Olin tänään treffeillä
Kuvassa nainen näytti kauniimmalta mitä oikeasti on. Kun näin livenä teki mieli lähtä samantien pois mutta kohteliaana miehenä tietysti kävin kahvilla pikasesti. Naama oli kun norsun vitulla ja rinnat oli pienet. Ei mitenkää seksikäs ja täytyisi olla 3 promillen humalassa vähintään että tuollaista panis. Muuten oli tosi kiva mut ulkonäkö 1/5 joten ei auta yhtään asiaa hyvä luonne. Nyt kysynkin arvon naiset. Miksi laitette itsestänne valheellisia kuvia? Laittakaa se kuva missä näytätte rumalta ettei toiste tapahdu tämmösiä.
M24
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:03"]
Mutta tämä onkin miesvihapalsta.
[/quote]
Onko sinut köytetty av:n eteen?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:29"]On ap:lla toki oikeus miettiä mitä ikinä tahtookaan treffikumppaneistaan, mutta pistää mietityttämään että mitä ihmettä ap hakee treffeiltään? Ilmeisesti panoseuraa, kun ottaa huomioon kommentit 'rinnat oli pienet' ja 'täytyisi olla 3 promillen humalassa vähintään että tuollaista panis'.
[/quote]
Mitä väliä, ei sitä parisuhteessakaan jaksa seksiä jos ulkonäkö on luotaantyöntävä. Et vaikka kuinka ettis vaimoa niin ei se rumasta pantavaa tee.
Mikä teitä kaikkia feministinillittäjiä vaivaa? Nainen oli rumempi kuin antoi ymmärtää ja naisten pitäisi laittaa realistisempia kuvia. Ja jokainen nainen tietää että naiset laittaa paljon sellaisia kuvia, jotka ei ehkä ihan kerro koko totuutta.
T. Se nainen 26 v
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:29"]On ap:lla toki oikeus miettiä mitä ikinä tahtookaan treffikumppaneistaan, mutta pistää mietityttämään että mitä ihmettä ap hakee treffeiltään? Ilmeisesti panoseuraa, kun ottaa huomioon kommentit 'rinnat oli pienet' ja 'täytyisi olla 3 promillen humalassa vähintään että tuollaista panis'.
[/quote]
no ihan suhdetta etsin. Suhteessa vasta rintojen koko merkitseekin...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:27"]
Miten se on väärä asenne jos ei halua olla ruman kanssa :D ja jos pettyy kun todellisuus on eri kuin uskoteltu? En toki itse tänne siitä avautuisi mutta muuten ymmärrän täysin. T. Nainen 26 v
[/quote]
Eipä se väärin olekaan, mutta tapa jolla ap puhuu kyseisestä naisesta on melko halveksuva.
[/quote]
Joo niin sori unohdin että av on palsta jossa kaikista puhutaan niin kauniisti :D miehistä varsinkin. Mitä väliä. Ettehän te edes tunne tätä muijaa. Ap:tä tässä on kusetettu ja hänellä on hyvä pointti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:16"]Mä olin myös treffeillä erään miehen kanssa. Oli paljon rumempi luonnossa. Onneksi ei tarvitse nähdä toista kertaa. Mies oli 24v...sattumaa?
[/quote]
Se oli joku toinen.
ap
Et kerenny paremmin tutustuin , et voi tietää minkälainen peto zänkyssä . Tai Herttanen ihminen.
Ap:n tapaama nainen ei välttämättä pidä itseään lainkaan rumana, vaan juuri niin kauniina kuin kuvassa oli. Etsi itsellesi seuraava deitti, jos enää uskallat huijauskuvia katsella tai lopeta seuranhaku netistä.
Turvallisinta olisi toki hakea treffiseuraa livenä mutta se vie enemmän aikaa (ja yleensä rahaa) kuin Tinderin svaippailu. Valitse taistelusi ap!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:27"] Miten se on väärä asenne jos ei halua olla ruman kanssa :D ja jos pettyy kun todellisuus on eri kuin uskoteltu? En toki itse tänne siitä avautuisi mutta muuten ymmärrän täysin. T. Nainen 26 v [/quote] Eipä se väärin olekaan, mutta tapa jolla ap puhuu kyseisestä naisesta on melko halveksuva. [/quote] Joo niin sori unohdin että av on palsta jossa kaikista puhutaan niin kauniisti :D miehistä varsinkin. Mitä väliä. Ettehän te edes tunne tätä muijaa. Ap:tä tässä on kusetettu ja hänellä on hyvä pointti.
[/quote]
Pitäisikö N26:sen ja ap:n mennä treffeille kun heillä on samanlainen arvopohja? :)
Lapsellista selittelyä täällä. Itsestäänselvästi naisen ei pidä laittaa kuvaa, joka ei kutakuinkin vastaa todellisuutta. Se on huijausta. Tämä on selvää kaikille normaaleille ihmisille. Turha jatkaa asiata yhtään enempää. Näkemiin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:42"]Lapsellista selittelyä täällä. Itsestäänselvästi naisen ei pidä laittaa kuvaa, joka ei kutakuinkin vastaa todellisuutta. Se on huijausta. Tämä on selvää kaikille normaaleille ihmisille. Turha jatkaa asiata yhtään enempää. Näkemiin.
