Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa oleville kysymys

Vierailija
28.07.2015 |

Elikkäs kysymys kaikille varatuille naisille. Kuinka kauan miehesi piiritti sinua, ennenkuin aloit ns. lämmetä? ;D

AP:lla on kiikarissa yksi kiinnostava nainen, mutta vielä ei ole ainakaan kovin paljoa lämmennyt mulle. Tässä kuukauden päivät piirittänyt häntä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla sitten se varma nakki. Olin pitkään ollut kiinnostunut ja yksi ilta viestitellessämme (kavereina) tein hyvin suoran ehdotuksen. Mies tarttui tarjoukseen ja sillä tiellä ollaan oltu 11 vuotta.

Vierailija
22/30 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuos oltiin samassa työpaikassa kun mies alkoi lähestyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia!!

Vierailija
24/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysen kanssa meni pari tuntia, eksän kanssa oikeesti yli vuosi.

Vierailija
26/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta. Sitten mentiinkin aika nopealla tahdilla naimisiin :D

Vierailija
27/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:58"]

Ei mieheni piirittänyt minua. Minä kiinnostuin miehestäni jo heti alussa.

[/quote]

Eli olit niin sanotusti helppo nakki

[/quote]

Minäkin kiinnostuin miehestä ensisilmäyksellä, näin miehen baarissa ja menin iskemään. Mies sitten kiinnostui minustakin. Naimisiinmenonkin hoidin niin, että minä kosin.

Jo naist apitää hirveästi piirittää, niin hän ei ole aidosti kiinnostunut. Ja jos ei tunne eläimellistä vetoa sinua kohtaan, niin ei sitten ole tosiaan odotettavissa kummoistakaan seksielämää, vaikka joskus saisitkin hänet huijattua tapailemaan itseäsi tai jopa suhteeseen asti. Sellaisesta miehestä ei jaksa olla kiinnostunut sängyssä, joka ei sytytä mitenkään alunperinkään, aluksi voi hieman teeskennellä jos on kova vauvakuume, mutta sitten se vääjäämättä loppuu.

Miksi et mieluummin ottaisi sellaista naista, joka on kiinnostunut juuri sinusta?

Vierailija
28/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus tai uteliaisuus oli molemminpuolista, mutta puoli vuotta meni ennenkuin kumpikaan myönsi että tästä voisi tulla jotain. Reilu 15 v oltu nyt sillä tiellä.

Vierailija
29/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt ap:ta lohduta, mutta 16 vuotta :D

Mies siis pyysi mua ulos jo pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen, olin 16-vuotias, hän 20v. En lähtenyt, mutta meistä tuli ystäviä. Vuosien varrella koetti kymmeniä kertoja saada mut treffeille ja/tai sänkyyn kanssaan aina silloin tällöin, minä taas en halunnut pilata hyvää ystävyyssuhdetta. Kunnes sitten kerran tulin hänen luokseen käymään, vietettiin muutama päivä yhdessä, nukuttiinkin yöt vierekkäin (ei ollut ensimmäinen kerta, ja todellakin vaan nukuttiin), neljäntenä iltana jossain kuului Naps, ja hän suuteli minua.

Kaksi viikkoa myöhemmin asuttiin yhdessä ja nyt on häät suunnitteilla :D Mitäs tässä enää odottelemaan. Elämäni mies olikin koko ajan nenäni edessä. Oli vaan mokoma naamioitunut ystäväkseni :)

Vierailija
30/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhde syveni vakavaksi hyvin nopeasti (parin tapaamisen jälkeen alettiin jo alustavasti puhua avioliitosta ja lapsista), mutta se johtui siitä että olimme siinä vaiheessa molemmat etsimässä jo hyvinkin tositarkoituksella puolisoa ja suorastaan hinguimme päästä perustamaan perhettä deittailtuamme molemmat tahoillamme jo aivan liian kauan aivan vääriä ihmisiä.

Toki kyllä myös rakastuttiin aika lailla ensisilmäyksellä, ei se ollut mikään järkiavioliitto siitä huolimatta että olimme kovasti tositarkoituksella liikkeellä.

Muttamutta, ei se loppuikää kestänyt. 15 vuotta myöhemmin olemme eronneet, ja nyt saisi tapahtua IHMEITÄ että rupeaisin vakavaan suhteeseen millään lailla nopean piirityksen jälkeen. Olen todella yllättynyt jos päädyn esim. asumaan miehen kanssa seuraavaan kymmeneen vuoteen (tai enää koskaan). Jos nyt tapaisin jonkun aivan ihanan tyypin, haluaisin deittailla hänen kanssaan harvakseltaan - ehkä kerran kuussa?