? Sillä on iso merkitys mitä vastaat tuohon.
[/quote]
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan Ap:n vastausta :)
Suosittelen hevosenparrua. Minulla on talleilta vain positiivisia sex kokemuksia
tuollahan sitä oli tarjolla: http://www.vauva.fi/keskustelu/4538812/ketju/iso_vibra_dildo
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:16"]
niin....mistä kannattaisi alkaa etsimään? en huoli kuin kotimaista tavaraa :) jos nyt edes kehtaan riisuuntua jonkun hottiksen edessä...onkohan ihan mahdoton haave
[/quote] Sinä nuorena poikana et kuitenkaan halua mitään isoa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Aloituksen tekijä, yhä odottelemme vastaustasi tähän. Ilmeisesti hän tykkää puhua isoista munista täällä, mutta seksiasennoista puhuminen on sitte liikaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:24"]
tuollahan sitä oli tarjolla: http://www.vauva.fi/keskustelu/4538812/ketju/iso_vibra_dildo
[/quote]
Joo, kaupasta sitä saa.
Taitaa olla.