Onko teillä työkaveria, jonka kanssa ette tule yhtään toimeen?
Itselläni on yksi, jonka kanssa en todella tule toimeen. Kun olemme jutelleet pari lausetta, alkaa jo mieletön ärsytys. Emme ymmärrä toisiamme yhtään. Muiden kanssa ei tällaista tunnetta tule, mutta hän saa jostain syystä oloni todella epämiellyttäväksi. Suhtautuu työkavereihinsa kuin pikkulapsiin, ja se saa sappeni kiehahtamaan.
Pakko tehdä yhteistyötä välillä, mutta en jaksaisi millään :(( En ole ainut joka on tuota mieltä, mutta jostain syystä hän ei ole ihan kaikille samanlainen.
Kommentit (22)
Kyllä, eräs asperger joka puhuu ja puhuu ja puhuu vaan, eikä kukaan jaksa kuunnella sitä. Ei pahoittele jos myöhästyy yms. Töykeää käytöstä. Toinen taas on ihan kummallinen, ahdistava, narsistinen kyylä.
On. Työmme on tiivistä parityöskentelyä ja vuorot tämän henkilön kanssa ovat yhtä tuskaa, kyseessä siis minua n.7 vuotta vanhempi mies. Pyrkii pomottamaan, tiuskii/äyskii tai ei puhu ollenkaan kun ollaan kahden kesken (muiden edessä näyttelee kuin kaikki olisi ok), jyrää päätöksiäni (olen meistä koulutetumpi ja ns. vastuuhenkilö tässä kahden hengen tiimissä), herkästi provosoiva ja hankala asiakkaita kohtaan, huono työmotivaatio (pyrkii luistamaan hommista työn tuloksen/muiden kustannuksella), todella voimakastahtoinen ja röyhkeä, oman edun tavoittelija, ei ole minkäänlaista ns. sosiaalista silmää vaan pamauttaa omat mielipiteensä suoraan ja niihin on sitten vaan muiden sopeuduttava tämän miehen mielestä. Olemme todella erilaisia ihmisiä, kemiat ei kohtaa millään tasolla, mutta mielestäni työkaverin kanssa tulisi sentään pyrkiä tulemaan toimeen vaikka ei ylimpiä ystäviä oltaisikaan
Tähän saakka tiuskiminen ym. on tapahtunut kahden kesken (ja varmasti selän takana, tyypin tuntien), mutta ennen lomille lähtöä rupesi arvostelemaan erästä töissä tekemääni päätöstä koko muun porukan edessä todella halveksuvaan sävyyn. Sillon rupesi jo itselläkin hermo menemään ja aika topakasti latasin takaisin...
Hankala tilanne. Todella miesvaltainen työpaikka, hyväveliverkosto jyllää ja tämä mies on erittäin pidetty muiden miespuolisten työntekijöiden keskuudessa, ns. hyvä jätkä. Kaikkien muiden työntekijöiden kanssa tulen loistavasti toimeen, hyviä kavereitakin olen saanut mutta tämä henkilö pilaa päivät niin että olen harkinnut jopa lähtöä osittain sen takia.