[/quote]
Näin on. Miehenä saan tietysti täällä haukutaan koska miesvihapalsta.
Joo ja naisena vituttaa nämä miehet kun kyrvän kokoa ei näy tinder sun muissa netti kuvissa, ihan naisia huijataan näillä miesten profiileilla!! Ilmoittaisivat mittansa ettei tulisi aikaa tuhlattua näihin huijareihin, mutta kohteliaana naisena käyn sen kahvin pari kertaa juomassa ennen pettymystä :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:27"] Miten se on väärä asenne jos ei halua olla ruman kanssa :D ja jos pettyy kun todellisuus on eri kuin uskoteltu? En toki itse tänne siitä avautuisi mutta muuten ymmärrän täysin. T. Nainen 26 v [/quote] Eipä se väärin olekaan, mutta tapa jolla ap puhuu kyseisestä naisesta on melko halveksuva. [/quote] Joo niin sori unohdin että av on palsta jossa kaikista puhutaan niin kauniisti :D miehistä varsinkin. Mitä väliä. Ettehän te edes tunne tätä muijaa. Ap:tä tässä on kusetettu ja hänellä on hyvä pointti.
[/quote]
Pitäisikö N26:sen ja ap:n mennä treffeille kun heillä on samanlainen arvopohja? :)
[/quote]
Sori oon varattu. En kyl laskisi arvopohjaksi sitä etten haluaisi tulla kusetetuksi. Tai kai se on arvopohja mutta luultavasti aika yleinen sellainen.. ainakin av:n ulkopuolella :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:48"]Joo ja naisena vituttaa nämä miehet kun kyrvän kokoa ei näy tinder sun muissa netti kuvissa, ihan naisia huijataan näillä miesten profiileilla!! Ilmoittaisivat mittansa ettei tulisi aikaa tuhlattua näihin huijareihin, mutta kohteliaana naisena käyn sen kahvin pari kertaa juomassa ennen pettymystä :)
[/quote]
Kyllä mä voin 17cm kyrpäni kuvan laittaa naiselle jos pyytää. (:
ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:48"]Joo ja naisena vituttaa nämä miehet kun kyrvän kokoa ei näy tinder sun muissa netti kuvissa, ihan naisia huijataan näillä miesten profiileilla!! Ilmoittaisivat mittansa ettei tulisi aikaa tuhlattua näihin huijareihin, mutta kohteliaana naisena käyn sen kahvin pari kertaa juomassa ennen pettymystä :)
[/quote]
Ootpa huono. Tää olis sama asia jos laittais kuvan isosta ja sit oliskin pieni. Ja te av:n nillittäjät suuttuisitte jo siitä jos joku laittaisi elimestään kuvan, oli se iso tai pieni.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:48"]Joo ja naisena vituttaa nämä miehet kun kyrvän kokoa ei näy tinder sun muissa netti kuvissa, ihan naisia huijataan näillä miesten profiileilla!! Ilmoittaisivat mittansa ettei tulisi aikaa tuhlattua näihin huijareihin, mutta kohteliaana naisena käyn sen kahvin pari kertaa juomassa ennen pettymystä :)
[/quote]
Kyllä mä voin 17cm kyrpäni kuvan laittaa naiselle jos pyytää. (:
ap
[/quote]
ai sen madon "paksuisen"?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:23"]Kaikkia ei voi miellyttää ulkonäöllisesti, et sinäkään. [/quote] Ei niin. Kaikki naiset ei tykkää lihaksikkaasta miehestä mutta enemmistö kyllä. Ap
[/quote]
Kaikki naiset ei edellytä älyäkään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:27"]Miten se on väärä asenne jos ei halua olla ruman kanssa :D ja jos pettyy kun todellisuus on eri kuin uskoteltu? En toki itse tänne siitä avautuisi mutta muuten ymmärrän täysin. T. Nainen 26 v [/quote] Siinä on fiksu nainen. ap
[/quote]
Olen ap:n puolella ainakin vähän. Kyllä oikeasti jengi laittaa sellaisia kuvia itsestään someen, että ihmettelen tosi paljon itsekseni " ei tuo kyllä luonnossa tuolta näytä". Mutta mä olenkin eri planeetalta kuin te muut täällä, olen jo 40+ nainen, onnellisessa avioliitossa:).
Okei naisella oli pienemmät rinnat kuin oli antanut ymmärtää ja naama norsun vitulla... mutta siis oliko siinä naamassa muuta vikaa? Olen ymmärtänyt että sanotaan, että naama on norsun vitulla jos ihminen näyttää vihaiselta ja nyrpeältä, eli että se on vain se ilme, ei niinkään että kasvoissa olisi jotain rakenteellista vikaa? Eli siis millä tavoin oli ruma? Vai vituttiko vaan sun seura eikä siksi näyttänyt niin säteilevän kauniilta kuin kuvissa?
Ota yhteyttä kuluttajaviranomaiseen ja ilmoita että tuotelupaus ei täyttynyt :)